Gå til innhold

Er det håp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å si at man føler seg litt trang det er turn off for en ny fyr? Skal man bare late som ingenting og bare kose seg og lære å kjenne hverandre og hva man liker. Å feks si at man har hatt litt lite erfaring siste årene, men får det gjerne med deg etc er noe man bør unngå?
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å si at man føler seg litt trang det er turn off for en ny fyr? Skal man bare late som ingenting og bare kose seg og lære å kjenne hverandre og hva man liker. Å feks si at man har hatt litt lite erfaring siste årene, men får det gjerne med deg etc er noe man bør unngå?
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

MÅ du si noe da? 

Anonymkode: be850...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Later du som du er meg Ts eller. Jeez

Anonymkode: 3f197...1ef

Hva? 

Anonymkode: be850...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MÅ du si noe da? 

Anonymkode: be850...90c

Nei, må ikke det. Men hvis jeg virker usikker? Er det turn off å være forsiktig og føle seg fram?Å si at du er litt forsiktig av deg gar vel bra? 
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, må ikke det. Men hvis jeg virker usikker? Er det turn off å være forsiktig og føle seg fram?Å si at du er litt forsiktig av deg gar vel bra? 
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

Lykke til! 

Anonymkode: be850...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overtenk det. Bryr han seg om deg så lar han det ikke bli noe stort problem. Du kan evt si at det har vært en stund siden sist, så bruker dere ekstra tid på oppvarmingen første gang. Gidder han ikke det og lar det bli ett problem så er han ikke verdt det. Release the fish. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2019 den 2.56, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt sex på snart 6 år av ulike gunner. Veldig pinlig og flaut men slik er dessverre ståa. Er ikke en one night stand - person, har aldri vært en som har ligget rundt. Har enten vært i forhold/holdt på med/dater de jeg har hatt sex med. Men nå er det altså så lenge siden. Var faretruende nært å ha sex med en jeg datet for 2 år siden, men dessverre så rant det ut sanden av ulike årsaker. Spørsmålet er om det er håp tross det har gått så lang tid uten?? Har kanskje snart en mulighet med en jeg har kontakt med, men er litt redd pga så lang tørke. Tror ikke han heller har hatt så regelmessig for tiden, men sikkert ikke så lenge som meg. Har kost med meg selv, og brukt vibrator etc, men føler jeg er ganske trang,og det er litt vondt noen ganger med den vibratoren. Er det normalt? Kan man størkne igjen? Og er det noen råd for for å bli mindre trang? Og hva sier man til en ny (sex) partner?For det vil kanskje merkes om man er veldig trang? Vil han flykte?? 

Råd tas i i mot med stor takk! :)

Anonymkode: 3f197...1ef

Problemet er ikke at du faktisk er trang men at du syns det er litt vanskelig å ha sex fordi det er lenge siden - du er redd for å ikke være god nok. Fortsett å kose med deg selv, bruk leketøy og vær kåt. Og når du har sex så ha sex fordi du er kåt og dere har lyst på hverandre - ikke bare fordi det har vært tørke lenge. Og er det vondt av og til kan du prøve glidemiddel. Er helt sikker på at kroppen din virker helt som den skal. :)

Anonymkode: 729c8...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Playful skrev:

Ikke overtenk det. Bryr han seg om deg så lar han det ikke bli noe stort problem. Du kan evt si at det har vært en stund siden sist, så bruker dere ekstra tid på oppvarmingen første gang. Gidder han ikke det og lar det bli ett problem så er han ikke verdt det. Release the fish. 😉

Han er en sleip firfirsle av ei klyse. Har trodd jeg var interessert men hell to the no. Han liker og kommenterer alle sine bilder på fb av det motsatte kjønn,både godt gifte og single damer. Han er 37 år og oppfører seg som han er 19-20 år. Jeg har bursdag i dag, ikke en jævla bursdagshilsen og vi har nå hatt kontakt siden april.(vi kjenner til hverandre fra mange år tilbake, men har aldri gjort noe tidligere). Jeg slettet han fra fb i juni, og han fant det ut en uke seinere, og spurte meg på snap hvorfor jeg slettet han..Lata som ingenting og sa hæ?nei?Så sendte han screenshot av det.Hvordan fant du det ut spurte jeg. Tilfeldig sier han, han så på et tidligere bilde og så at det sto "legg til venn" bak mitt navn. Veit ikke om dette stemmer... Eller om han bare så at jeg ikke likte bildene han la ut der,han er veldig aktiv.  Og jeg har brukt å like noen. Han likte alle mine også en stund.  Jeg løy og sa at jeg tror fb roter, han trodde på det og la meg til igjen 5 dager etter han fant det ut. Etter det har han knapt likt noen av bildene jeg har lagt ut. Spurte han om det, og han sa at han ikke så alle poster(han har 1200-1300 venner der) noe som er fuckings bullshit. Tenkte jeg kunne ha sex med han og så bare drite i han etterpå. Ikke vanlig for meg å være men bare gjør det likevel. Men nei, han er så jævla sleip og ekkel han kan råtne i h......
Vurderer å slette han fra fb og fra snap en gang for alle. Gidder ikke et slikt rasshøl!
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er håp. Inntil i fjor var det 10 år siden jeg hadde sex igjen. 👍🏻👍🏻👍🏻

