Gå til innhold

Hva tenker du om sex uten kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, #Rasshøl skrev:

Jeg har det alltid tilgjengelig i nattbordskuffen. 

Jeg har alltid forlangt at de jeg har ligget skal bruke det. For meg er det en selvfølge. 

Mora mi er i 50-åra, hun har aldri brukt kondom og har hatt de fleste kjønnssykdommene. Jeg har sagt til henne minst ti ganger at det er viktig å bruke kondom, selv om hun er ferdig med overgangsalderen. 

Høres ut som en kjip samtale å ha med moren sin.. 😅

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker du om sex uten kondom?

Jeg har aldri hatt ONS/tilfeldig sex, har bare hatt sex mens jeg har vært i forhold og kvinnene brukte p-piller så det var unødvendig med kondom.

Kommer heller ikke til å bruke det i et fremtid forhold og jeg vil også anmode min eventuell partner om å ikke bruke p-piller da jeg faktisk nå ønsker meg barn.

Uansett, om man har ONS må man selvfølgelig bruke kondom. Det er en selvfølge med tanke på alle sykdommer som er ute å tasser i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig mye bedre enn med. Dessverre nekter dama piller, så da blir det kondom. 

Anonymkode: afa01...650

Så bra hun nekter. Smart dame som tar vare på sin kropp og ikke forsøpler den med kjemikalier og hormoner. 

Anonymkode: 4091e...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker kondom jeg! Så slipper jeg søl 😁

Anonymkode: 7f732...964

Bruk heller sleeve. Gjør samme nytten som kondom men gir også mere nytelse😁

Anonymkode: 73737...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Anzii said:

Det er jo tilfeller hvor kvinner ikke ønsker (kan) å bruke hormonprevensjon. Da vil jeg si det er betraktelig bedre med kondom enn å avle fram et helt fotballag😅

Finner en annen da ja, eller som i mitt tilfelle, sterilisering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tilfeldig sex, så bruker ikke kondom. De jentene jeg har sex med tar jeg kun analt når de er innenfor fertilitetsvinduet. Tømmer meg heller aldri i vagina. Kun i munn eller analt.

 

Endret av artigmedsex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl
2 timer siden, isw skrev:

Høres ut som en kjip samtale å ha med moren sin.. 😅

 

Hvorfor det? Moren min har null filter, og hun spør ofte meg om råd. Og de gangene hun har sagt at hun har «noe», har jeg sagt at det er viktig at hun begynner å bruke kondom. 

Det er ikke kjip samtale i det hele tatt, det er bare litt frustrerende at hun aldri lærer. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt det selv? 

Anonymkode: 7ec41...5f8

Selvfølgelig, er jo det som er det beste. Selvsagt med partnere man er trygg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kjønnssykdommer. Aldri trygt med en partner, med tanke på utroskap. Alltid kondom, dessverre.

Anonymkode: 83865...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker sex med kondom selv om jeg går på p-sprøyte. Dette er kun fordi det er slik vi klarer å slappe av når vi har sex. Ingen av oss vil ha barn, og vi vet jo at det ikke skal være nødvendig å doble beskyttelsen, men vi nyter sexen bedre slik 😉

Anonymkode: 5d108...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...