Gå til innhold

Finger i rumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefaler sugerør i rompa 👍🏼

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 19.7.2019 den 8.39, AnonymBruker skrev:

Har forsøkt med en finger i rumpa (med latexhanske og glidemiddel) samt en vibrator i rumpa under onani (har ikketurt foreslå det for dama).

Det ga meg ingen ting, ingen ekstra nytelse... Så vi er nok ganske forskjellige der bak. Men greit jeg prøvde på egenhånd, så slipper jeg spørre dama om hun vil gjøre det.

Siden det ikke ga meg noe maser jeg heller ikke på dama om analsex, ga liksom ingen tenning i det hele tatt.

Anonymkode: b5bb3...938

Da har du nok ikke truffet prostata. Har både lest om og opplevd med min mann at orgasmene når prostata blir stimulert er helt fantastisk. For mine «små» fingre må jeg bruke pekefinger og trykke ganske langt opp. Mannen kommer i løpet av ett par minutt. 

Anonymkode: 64449...871

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker latex hansker når jeg fingrer samboeren min 😊 Det er sjeldent det kommer ut noe, men om det skjer er det bare å ta av hansken når man er ferdig og kaste den i søpla 🤷🏼‍♀️ Var redd det skulle bli litt usexy med de hanskene men man glemmer de fort når man først er i gang.

Utenom det anbefaler jeg håndkle eller en papirrull (ikke dopapir) i nærheten da glidemiddelet kan bli litt sølete eller ende opp feil steder. Man må bruke MYE av det.

Ellers er det bare å prøve seg fram 😉

Anonymkode: f7126...8f7

Er det mann eller dame, som fingres?

Anonymkode: 289ed...053

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Ripshagen skrev:

Anbefaler sugerør i rompa 👍🏼

Da er det bedre med en sjokolade-milkshake på Burger King. Smaker det samme, men du slipper bakteriene. 

Anonymkode: c1c00...0d7

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bedre med en sjokolade-milkshake på Burger King. Smaker det samme, men du slipper bakteriene. 

Anonymkode: c1c00...0d7

Nei altså, det er ingen spøk. 

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mann eller dame, som fingres?

Mann

AnonymBruker
Skrevet

Kan være greit å ha kort negl på fingeren du bruker. Samt at han nylig har tømt seg og er nydusjet, sånn for sikkerhetsskyld. 

Jeg bruker kun en finger, peke eller langfingeren. Har brukt spytt eller egne safter som glidemiddel ;) 

Gjør som på damer omtrent, en ‘kom hit’-bevegelse med fingeren opp mot magen.  Prostataen er lett å kjenne, den er rund. Hvordan de liker stimulering er forskjellig. Fin det han liker best. 

Anonymkode: 3fc77...e59

AnonymBruker
Skrevet
På 19.7.2019 den 18.11, Kvelertak skrev:

Du får bruke hanske da. Skjønner meg ikke på folk. Finger i rumpa, dildo og kuk opp i rumpa, sleike hverandre i rumpa. Hva faen? Hvorfor skal alle mase om det? Aldri får noen noensinne røre meg der bak! 

Fordi orgasmene blir dypere. 

Anonymkode: baf7d...a58

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann

Hvordan blir orgasmen hans, hørt det tar så sinnsykt av og varer helt sykt lenge?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være greit å ha kort negl på fingeren du bruker. Samt at han nylig har tømt seg og er nydusjet, sånn for sikkerhetsskyld. 

Jeg bruker kun en finger, peke eller langfingeren. Har brukt spytt eller egne safter som glidemiddel ;) 

Gjør som på damer omtrent, en ‘kom hit’-bevegelse med fingeren opp mot magen.  Prostataen er lett å kjenne, den er rund. Hvordan de liker stimulering er forskjellig. Fin det han liker best. 

Anonymkode: 3fc77...e59

Hvordan oppleves det for han, blir han helt vill og hvordan oppleves orgasmen for han, tar det helt av?

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig håndhygiene kan være årsak til overføring av farlige bakterier og sykdommer. Vasker du hendene når du skal? De fleste av oss har fått innprentet at hendene bør vaskes etter toalettbesøk. Men hva med alle de andre anledningene hvor hendene våre har vært innom ufyselige steder? En god håndvask er verken vanskelig eller tidkrevende og kan forebygge mange problemer.

Det du trenger for en skikkelig håndvask er varmt vann og såpe. Gni hendene inn med såpe i opptil 15 sekunder, vær nøye med å få med deg hele hånden fra håndleddet og vær grundig under neglene.

Det er best å ta av smykker som kan fange opp urenheter som såpen ikke klarer å fjerne. Velg en mild såpe som ikke irriterer huden og ha rene håndklær eller papirtørk tilgjengelig ved vasken. (Til påminnelse slik at dere ikke plager oss andre ikke analfokuserte med dritten og tarmbakteriene deres)

Anonymkode: 0db60...9ea

AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at vi ikke er født med finger i rumpen. Det er fordi fingre ikke hører hjemme der.

Anonymkode: 96841...b00

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at vi ikke er født med finger i rumpen. Det er fordi fingre ikke hører hjemme der.

Anonymkode: 96841...b00

jau jau .........

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Haha- herregud. Nå skjønner jeg hvorfor jeg er fortsatt med samme mann etter 20 år.  Dere menn maser hele tiden for anal men med engang det er snakk om en finger i rumpe deres blir du hysterisk. Kan si fra erfaring at vi må ikke ha en hel finger der- bare å masere litt rundt åpningen, bitte lite inni (skak om tuppen) og masere mellom hul og ballene er mer en nok. Mens du får en skikkelig bj og.  Da blir det voldsomme orgasmer. Men men- gjør det dere vil! 

Anonymkode: 51658...683

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan blir orgasmen hans, hørt det tar så sinnsykt av og varer helt sykt lenge?

Nja de varer ikke «sykt» lenge men det er sterkere enn noen annen orgasme ifølge han og den er så intens at det sliter han faktisk ut. Men det er sant at han kjenner orgasmen mye lengre enn om han f.eks skulle kommet på en annen måte.

Vi gjør det ikke så ofte da. For det første er vi relativt nye på det og som sagt så blir han så sliten av den orgasmen og, så gjør det bare noen ganger når vi skal legge oss. 

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi orgasmene blir dypere. 

Anonymkode: baf7d...a58

Å slikke noen i rumpa er i alle fall helt unødvendig. 

Skrevet
7 hours ago, Kvelertak said:

Å slikke noen i rumpa er i alle fall helt unødvendig. 

Det er også unødvendig å slikke i seg en soft-ice. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nja de varer ikke «sykt» lenge men det er sterkere enn noen annen orgasme ifølge han og den er så intens at det sliter han faktisk ut. Men det er sant at han kjenner orgasmen mye lengre enn om han f.eks skulle kommet på en annen måte.

Vi gjør det ikke så ofte da. For det første er vi relativt nye på det og som sagt så blir han så sliten av den orgasmen og, så gjør det bare noen ganger når vi skal legge oss. 

Høres digg ut. Når han blir utmattet, er det tegn på kraftig og intens orgasme. Blir det mye bråk og leven?

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Høres digg ut. Når han blir utmattet, er det tegn på kraftig og intens orgasme. Blir det mye bråk og leven?

Ja, det blir mye lyd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...