Gå til innhold

Merethe og Hallstein 03.05.2003

meta

Anbefalte innlegg

Juhu!! Endelig har vi fått ADSL og jeg er på nettet igjen :) Da kan jeg jo sjekke Kvinneguiden litt oftere :D

I går fikk jeg ny jobb også, så nå ordner alt seg ser det ut til.

Svarfristen for bryllupsinvitasjonene gikk ut i går.. Dessverre er det fem stykker som ikke kommer, men det er 45 stykker som kommer + visevert og oss, så jeg tror vi skal kose oss allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da var jeg drukket ut.. Vi hadde en kjempeartig dag :)

Venninnene mine kom til meg litt før ni og så spiste vi litt frokost og så ble jeg kledd i sykepleieruniform og sminket og så fikk jeg en sort parykk. Egentlig hadde de bestilt time til paragliding, men det blåste for mye. Så jeg måtte selge kondomer, lese eventyr, masjere med buekorpset og så fikk jeg en tatovering isteden. Så spiste vi en deilig lunsj og så gikk vi ut og tok en kaffe. Så var det salsakurs (kjempegøy) og middag på Dolly Dimples. Så dro vi hjem til forloveren min der vi løste rebuser og jeg fikk vaske av den fæle sminken. De hadde stilt samboeren min endel spørsmål (ala: Hvilken stilling liker bruden best..) og hvis jeg svarte feil, måtte jeg drikke en tyrkershot.. Ble et par shots på meg da ja... Samboeren min sjarmerte alle da han svarte på følgende spørsmål: hvem utenom bruden ville du tatt med på en øde øy? Han svarte pusen vår og alle ble sjarmert i senk :) Så hadde vi diverse drikkeleker som stort sett handlet om sex og drakk litt til.. Så dro vi ut i 12-tiden. Danset og koste oss masse. Klokken 0245 var jeg hjemme igjen. Det ble en svært lang og artig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I dag er det bare en uke igjen til vi gifter oss! Og vi gleder oss vanvittig masse!! Tror vi har kontroll på det meste også. I går kom foreldrenen mine fra Østlandet med brudekjolen min. Den har blitt sydd inn og jeg var veldig engstelig for hvordan det skulle bli, men den er bare knallfin!! Var usikker på om jeg hadde valgt riktig kjole en stund, men det er jeg ikke lenger :)

I dag var jeg på prøvetime hos frisøren. Hadde med mamma og en god venninne og vi var alle enige om at frisøren kan sakene sine og at håret mitt blir helt sikkert kjempefint. Det var fint i dag ihvertfall og da bare rullet hun det kjapt opp og satte det opp sånn som vi ble enige om. Det blir litt røft med lokker som henger nedover. Tror det blir skikkelig stilig siden jeg har stroppeløs kjole. Da blir det ikke så nakent. Sløret blir festet langt nede. Under frisyren på en måte og det ble knallstilig!!

På tirsdag skal vi ha møte med presten. Snakket med han på telefon og han hørtes koselig ut, så da tror jeg nok det går i boks også.

Ja, i dag er altså alt bare bra :D Vi koser og klemmer og har det helt topp!!! Livet er herlig :hoppe: Hadde jeg bare klart å lure mannen ut av huset sånn at jeg får skrevet talen, så kan bryllupet bare komme når som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, hva kan jeg si!

Jeg vet hvordan du har det nå :-)

Pust, slapp av, ta litt tid fri og tenk på at det viktiste er i boks. (papirer og vielsessted + prest), resten ordner seg alltid.

Ellers håper jeg det kan bli noen bilder etterhvert, gleder meg til det.

Så må du hilse din kjære fra meg.

Jeg skal tenke masse på dere til helgen. Når er du i ilden?

Kjempe - lykke-til - dette -går - bra - klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg!

Hvem av brødrene er det du skal ha (ikke at jeg husker i farten hvem det var vi hadde) - med de er flinke.

Våre forlovere hadde også med kamera og tok bilder før under og etter bildetakingen, har funnet mange fine bilder der.

Bare vis hensyn så var det ikke noe problem for oss.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha Lars Jacob. Han er ganske kort og er litt barsk liksom. Type 3-dagers skjegg.. Han er skikkelig koselig og vi har store forhåpninger til han..

Våre forlovere skal jages vekk mens vi tar bildene. Først skal vi ta bilder med foreldrene våre og så med forloverne og så skal vi være alene med fotografen. Tror det blir lettere for oss å slippe oss løs da. Vi er nemlig ute etter litt annerledes bilder. Prøve å fange kjærligheten. (huff, det hørtes klisjeaktig ut, men det er nå sånn vi vil ha det da :ler: )

Hvordan står det til meg deg da?

Ha det riktig fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var han vi hadde. Kjempeflink.

Jeg må inrømme at jeg brydde meg ikke om at det var andre der. Innimellom gav han opp å si: se her - se der for vi bare så på hverandre og var bare oss. Han tok bilder - og det er noe av det beste jeg har sett.

Har du sett en del av de han tok av oss. Nå har jeg vel mest lagt ut standardbildene, men det ble en del bra ja.

Du får hilse - hehe.

Neida, kose dere skal dere. Jeg skal sitte her i hamburg og krysse fingrene for været.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare ønske deg lykke til. Nå er det bare 5 små dager igejn. Vi gifter oss samme helg, men har vielsen kl 13.30.

Tror jeg har orden i kaoset nå og det meste under kontroll, men det er jo så mange småting og detaljer å huske på!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Wee!

To dager igjen Meta!

Gratulerer med ny jobb og ADSL forresten:)

Hørtes ut som om du hadde et hyggelig og sprettent utdrikningslag!

Nå får du / dere nyte tiden som er igjen før det braker løs og slapper av og koser dere! Tipper du gleder deg til å ha på den drømmen av en kjole:)

Vil bare ønske deg og din kjære lykke til og et flott og trivelig bryllup :D

Kommer du til å legge inn bilde av dere ?

Stor lykke-til-klem fra Diva :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk for koselig hilsen! Ja nå er det sannelig ikke lenge igjen :D Vi gleder oss som bare det. Nå har hele familien min kommet fra Hønefoss. Mamma, pappa og nevøen min kom på fredag. Farfar, mormor, morfar og min bror kom i dag. Koselig :D Og så vet vi at det er utrolig kort tid igjen siden de har kommet..

I dag har mamma og jeg laget bryllupskaken. Eller dvs vi har bakt sukkerbrødene og skal pynte kaken i morgen. Skal ha tre etasjes marsipankake med to fyll, sjokoladekrem og vaniljekrem med valnøtter. Og så skal vi pynte den med de samme friske blomstene som det er i brudebuketten.

I morgen skal vi hente dressen til sambo. Gleder meg til å se han dresset opp :)

I morgen kveld skal vi ha fest sånn dagen før dagen for alle tilreisende. Skal servere gryterett med salat og langpannesjokoladekake. Regner med at vi blir 15-20 stykker.. Gleder meg masse.

Joda Diva, du skal nok få se bilder. Enten legger jeg de ut eller så kan du få en PM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Så hyggelig det høres ut :D

Har vært kjempegøy å "følge" flere bruder fram til den store dagen, inkludert deg:) Du virker som en sympatisk og hyggelig jente!

Tenker det skal bli kjempebra jeg :D

Er såå spent på bilder og referat :hoppe:

Kjempegøy om du viser bildene ja :) Kan godt se dem via pm :) Sikkert ikke kjempekult å legge ut bilder her (?)

Kos deg med din kjære og familien fram til den store Dagen:)

Klemmer fra Diva : - )

P.S : Den bryllpskaken høres kjempegod ut! Flinke dere er som lager den selv! Det er jo ekstra stas og :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske dere lykke til!!!

Tenk så gøy det blir.. Blir helt i sånn "bryllupsrus" nå som alle bryllupene begynner for fullt!

Gleder meg til å lese referat fra dagen deres!!

*masse tanker går deres vei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle koselige hilsner.. :D

I dag er altså vår store dag her. Om 7,5 timer er vi i kirken.

I går hadde vi besøk av familiene våre og tilreisende gjester. Det var mange som ikke hadde sett hverandre før, men støynivået var på topp, så jeg syns det lover godt for kveldens fest.

Så nå er jeg klar.. Kjolen er i boks, undertøy og strømper kjøpt inn. Sløret steamet i dusjen. Neglene fikset og lakkert (heldigvis klarte alle å unngå å brekke :D ) Og så fant jeg den skjønneste lille boks til ringbyttesermonien. En bitteliten hjerteboks kledt i rød fløyel (eller ihvertfall noe som likner).

Tror jeg slutter av nå. Skal til frisøren 1015. Så da er det hele igang for vår del. Jeg gleder meg jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke tili dag, Mata! Dere får sikkert en kjempeflott dag.

Kjenner det kribler litt imagen, begynner å nærme seg for oss også etterhver.

Klem fra Kaia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

En siste lykkeønskning før du skal i ilden :D

Ha en feiende flott dag og kos dere masse : - )

Lykke til og ha det morro :D

Stor klem fra Diva :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Diva

Helledussen, så flotte dere er :D

Grattis med overstått bryllup : - )

Gleder meg til referat:)

Good kveld til deg :kgsmil:

Klem, Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig tillykke, som det heter. Dere så vakre ut begge to, det så ut som om dere hadde det helt fantastisk!!! Nå er det bare å nyte hvetebrødsdagene, da!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...