Gå til innhold

FF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann i midten av førtiårene.

jeg lurer på hva skal til for å få en fuck friend egentlig? Har prøvd tinder, har prøvd happn. Alt har resultert i noen halvhjertede chats. Som så ble avbrutt.

har en kuk som er over gjennomsnittet. Hvordan er dette mulig???

Anonymkode: ac9fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utseende under gjennomsnittet? 

Når jeg leter etter FF så skal han være sexy, ellers er det jo ikke vits 

Anonymkode: 34354...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke det dr under gjennomsnitt. Jeg er skallet men det har ikke plaget meg. Tvert om mine kjærester har vært plagsomt på i etterkant 

Anonymkode: ac9fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dere må dele en flaske vin. 

Anonymkode: 05b98...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det haha! Poenget mitt var egentlig, hvor i helvete finner man en FF?

Anonymkode: ac9fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Dere må dele en flaske vin. 

Anonymkode: 05b98...466

Må den deles på chatten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann i midten av førtiårene.

jeg lurer på hva skal til for å få en fuck friend egentlig? Har prøvd tinder, har prøvd happn. Alt har resultert i noen halvhjertede chats. Som så ble avbrutt.

har en kuk som er over gjennomsnittet. Hvordan er dette mulig???

Anonymkode: ac9fa...209

Bor du i Bergen? :P

Anonymkode: 75fd3...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis så lett for deg som mann å få en FF. De peneste mennene holder seg med flere FFs, så er ikke lett. Du må typisk finne en kvinne som er mindre attraktiv enn deg selv, kanskje langt mindre attraktiv. 

Anonymkode: 16fdf...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke satse på det som er pyntet ut, altså med botox, fillere eller andre fjollete greier. Dette er kvinner som utstråler at utseendet betyr alt.

Gå etter plain-jane, vanlige litt grå kvinner. Som er glad for å få seg noe, som virkelig yter. Knullet selv en slik kvinne hver uke i 2år. Knallbra sex, kontordame. Nydelig kropp, men kjedelig ansikt.

Anonymkode: d1b0c...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i Bergen? :P

Anonymkode: 75fd3...cec

Ja tilfeldigvis 😊

Anonymkode: ac9fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja tilfeldigvis 😊

Anonymkode: ac9fa...209

Da kan vi jo kanskje få til noe ;) Dame fra Bergen her som hadde trengt en knullevenn..

Anonymkode: 75fd3...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Må den deles på chatten?

Nei, men over tastaturet.😉

Anonymkode: 05b98...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan vi jo kanskje få til noe ;) Dame fra Bergen her som hadde trengt en knullevenn..

Anonymkode: 75fd3...cec

Du kan ta kontakt på snap: Hrsk_b2019

Anonymkode: ac9fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men over tastaturet.😉

Anonymkode: 05b98...466

Det skjønner jeg. For damer er ihvertfall ikke interessert i møtes face to face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må senke kravene dine. Jeg er 42, Jeg går på byen nesten hver helg og det er aldri noe problem å få seg dame. Vill du pule eller vil du ha et forhold? Jeg er ikke særlig kresen, så jeg har sex med omtrent alle som vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder kan funke, om du har greie bilder og skriver rett ut hva du er ute etter (ikke nevn penisstørrelse). Om du får match med ei, prøv å unngå samtaler som drar ut og går inn på alt mulig - dere skal jo i all hovedsak finne ut om dere har seksuell kjemi, ikke om dere har samme 5års-plan. 

Be henne relativt kjapt ut på et glass vin/en øl på byen for å sjekke ut kjemien, uten at det blir noe press på sex den kvelden. Så må du bare skru på sjarmen - fake it 'til you make it. Betal (eventuelt si at du tar første "runde", så legger du opp til at hun betaler glass/øl nummer to om dere blir sittende), ha noen morsomme historier på lur og ha glimt i øyet! 

For å skape litt forsiktig fysisk kontakt (om du senser at det er greit), legg hånden din på ryggen til barkrakken hennes, la kneet ditt hvile mot hennes osv. 

Anonymkode: e0538...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dette! Første praktiske råd i denne tråden...

Anonymkode: ac9fa...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det har vært vanskelig å finne ff. D har vart i 5 måneder. Problemet er st det blir alt for sjeldent da han er en travel mann. Men samtidig har det jo blitt en connection der det ser ut for at ingen av oss klarer å ikke holde kontakten. Jeg er oppriktig blitt glad i han som person blitt og vil gjerne fortsette å ha han i livet mitt. Samtidig er jeg åpen for å ha en venn til slik at det kan bli litt oftere og samtidig beholde han jeg har. 

Anonymkode: 75ee0...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...