Gå til innhold

Hva venner er :-)


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Fikk en venn for tre år siden. En flakkende sjel som har reist rundt i hele sitt liv, og har lagt alt og alle bak seg hele veien. Han har issues da, og er ikke glad i å få noen innpå seg. Så da vi ble venner forberedte jeg meg på at han en dag ville dra igjen. Og nå gjør han det. 

Jeg spurte om vi kunne ha kontakt og om jeg fikk se ham igjen. "Slutt å mas" svarte han, og ble mutt. Det var i går kveld. 

I dag kom han innom før han reiser, og han ga meg noe av det mest verdifulle han har. "Kan du ta vare på dette for meg?" spurte han. Og jeg vet at han ville betrygge meg på at han kommer tilbake. Så utrolig rørende og jeg ble så lettet. Han må ha en god reise, og så sees vi jo da. Ikke snakk om at han ikke vil hente tingen igjen. Den betyr alt for mye for ham. Så...En trenger ikke alltid si så mye. Ville bare dele. Ikke mer enn det  🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte ikke så mye egentlig. 

Anonymkode: 8f7b1...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke så mye egentlig. 

Anonymkode: 8f7b1...dfd

Ikke jeg heller.

Anonymkode: 9d498...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke skjønte dette. Han ga meg en forsikring på at vi sees igjen. Det føles godt. Det var alt. Og betød veldig mye for meg. Vi har delt mye og kom nære sånn uten at det var planlagt. Jeg liker ikke å miste venner. Ikke mer enn det. 

Men whatever  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...