Samantha Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Akkurat no er vi 8 registrerte brukarar som er pålogga på KG (som ikkje er skjulte vel og merke). 5 av oss 8 har nick som begynner på S. Ganske stor % det... Populært med nick på S eller er vi berre utprega natteravner? :klø:
Samantha Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2005 Du er virkelig spesiell! Noko for deg sjølv, kan vi faktisk seie
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Vidunderlig Samantha! 'Inattention is not O.K.' :-)
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Vidunderlig Samantha! 'Inattention is not O.K.' :-) Arg! Rusler inn i 'hva irriterer deg akkurat nå' tråden..
Samantha Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2005 Vidunderlig Samantha! 'Inattention is not O.K.' :-) Kafka?
Gjest Hel Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 Aaah' date=' jeg føler meg så individualistisk. [/quote'] Neeihei! Jeg begynner også på T og jeg er her. Nå er jeg skjult da. *undercover* 8)
Samantha Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2005 Nå er jeg skjult da. *undercover* 8) Er du på toppsecret spaneoppdrag på Kvinneguiden sitt diskusjonsforum? Bra du var her og, Theo kan bli innbilsk av all orginaliteten sin.
Theo Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Asså... kan ikke du bare gå og skrelle deg et eple ellerno'?
Samantha Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2005 Husk at du er fortsatt mykje meir spesiell enn oss på S. Men ikkje like spesiell som Kafka då
Gjest Hel Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 Er du på toppsecret spaneoppdrag på Kvinneguiden sitt diskusjonsforum? Bra du var her og, Theo kan bli innbilsk av all orginaliteten sin. Ja. Har blitt sendt hit for å studere natteranglere. Men det er hemmelig så du må ikke si noe.
Samantha Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2005 Ja. Har blitt sendt hit for å studere natteranglere. Men det er hemmelig så du må ikke si noe. Du kan stole på meg!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #16 Skrevet 7. mai 2005 Hehe! Det VAR du ja! :o jøsses!!!!!! Være med å ? "du du duuudu du du ddu du du du..." jeg er i toppen humør!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #17 Skrevet 7. mai 2005 Men ikkje like spesiell som Kafka då :o what!!?? Ehem! Spesiell som i 'jeg hopper på deg' type spesiell? 8) Eller spesiell som i 'W_o_w - ?????' ? :klø: :o
Samantha Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #18 Skrevet 7. mai 2005 Spesiell i som den-einaste-som-har-nick-K-på-KG-klokka-2-om-natta-spesiell Høh?? Er du i GODT humør?? Trudde du var irritert eg!! :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #19 Skrevet 7. mai 2005 Spesiell i som den-einaste-som-har-nick-K-på-KG-klokka-2-om-natta-spesiell Høh?? Er du i GODT humør?? Trudde du var irritert eg!! :klø: Slikt går som oftest over på et blunk med meg :-) Men sant, akkurat nå er jeg i et forykende godt humør! Jeg vet hva jeg vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå