AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 Kunne du, som er ferdig med en lang utdanning (og har alt på stell); startet noe med en som ønsker å omskolere seg (og bruke et par år på det)- utenom jobb? Anonymkode: d279f...6f9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 Tvilsomt, men det er nok fordi at det da er på tide å etablere seg. Nå spørs det jo litt hvor gammel du er da. Anonymkode: e75da...ff3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 Ja det kunne jeg gjort, det er snakk om dating og dette viser at personen tar ansvar, planlegger fremtiden sin selv slik personen vil at den skal bli selv. Bare fordi en selv er ferdig med en lang utdannelse så betyr ikke det nødvendigvis at alle andre er det. Men dersom du ønsker å hoppe rett i det med en som har alt på stell selv om følelsene ikke er det så vil jeg si at det ender i ulykkelighet før eller senere Anonymkode: 79e0b...314 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 Ikke se på hva alle andre har og eier, men se på selve personen og potensialet for fremtiden Anonymkode: 79e0b...314 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke se på hva alle andre har og eier, men se på selve personen og potensialet for fremtiden Anonymkode: 79e0b...314 Enig!😊 Anonymkode: c7117...296 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #7 Skrevet 19. juli 2019 Selvsagt. Også helt greit å ikke jobbe ved siden av, og bare ta studielån. Er jo personen jeg er sammen med, ikke pengene hennes. Bryr meg svært lite om økonomi, jeg har mat på bordet og tak over hodet, og fornøyd med. Veldig unorskt, jeg veit. Anonymkode: e713b...776 1
kvinne35+ Skrevet 19. juli 2019 #10 Skrevet 19. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne du, som er ferdig med en lang utdanning (og har alt på stell); startet noe med en som ønsker å omskolere seg (og bruke et par år på det)- utenom jobb? Anonymkode: d279f...6f9 Alle kan komme ut for behovet for å trenge å omskolere seg. Du er jo i full jobb ved siden av omskoleringen. Hvem som helst kunne kommet i situasjonen med å måtte omskolere seg f.eks. for at man ikke kunne fortsette i yrket man var utdannet for pga sykdom, skade, nedsatt funksjonsevne etc. OMSKOLERING er jo noe helt annet enn å bare studere. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #12 Skrevet 19. juli 2019 Det er liksom ikks det som teller når det gjelder kjærligheten. Jeg har aldri latt meg styre av jobb og utdannelse, heller personlighet og kjemi. Anonymkode: 279c8...eb5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå