Gå til innhold

Dere som har reist med Thoms Cook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Reise

Anonymkode: 0badb...7ae

Her vart det litt feil, vi prøver en gang til.

Dere som har reist med flyselskapet Thomas Cook på charter, er det veldig trangt mellom setene ombord ?   Hvordan er det i forhold til f.ex. Norwegian eller SAS ?                                                                                                                                                              Jeg er 185, bredskuldret og litt kraftig. Bør jeg bestille extra benplass ?  Hva er deres erfaring ?

Anonymkode: 0badb...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de gjerne har best seter og mest plass. I alle fall ikke dårligere. Reist med TC svært mange ganger til Tenerife 

Anonymkode: c32db...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at de gjerne har best seter og mest plass. I alle fall ikke dårligere. Reist med TC svært mange ganger til Tenerife 

Anonymkode: c32db...ea3

Takk for svar, har ikke lyst å sitte 5,45 timer i "fosterstilling"

Anonymkode: 0badb...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill setet mot midtgangen.

Anonymkode: 47481...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiste med TC til Rhodos for noen år siden, på veien hjem plasserte de småbarnsfamiliene der det var god plass til beina iallefall.

Her finner du en oversikt over det aktuelle flyet du skal reise med og hvordan det er med beinplass. Bruk det til å bestille plasser.

https://www.seatguru.com/

Anonymkode: 36d7c...961

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her vart det litt feil, vi prøver en gang til.

Dere som har reist med flyselskapet Thomas Cook på charter, er det veldig trangt mellom setene ombord ?   Hvordan er det i forhold til f.ex. Norwegian eller SAS ?                                                                                                                                                              Jeg er 185, bredskuldret og litt kraftig. Bør jeg bestille extra benplass ?  Hva er deres erfaring ?

Anonymkode: 0badb...7ae

Fløy til Gran Canaria ifjor høst og hadde +/premium og det var god plass. Og jeg er både lang og stor og kraftig. Men vet ikke hvordan det var fordi som reiste på vanlig økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi reiste med TC til Rhodos for noen år siden, på veien hjem plasserte de småbarnsfamiliene der det var god plass til beina iallefall.

Her finner du en oversikt over det aktuelle flyet du skal reise med og hvordan det er med beinplass. Bruk det til å bestille plasser.

https://www.seatguru.com/

Anonymkode: 36d7c...961

Det er setekonfigurasjonen til Thomas Cook UK, ikke til de flyene som brukes til og fra Scandinavia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjetil E skrev:

Det er setekonfigurasjonen til Thomas Cook UK, ikke til de flyene som brukes til og fra Scandinavia.

Trodde man kunne finne seterkonfigurasjonen til "alle" fly jeg. At man kunne finne ut hvilket fly man skal fly med å søke det opp der.

Men nå skal det sies at jeg ikke har brukt siden selv...

Anonymkode: 36d7c...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man kunne finne seterkonfigurasjonen til "alle" fly jeg. At man kunne finne ut hvilket fly man skal fly med å søke det opp der.

Men nå skal det sies at jeg ikke har brukt siden selv...

Anonymkode: 36d7c...961

Her har du seatmap over A330-300 som Thomas Cook flyr med fra Oslo til Kanariøyene. https://no.airshoppen.com/oppgrader-flyreisen-din/bestil-plads?aircraftType=A333V. Merk og reiser du på pluss så er dere 94 stk som deler 2 toaletter. Mens de 300 andre har kun 4 toaletter på deling. Så du har langt mindre med do-kø hvis du kjøper i +.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...