SoWhat? Skrevet 19. juli 2019 #21 Skrevet 19. juli 2019 Akkurat nå, Augustotejerina skrev: Jepp🤣 Et glass Ok. Vi er enige! 😄
Gjest Familytree Skrevet 19. juli 2019 #22 Skrevet 19. juli 2019 31 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: to og et halvt glass? Det er jo ingenting... Du har rett, jeg bare gjentar gamle vaner til besteforeldrene mine. Uansett tok de en flaske alene hahaha
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #23 Skrevet 20. juli 2019 Drikker man hver dag har man et alkoholproblem er nå min mening. Anonymkode: 42544...15f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #24 Skrevet 20. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Å drikke alkohol hver eneste dag, er det et problem? For meg virker dette, rart og feil. Jeg forstår ikke behovet og jeg synes det er for mye. Anonymkode: 802c3...848 I følge sunnhetspolitiet er det for mye ja, men dette er en måte å selvmedisinere seg på. Slappe av på. Du forstår ikke behovet sier du. Det har du rett i og jeg vil anbefale deg å ikke blande deg inn i dette, for det er ikke din sak. Voksne mennesker bestemmer over seg selv og sitt eget liv og må fikse det selv hvis det er for mye, eller feil. Anonymkode: a9a8a...6e0 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #25 Skrevet 20. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg virker dette, rart og feil. Jeg forstår ikke behovet og jeg synes det er for mye. Men jeg er jo også oppvokst med norsk alkoholkultur, så det er mulig det er fordommene mine som snakker. Innspill? Anonymkode: 802c3...848 Ts, kan du beskrive hvordan den er? Anonymkode: af603...cc6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #26 Skrevet 20. juli 2019 Alkohol er jo dritt for kropp og sjel uansett hvordan du vrir på det. Gammel tradisjon som bør fjernes for godt. Drikker du så ofte så er du alkoholiker, du søker rusen du får av det. Anonymkode: eea78...e8d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #27 Skrevet 20. juli 2019 Det er et problem hvis vedkommende ikke klarer å avstå fra alkohol. Hvis han/hun absolutt må ha den halve flaska for å fungere. Anonymkode: fa1a5...fc3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #28 Skrevet 20. juli 2019 Kjære vene, hvorfor bryr du deg? Jeg drikker omtrent en halv flaske hver dag uansett om du «forstår behovet» eller ikke. Jeg forstår selv ikke behovet enkelte har for å reise på Sydenferie, spise på mcDonalds, røyke pipe, se på reality-TV, ha ONS, spille dataspill, jogge, ha katt, gå i kirken, ta medisiner, osv osv - men det ofrer jeg ikke en tanke! Anonymkode: 49b89...4a0 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #29 Skrevet 20. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjære vene, hvorfor bryr du deg? Jeg drikker omtrent en halv flaske hver dag uansett om du «forstår behovet» eller ikke. Jeg forstår selv ikke behovet enkelte har for å reise på Sydenferie, spise på mcDonalds, røyke pipe, se på reality-TV, ha ONS, spille dataspill, jogge, ha katt, gå i kirken, ta medisiner, osv osv - men det ofrer jeg ikke en tanke! Anonymkode: 49b89...4a0 Veldig enig vi drikker også gjerne en til to glass vin hver dag. Koser oss etter at barna er i seng, ser en serie og drikker det. Vi trener, spiser sunt, drikker ikke brus eller spiser godteri. Det er kosen vår. Ikke er vi fulle eller dårlige dagen etterpå og ikke er vi alkoholikere. Det er ingen problem å la vær, de dagene det ikke går. Skjønner ikke hvorfor noen skal bry seg. Er mye mer skadelig for kroppen og sitte å stappe i seg potetgull og godteri men det er sosialt fullstendig akseptert. Anonymkode: cebab...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #30 Skrevet 20. juli 2019 Det føles i hvert fall ikke så veldig bra å dra på polet annenhver dag. Hvor mye rus en får ut av en halv flaske er et annet spørsmål. Høres ut som en uvane. Anonymkode: 1789c...adf
Muskath Skrevet 20. juli 2019 #31 Skrevet 20. juli 2019 Det er for mye hvis man ikke klarer å la være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå