Gå til innhold

Merethe og Hallstein 03.05.2003


meta

Anbefalte innlegg

Tusen takk for koselige hilsner :)

Når det gjelder hvetebrødsdagene var det ikke så greit. I dag morges kjørte jeg mannen min (tihi) til flyplassen. Han skulle nemlig på seminar i Trondheim i to dager og så skal jeg på seminar på onsdagen. Så onsdag i halv ellevetiden treffes vi igjen :( Det er ikke noe gøy!!

Men vi skal ihvertfall kose oss masse sammen i helgen, så vi gleder oss til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos dere når dere kan, vet hvordan det er å fly i hver sin retning.

Gleder meg til å høre mer og se bilder!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig kort vei fra den totale lykken jeg følte på lørdag til den totale ensomheten jeg føler nå når alle har dratt fra meg.. Brudebuketten ga jeg bort til en venninne og den flotte kjolen min og sløret mitt er pakket ned. Så nå er jeg superdeppa og sitter her og tuter. Om bare mannen min kunne komme hjem. Jeg er så glad for at jeg har lille Fantepusen min. Da er det ihvertfall en til her...

Må vente med referat til jeg føler meg bedre :cry:

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Ååå :cry:

Det var trist å høre, Meta:(

Men han kommer hjem imorgen ?

Håper det.

Prøv å kos deg med tanken på alt det positive og det flotte bryllupet, og kos deg med pus :D Se fram til dere ser hverandre igjen :)

Skjønner at du føler deg litt trist akkurat nå,- hadde nok følt det samme selv.

Men jeg tuter jo av absolutt ingenting da.... :oops:

Håper forøvrig du har det bedre i dag:)

Håper dere får en fin uke videre og nyter livet :D

Stor trøsteklem fra Diva : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da var det kanskje på tide med et lite referat fra vår store dag..

Våknet tidlig. Vi har en katt som er inne om natta og har stort sett samme døgnrytme som oss, så han vekte oss klokka kvart på sju. Da var det på tide med kos, mat og så kunne han gå ut. La meg igjen, men da var det nevøen sin tur til å leke i stua, så det var bare å stå opp.. Jeg spiste frokost med foreldrene mine og nevøen min, mens min kjære sov. Pappa kjørte meg til frisøren der jeg skulle være 1015. Ble tatt så veldig godt imot av de på frisørsalongen! De var utrolig koselige. Min frisør hadde til og med kjøpt en rose til meg som var festet til speilet. Kjempekoselig! Vel, håret ble rullet og fikset, forloveren min kjøpte verdens beste lunsj til meg og frisøren kom med champagne. Det var utrolig deilig å bli fikset og dillet med :ler: Så kom det plutselig et blomsterbud inn med en enkelt rose og brudeslør (blomsten) til meg fra to av mine beste venninner. De hadde skrevet et søtt kort og sa at de gledet seg til å dele dagen med meg og min kjære. Det var bare så overraskende og koselig :D Etterhvert kom også brudebuketten min og brystbukettene til mennene. Buketten var kjempefin og jeg var veldig fornøyd!

Mamma og pappa skulle hente meg hos frisøren klokka 1345 og jeg var klar til det, men plutselig kom de ikke!! Da ble jeg nervøs, men så kom mamma fem på to. Vi skulle nemlig til fotografen klokka to. Vi hadde med foreldrene våre og forloverne til fotografen. Syns det var koselig å få ordentlige bilder med foreldre også (eller resultatet gjenstår jo å se.. :-? ). Tok bilder med foreldre først og så ble de jaget og så var det forlovernes tur før de også ble jaget og det bare var meg og min kjære igjen. Tok masse bilder inne og så dro vi ut til en festing og tok noen bilder der og. Det blåste endel, så det blir spennende å se hvordan de blir. Håper det blir litt vind og fart i sløret..

Så var det på tide å dra til kirken. Der var ikke det forrige brudeparet ferdige med å hilse på gjestene, så vi ble litt forsinket. Men til slutt sto jeg utenfor kirkedørene sammen med pappa. Mendelssons bryllupsmarsj begynte å spille og kirketjeneren åpnet dørene. Så gikk vi opp midtgangen mor han som skulle bli min mann. Det var en rar og ubeskrivelig følelse. Han var så fin der han sto. Jeg formelig sprang mot han og så måtte vi vente en stund ved alteret før musikken var ferdig :lol:

Vi satte oss ned og så begynte solisten vår (han var visevert og musiker senere på kvelden også) på Extremes More than Words. Det ble kjempebra! Senere sang han også Ave Maria. Da var nevøen min søt. han sang aaaaaaa sammen med solisten. Når presten spurte om min kjære ville ha meg ropte nevøen min "Tanta, Tanta". Skikkelig bra timet :ler:

Når vielsen var over, hilste vi på alle på kirketrappen og så ble det kastet ris på oss og så måtte vi susse litt :kyss::rodme:

Så ble vi kjørt avgårde i den stilige bilen, en Audi RS6. Kompisene til min mann måtte ta bilde av bilen uten oss inni fordi de syns den var så stilig :ler: Min forlover og jeg ble kjørt i full fart ut til Kommandantboligen og losset av der, mens gjestene holdt på å gå av bussen. Vi sprang alt vi kunne opp i 2. etasje uten at noen så oss. Min mann endte altså opp sammen med gjestene alene. Viseverten ordnet alle mennene sånn at de sto i trappen (lang, buet superstilig trapp) og så satte han på Pachelbels Canon in D og så gikk jeg ned trappen mot min mann som ventet med en rose og champagne. Han gikk ned på kne. Det ble litt stilig :blunke:

Så ble det champagne og jordbær til velkomst og så gikk vi til bords. Menyen var blomkålsuppe, helstekt ytrefilet av okse med fløtegratinerte poteter og sitronfromasj med rørte jordbær. Alt smakte veldig godt. Taler og sanger var veldig koselige og endel av de var også morsomme for alle!! Som takk for maten delte først viseverten ut en pose med 17.mai tuter, papirposer til å smelle, festbonboner og andre ting som lager lyd, så satte han på Pomp and circumstances og så fikk vi en sang. Alle tok helt av, til og med besteforeldrene våre! Det var bare så gøy!!

Etter middagen fikk vi kaffe og avec. Vi snakket med alle gjestene og så på alle de flotte presangene vi hadde fått. Det var virkelig overveldende!!

Som bryllupsvals hadde vi True Love. Det gikk greit.. Vi bommet et par ganger, men det gjorde ikke noe..

På slutten av kvelden danset vi til I've had the time of my life. Da stilte alle gjestene seg i en ring rundt oss og klappet takten. Det var ikke meningen at de skulle det, men litt kos allikevel.. :D

Klokka to var det nok festeligheter for oss.. Vi ringte taxi og skulle smuge oss avsted, men forloveren til min mann fikk det med seg og ropte på alle sånn at de sa hadet til oss..

Så dro vi til hotellet. Der sto det frukt og champagne til oss. Rommet vårt hadde et kjempeflott digert badekar, så vi tappet i karet og koste oss med frukt og champagne mens vi snakket om en utrolig flott dag. Resten av kvelden, vel.. :rodme:

Dagen etter fikk vi en nydelig frokost på sengen. Lå lenge og bare koste. Det var så koselig :D Klokka halv tre sjekket vi ut og ble hentet av pappa. Der hadde foreldrene våre hentet alle gavene på formiddagen og så spiste vi en deilig middag og kaker sammen med min familie. Mandagen dro alle sammen. Vi hadde en utolig fin dag og jeg gleder meg til det begynner å tikke inn litt flere bilder. Eller vi har jo egentlig 2-300 bilder allerede, men de er tatt med digital kamera og det er liksom ikke helt det samme.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så koselig dere hadde det da :D

Høres ut som drømmebryllupet :)

Håper din mann er hjemme hos sin kone nå igjen da, og at dere har en hyggelig og koselig helg :D

Vi har akkurat vært og sett "Kopps" og jeg holdt på å le meg ihjel :)

Herlig film!

