Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kjent med en mann på en daitingside. Vi har chattet i snart 2 mnd, og har kjemi og tenner hverandre sexuelt. Han er noen år yngre enn meg og har en sønn i skolealder. Jeg har voksne barn og bestemmer over min fritid. Det som er skjedd er at jeg er blitt så betatt av denne mannen, og han av meg. Det sier han da! Vi har snakket sammen flere ganger i uken, og han er så behagelig og fin. Jeg har dessverre vært i et dårlig forhold i mange år og har mistet litt av selvtilliten. Derfor blir jeg ofte litt usikker. Vi har pratet om å treffes en stund, men først var han opptatt med sønnen, som jeg selvfølgelig skjønner og roser han for. Men så ble det guttetur og har ikke hørt noe fra han på en uke. Han har sagt at det er bare meg for han, men er så usikker nå. Vet jeg er litt patetisk nå, men det er den første mannen som jeg liker på over 3 år.

Anonymkode: 369ec...33c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig fint å like noen og særlig når en får så mye positiv bekreftelse. MEN... du har en ikke møtt han. Dette er nettdating, han kan ha flere som han forteller samme sak til. Lik han og ta det som det kommer, men ikke invester alt i han. Jeg hadde nok kjent på at en ikke hadde hatt kontakt på en hel uke, selv om han er på guttetur. 

Anonymkode: 1d51f...795

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig fint å like noen og særlig når en får så mye positiv bekreftelse. MEN... du har en ikke møtt han. Dette er nettdating, han kan ha flere som han forteller samme sak til. Lik han og ta det som det kommer, men ikke invester alt i han. Jeg hadde nok kjent på at en ikke hadde hatt kontakt på en hel uke, selv om han er på guttetur. 

Anonymkode: 1d51f...795

Hva mener du med den siste setningen?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør høre fra han på den uken han er på tur. 

Anonymkode: 7fdf5...ddb

• Liker 2
Skrevet

Tenner hverandre seksuelt, hva betyr det? 

Hvordan går det an å falle for noen bare ved å chatte? Det er en brøkdel av kommunikasjon. "Bare deg for ham". Ok. Da tror jeg han ville tatt litt kontakt på ei uke. Altså? 

På to måneder burde det ha vært mulig og treffes ihvertfall en gang. Patetisk? Kanskje mer naiv? Ikke vet jeg, men det virker veldig rart alt sammen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? said:

Tenner hverandre seksuelt, hva betyr det? 

Altså, hva tror du? Går det an å beskrive dette fenomenet bedre egentlig?

Anonymkode: 6b6cb...42f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hva tror du? Går det an å beskrive dette fenomenet bedre egentlig?

Jeg tenker at han utnytter deg. Hvis jeg kan være ærlig, og det får jeg være.

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Om dere har snakket om sex og at dere er tiltrukket av hverandre så kan det fort bli til at han kommer til deg kun for sex. Seriøse fyrer snakker ikke om sex FØR første møte. Man bør ikke ligge med noen på første møte heller. It's slutty. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? said:

Jeg tenker at han utnytter deg. Hvis jeg kan være ærlig, og det får jeg være.

Jeg har aldri møtt eller snakket med duden, så jeg tror ikke han utnytter meg, nei.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri møtt eller snakket med duden, så jeg tror ikke han utnytter meg, nei.

Neivel. Jeg får ikke helt mening i det du skriver. Dere tenner hverandre seksuelt på Chat, og da må dere jo gjøre noe seksuelt da! Og jeg tenker at det er det han vil, og ikke å mye mer. Menn som er oppriktig interesserte møter den som de er det i. Tenker jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det gjør han. Kun ute etter sex. Enkelt. 

• Liker 2
Skrevet

Mange rare svar her, noen som svarer på mine vegne også! Dumt å stille dette spørsmålet her skjønner jeg. Vi har hatt god kjemi og også snakket om sex. Han skulle på guttetur og sa han ville møte meg senere, usikker som jeg er ble jeg mistroisk uten å høre noe på en uke. Har levd med en mann i mange år som var utro.Skjønner nå at det var idiotisk å spørre om råd her!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Er det en spesiell grunn til at dere har chatta så lenge uten å møtes? 

Anonymkode: 6b3b2...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Du finner svar om dere har kjemi når dere møtes. Bare et tips, fallhøyden kan bli stor! 

Akkurat nå har dere brukt masse energi igjennom en pc, men har ikke møttes enda. 

Anonymkode: deae5...343

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo høre med ham når han er tilbake fra turen, og om dere kan møtes da.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo høre med ham når han er tilbake fra turen, og om dere kan møtes da.

😂 😂😂 

Men han behøver ikke ta kontakt under turen? Jaja! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 😂😂 

Men han behøver ikke ta kontakt under turen? Jaja! 

Høre med ham hvilket tidspunkt han er ferdig med turen, og planlegge et møte kort tid etter retur :).. De kan jo ikke møtes mens han er bortreist (men de kan meldes).

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høre med ham hvilket tidspunkt han er ferdig med turen, og planlegge et møte kort tid etter retur :).. De kan jo ikke møtes mens han er bortreist (men de kan meldes).

Nettopp det jeg svarte på. Han er ikke interessert. 

En som har interesse viser trygghet "under" turen ved å opprettholde kontakt. 

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, Blondine skrev:

Mange rare svar her, noen som svarer på mine vegne også! Dumt å stille dette spørsmålet her skjønner jeg. Vi har hatt god kjemi og også snakket om sex. Han skulle på guttetur og sa han ville møte meg senere, usikker som jeg er ble jeg mistroisk uten å høre noe på en uke. Har levd med en mann i mange år som var utro.Skjønner nå at det var idiotisk å spørre om råd her!!!!!

What? Hva ville du med HI da? Bli betrygget på at han snakker sant, når han gir f... i å ha kontakt på ei uke? 

Javel. Jeg forholdt meg til det du skrev og tenkte utfra det. Hvis du vet at dere har kjemi og alt +, så trenger du jo ikke skrive innlegg da. Du er ikke helt rimelig her nå altså. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva pokker vet du om det!!! Er du ekspert eller synsk. Du er vel en bedreviter du vel.....

Anonymkode: 369ec...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...