Gå til innhold

ID brikke hund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere ID brikke på halsbåndet til hunden deres?

Jeg har det til hundene mine men de detter av i løpet av ett halvt år og jeg må kjøpe nye hele tiden. Er det vanlig? Jeg tar de i egen nøkkelring sånn ordentlig nøkkelring. Men den hengslen som nøkkelringen er gjennom bøyer seg og ryker rett av.

Men kanskje ID brikke er en forbruksvare sånn som halsbånd?

Anonymkode: 7253a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, LaptopPute skrev:

Passer du på at du ikke fester kobbelet i id-ringen?

Skjønte ikke helt. Bruker den ringen jeg får med eller en ordentlig nøkkelring. Har prøvd begge deler men de detter av seg selv.

Anonymkode: 7253a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
9 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønte ikke helt. Bruker den ringen jeg får med eller en ordentlig nøkkelring. Har prøvd begge deler men de detter av seg selv.

Anonymkode: 7253a...a9f

Tenkte når du tar hundebåndet som du holder i, fester du det i nøkkelringen til id'en? For jeg gjorde det en gang og da datt den av veldig lett. Er jo lett og ta feil av ringen på halsbåndet du skal feste i, og nøkkelringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 9.45, LaptopPute skrev:

Tenkte når du tar hundebåndet som du holder i, fester du det i nøkkelringen til id'en? For jeg gjorde det en gang og da datt den av veldig lett. Er jo lett og ta feil av ringen på halsbåndet du skal feste i, og nøkkelringen.

Da forstod jeg. Tror jeg. Jeg prøver å bruke den ringen som er i hundehalsbånd når jeg fester leiebåndet på tur.

Det er ofte selveste ID brikke som brekker av der den skal festes til ringen. Altså håndtaket på selve ID brikka. Den er jo i metall.

Anonymkode: 7253a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
7 hours ago, AnonymBruker said:

Da forstod jeg. Tror jeg. Jeg prøver å bruke den ringen som er i hundehalsbånd når jeg fester leiebåndet på tur.

Det er ofte selveste ID brikke som brekker av der den skal festes til ringen. Altså håndtaket på selve ID brikka. Den er jo i metall.

Anonymkode: 7253a...a9f

Oi det høres veldig dårlig ut. Jeg har kjøpt en del id-brikker fra Etsy. Hatt på både liten og stor hund. De sitter enda.

Si fra hvis du vil ha lenker til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri mistet ID brikke. Så litt merkelig

Anonymkode: 0936c...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da ville jeg prøvd et annet merke/leverandør. Jeg har hatt mine ID-brikker i flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...