Gå til innhold

Hjemløse hunder i utlandet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen organisjon sånn som :leger uten grenser: for hunder i utlandet? Noen organisasjon for sheltier med hunder? Hjemløse hunder i utlandet?

Fordi jeg vil at arven min skal gå til hjemløse hunder i utlandet, gatehunder eller til sheltier i utlandet?

Anonymkode: 9896f...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes det noen organisjon sånn som :leger uten grenser: for hunder i utlandet? Noen organisasjon for sheltier med hunder? Hjemløse hunder i utlandet?

Fordi jeg vil at arven min skal gå til hjemløse hunder i utlandet, gatehunder eller til sheltier i utlandet?

Anonymkode: 9896f...cc0

det finner du av om du googler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen norske firmaer?

Anonymkode: 9896f...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse seriøse organisasjoner verden over.

Jeg har mest kjennskap til  kredible rescuers i USA. Der de går den ekstra milen og vel så det. Ta gjerne kontakt om De ønsker tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men er det noen norske firmaer?

Anonymkode: 9896f...cc0

Dog rescue Norway er en fantastisk gruppe som jobber intenst for lidende hunder i Romania. Medisinsk pleie,  kastrering,  adopsjon,  opplysning etc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.7.2019 den 2.04, Lollybby skrev:

Dog rescue Norway er en fantastisk gruppe som jobber intenst for lidende hunder i Romania. Medisinsk pleie,  kastrering,  adopsjon,  opplysning etc

Den har jeg ikke hørt om før. Virker som om de er veldig seriøse.

Anonymkode: 9896f...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har i flere år jobbet med en amerikansk organisasjon som heter Animal Balance.

De vil jeg nesten omtale som dyrenes versjon av Leger uten grenser. De reiser til steder uten veterinærdekning, ofte øysamfunn, fattige eller utilgjengelige områder. De har med alt de trenger av utstyr og setter opp en fullverdig feltklinikk for en periode, og tilbyr kastrering/sterilisering, vaksinasjon og tilsyn helt gratis. Målet deres er å redusere antall løshunder/katter, heve livskvaliteten for alle dyr de kommer over og hjelpe så mange de rekker. 

Alle som jobber på slike kampanjer gjør det frivillig og uten kompensasjon, alle pengene går til dyra. Jeg har brukt ferien min på å jobbe for dem de siste 10 årene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...