Gå til innhold

Avvise noen etter 5 dater

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vedkommende var lett og grei og snakke med, noen fine dater men jeg har bare ikke fått noen følelser overhodet som "kjæreste". Det har ikke vært sex inne i bildet. Men vi har bare ikke de samme interessene med vedkommende er veldig på, og er tydelig forelsket i meg. Jeg har vært mye mer lunken de siste dagene på meldinger som vedkommende har sendt.  Har lyst til å avtale et treff og si det rett ut at det ikke blir noe mer, men det føler jeg blir utrolig slemt gjort. For vedkommende vil da ha en helt annen forventning til et slikt treff, så få dette mitt i fleisen.

Heller mot å sende en melding om at jeg ikke er klar for noe forhold nå, og ønske lykke til videre. Uansett blir det vondt for både meg og den det gjelder. Skulle ønske at det var en klaff der, men det er bare ikke det. Noen gode råd? Noe dritt dette her, neste gang blir det bare ikke mer om jeg ikke får følelser for vedkommende med en gang, da på første eller 2 treff. Heldigvis har jeg ikke hatt noe sex med daten, det var jeg rimelig klar på ikke kom til å skje før vi hadde et forhold.

Anonymkode: 32526...67a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du opprettet jo nettopp samme tråd iste? 

Anonymkode: 9fbc3...d89

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende var lett og grei og snakke med, noen fine dater men jeg har bare ikke fått noen følelser overhodet som "kjæreste". Det har ikke vært sex inne i bildet. Men vi har bare ikke de samme interessene med vedkommende er veldig på, og er tydelig forelsket i meg. Jeg har vært mye mer lunken de siste dagene på meldinger som vedkommende har sendt.  Har lyst til å avtale et treff og si det rett ut at det ikke blir noe mer, men det føler jeg blir utrolig slemt gjort. For vedkommende vil da ha en helt annen forventning til et slikt treff, så få dette mitt i fleisen.

Heller mot å sende en melding om at jeg ikke er klar for noe forhold nå, og ønske lykke til videre. Uansett blir det vondt for både meg og den det gjelder. Skulle ønske at det var en klaff der, men det er bare ikke det. Noen gode råd? Noe dritt dette her, neste gang blir det bare ikke mer om jeg ikke får følelser for vedkommende med en gang, da på første eller 2 treff. Heldigvis har jeg ikke hatt noe sex med daten, det var jeg rimelig klar på ikke kom til å skje før vi hadde et forhold.

Som du sier, send en mld og si at du har gitt det en sjans, men følelsene uteblir. Ønsker deg lykke til videre🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du opprettet jo nettopp samme tråd iste? 

Hæ? Er bare en tråd om dette nå. Tidlig på flasken eller? Eller er det blitt noen dobbeltposter jeg ikke har fått med meg?

Skrevet

Ring, ikke send melding. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, ikkevoksen skrev:

Ring, ikke send melding. 

Det er jo det aller beste egentlig, men vi har snakket lite med hverandre over telefon. Er så forbannet dårlig på det :( Er redd for å si den klassiske idiot forklaringen "det er ikke deg det er noe galt med, men meg". Det er ikke galt med noen her, det er bare ikke følelse fra den ene parten i "datingfasen" og vil bare ikke trekke dette videre og gjøre det ekstremt mye vanskeligere senere. Men klart vedkommende blir lei seg uansett. Håper bare at det går bra, og at daten finner en som elsker akkurat "han", for snill og god er vedkommende så det holder. Men å fortsette på en løgn går bare ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Si at det ble mest vennskapelig fra din side.

Anonymkode: 23241...950

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fem dater er for tidlig å forvente følelser. Det tar ofte mye lengre tid og folk er for stresset i dag og forventer følelser på sekundet.

Anonymkode: 3963c...411

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han/hun tar kontakt, så ville jeg svart det du sier her: "Hei hei, jeg har tenkt litt og selv om jeg har hatt det veldig hyggelig disse datene så tror jeg ikke det blir noe mer for min del. Ønsker deg en fin sommer videre!"

(Dropp "lykke til", skulle ønske folk kunne slutte med det).

Anonymkode: 462c9...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fem dater er for tidlig å forvente følelser. Det tar ofte mye lengre tid og folk er for stresset i dag og forventer følelser på sekundet.

Anonymkode: 3963c...411

5 dater er altfor mye hvis man ikke kjenner sparks. Egentlig er tre dater for mye også. Da er det bedre å omgås folk i hobbysammenheng og se hva som skjer naturlig over tid. 

Anonymkode: 23241...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...