Har lekt litt med pus nå og skal ta en nattlig luftetur og ta litt bilder med digitalkameraet til sambo:)

Ha en kjempefin helg og kos dere : - )

Stoor klem fra Diva :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse!

Høres ut som om dere hadde en skikkelig flott dag :D

Lykke til videre som mann og kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsner!! Det stemmer at vi hadde en flott dag ja :D

I dag har vi brukt noen av pengene vi fikk i bryllupspresang til å kjøpe gassgrill! Så nå må det bare bli fint vær så vi kan grille.

Vi har hentet bildene fra fotografen i dag også. Han hadde valgt et "rart" bilde på framsiden, så jeg fikk litt hjertet i halsen, men det var heldigvis MASSE andre fine bilder å velge i. Vi fikk med alle bildene han tok (et par hundre) hjem til gjennomtitting i en uke og så kan vi kjøpe så mange av bildene (i tillegg til 20 i albumet) som vi bare vil for kun 10 kr stykket!! Snakk om snill fotograf :D Tror jeg skal kose meg med bildene nå jeg, mens mannen min setter sammen grillen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei meta:)

Blir sikkert spennende og koselig å se bildene :D

Ha en strålende dag og kos deg med grillmat og din kjære!

Her er det (endelig) blitt strålende sol, og det håper jeg dere i Bergen har og (jeg vet,- fat chance, men det har kanskje bedret seg i regnbuebyen ?)

Stilig hjemmeside dere har og:)

Ha en riktig hyggelig helg og en flott 17.mai :)

(skal dere være i Bergen eller reise bort ?)

Stor klem fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva.

Takk for det. Vi skal nok ha en fin 17. mai. Vi skal ikke være i Bergen i år, skal på besøk til svigers på Stord. Det skal broren til mannen min og samboeren hans også og flere andre av vennene våre som kommer derfra skal også hjem, så i kveld blir det fest :) Gleder meg til det!!

Vi har forresten fint vær her vi :D I går hadde vi sol i "hagen" til kvart på ti!! Det syns jeg er bra. Mannen min var ute helt til det og satte sammen grillen, så nå er den (nesten) klar til innvielse :)

God helg til deg også. Håper du koser deg. Hvordan gikk det forresten med leiligheten??

God 17.mai! Og kanskje det blir litt party på deg 16. også? :hoppe:

Klem Meta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så herlig med sol så lenge :D

Ang leilighet, så har vi to å velge mellom. Begge er kjempefine, men på hver sin måte. Sambo liker den ene best, og jeg liker den andre best.

Det er +, og - ved begge, som vanlig. Og vi må bestemme oss i dag (!) :(

Men det årner seg nok, - får ta et oppgjør når halvdelen kommer fra jobb:)

Blir nok lite med party i dag,- skal styre og stelle med bunaden,- skulle ha gjort det forlengst :lol: Og legge oss tidlig, slik at vi kommer tidlig til byen:)

Er 17-mai og korpsentusiast... Savner spill og drill i korpset. Ingen voksenkorps her i byen som har drilltropp i allefall *trist*

Men det er morro å se på :D

Ha en kjempefin helg og en hyggelig 17.mai på Stord :D

Stor klem fra meg:)

P.S : tar vi den leiligheten jeg liker, i en hvit jugend villa, så får vi både balkong og hageflekk, som vi og kan grille på utover kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tjo hei!!

Nå er det lagt inn flere bilder fra bryllupsdagen vår på hjemmesiden.

www.bryllup.n3.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kjempenydelig kjole du hadde!!! Det var også et flott sted å ha festen på. Så ut som dere koste dere hele gjengen. :D

Lykke til som nybakt frue.

Gleder meg til det blir min tur... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for referat, og bilder. Du har lik kjole som Pusekatt valgte. Hun giftet seg jo i LasVegas i forrige uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...