Dame

Anonymkode: d3f86...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en sleip firfirsle av ei klyse. Har trodd jeg var interessert men hell to the no. Han liker og kommenterer alle sine bilder på fb av det motsatte kjønn,både godt gifte og single damer. Han er 37 år og oppfører seg som han er 19-20 år. Jeg har bursdag i dag, ikke en jævla bursdagshilsen og vi har nå hatt kontakt siden april.(vi kjenner til hverandre fra mange år tilbake, men har aldri gjort noe tidligere). Jeg slettet han fra fb i juni, og han fant det ut en uke seinere, og spurte meg på snap hvorfor jeg slettet han..Lata som ingenting og sa hæ?nei?Så sendte han screenshot av det.Hvordan fant du det ut spurte jeg. Tilfeldig sier han, han så på et tidligere bilde og så at det sto "legg til venn" bak mitt navn. Veit ikke om dette stemmer... Eller om han bare så at jeg ikke likte bildene han la ut der,han er veldig aktiv.  Og jeg har brukt å like noen. Han likte alle mine også en stund.  Jeg løy og sa at jeg tror fb roter, han trodde på det og la meg til igjen 5 dager etter han fant det ut. Etter det har han knapt likt noen av bildene jeg har lagt ut. Spurte han om det, og han sa at han ikke så alle poster(han har 1200-1300 venner der) noe som er fuckings bullshit. Tenkte jeg kunne ha sex med han og så bare drite i han etterpå. Ikke vanlig for meg å være men bare gjør det likevel. Men nei, han er så jævla sleip og ekkel han kan råtne i h......
Vurderer å slette han fra fb og fra snap en gang for alle. Gidder ikke et slikt rasshøl!
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

Oida. Drit I fyren. Han høres ikke akkurat ut som prince charming. Hadde han vært interessert så hadde han søkt deg opp daglig og sjekket, sånn i tilfelle han ikke skulle sett det i feeden sin. Gi slipp på han og finn deg noe bedre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Playful skrev:

Oida. Drit I fyren. Han høres ikke akkurat ut som prince charming. Hadde han vært interessert så hadde han søkt deg opp daglig og sjekket, sånn i tilfelle han ikke skulle sett det i feeden sin. Gi slipp på han og finn deg noe bedre 

Nei, ikke med 1200 venner, umulig å få med seg alt til alle tider da. Men ser han liker faste felles venner sine ting hele tiden så.. Men tror det var at han ikke fikk likes fra meg på bildene han la ut, og kanskje ikke så noe bevegelse fra meg på over en uke, ikke at jeg poster så mye hele tiden. Men inn i mellom. Forsvarer han ikke, han er en liten luring. Tok det opp med han i dag, sa at vi kanskje skulle call it quits, men det ville han ikke osv. Ville bli kjent og gå på fjellturer som vi hadde avtalt osv. Men du virker ikke intr sa jeg, han bare det har vært så mye osv...men veit ikke om jeg tror på det. Han var visst intr i meg i gamle dager, men gjorde ikke så mye da, så han ville prøve igjen når han fant meg igjen på en fjellturside i vår. Kanskje vi bare skal gå på noen fjellturer og vere friends with benefits, til man finner drømmemannen :p
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er håp. Inntil i fjor var det 10 år siden jeg hadde sex igjen. 👍🏻👍🏻👍🏻

Dame

Anonymkode: d3f86...689

Oi, hvordan var det å gjøre det igjen etter så lang tid?Var det vondt og hadde dere mye oppvarming og fortalte du det til partneren?Hadde du kost med deg selv og brukt leketøy disse årene?  Godt det er håp :)))
Ts

Anonymkode: 3f197...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...