AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Litt av en overskrift 🤭 men er som det er. Jeg og kjæresten ønsker å piffe opp sexlivet litt og kom inn på temaet «mannens gpunkt» 🙌🏻 Han har sagt at han kunne vært innteresert i å prøve det men jeg er litt usikker. Vet ikke hvordan man gjør det og vil ikke få bæsj på fingeren min🤨 men samtidig er jeg åpen og ja sikkert digg for han om jeg gjør det mens jeg suger han. vil jo han skal ha det så godt som mulig! hva tenker dere? Noen tips? Anonymkode: e74a8...db8
Goodolddays Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt av en overskrift 🤭 men er som det er. Jeg og kjæresten ønsker å piffe opp sexlivet litt og kom inn på temaet «mannens gpunkt» 🙌🏻 Han har sagt at han kunne vært innteresert i å prøve det men jeg er litt usikker. Vet ikke hvordan man gjør det og vil ikke få bæsj på fingeren min🤨 men samtidig er jeg åpen og ja sikkert digg for han om jeg gjør det mens jeg suger han. vil jo han skal ha det så godt som mulig! hva tenker dere? Noen tips? Anonymkode: e74a8...db8 Vicks Vaporub under næsen,dildo,sveisebriller og ikke la Vaporuben røre hans pikk! Held og lykke med det☺️
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Tenner han på menn? Anonymkode: 96841...b00 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Haha, AKKURAT på samme sted som dere...jeg er litt nysgjerrig på litt prostata-stimulering, men har aldri prøvd og er litt hygienefreak. Bestilte en douchebag som er på vei i posten, så jeg tenkte full rens, så får kona litt lube også tester vi... Anonymkode: f51cd...f72 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Tullete svar her, ofc. Det er ikke så mye magi som skal til. Gjør det forsiktig, litt om gangen og g-punktet ligger inn mot ballene, så masser den veien med fingeren fra innsiden. Gl. Anonymkode: e4b0d...52f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 Latex engangshansker Anonymkode: bed2f...492 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 Helt merkelig. Folk er så opphengt i å drive på å rote rundt i rassen på hverandre. Men må dem til endoskopi eller til prostataundersøkelse, så takker dem nei fordi det er så ubehagelig. Når dét er sagt, så kanskje du har et sånt vibrasjonsegg for klitorisstimuli? Kle en kondom på den, og trø den i rassen hans. Så tar du styringa over vibrasjonen Anonymkode: 31d3e...c56 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Helt merkelig. Folk er så opphengt i å drive på å rote rundt i rassen på hverandre. Men må dem til endoskopi eller til prostataundersøkelse, så takker dem nei fordi det er så ubehagelig. Når dét er sagt, så kanskje du har et sånt vibrasjonsegg for klitorisstimuli? Kle en kondom på den, og trø den i rassen hans. Så tar du styringa over vibrasjonen Anonymkode: 31d3e...c56 Man må være litt fri i tanken min venn...jeg har aldri hatt noe i rassen før men en gang må jo være den første. Tenk om det er helt hysterisk deilig og jeg blir megahomo og lever resten av livet som en fuckdoll på Berghein...life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get... Anonymkode: f51cd...f72 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man må være litt fri i tanken min venn...jeg har aldri hatt noe i rassen før men en gang må jo være den første. Tenk om det er helt hysterisk deilig og jeg blir megahomo og lever resten av livet som en fuckdoll på Berghein...life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get... Anonymkode: f51cd...f72 Synes du ikke jeg var fri og kreativ når jeg foreslo det klitorisegget i rassen? Tror det blir bra det! Smeis på litt ekstra vibrasjon. Hvis han da ikke hyler så gjør han aldri det... 😄 Anonymkode: 31d3e...c56 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #11 Skrevet 18. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Synes du ikke jeg var fri og kreativ når jeg foreslo det klitorisegget i rassen? Tror det blir bra det! Smeis på litt ekstra vibrasjon. Hvis han da ikke hyler så gjør han aldri det... 😄 Anonymkode: 31d3e...c56 Han?? Det er jeg som er han...det er jeg som evt hyler....det eller hushomse i Berlin...🤪 Anonymkode: f51cd...f72 1
isw Skrevet 18. juli 2019 #12 Skrevet 18. juli 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenner han på menn? Anonymkode: 96841...b00 På hvilken måte tenner man på menn hvis en jente har fingeren i rumpa hans? Det er imponerende mange uopplyste mennesker som lever med den vrangforestilling at alt som har med rumpe å gjøre er homofilt? Det er homofilt å ha sex med en mann hvis du er mann selv. Ingenting annet er homofilt. 13
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #13 Skrevet 18. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenner han på menn? Anonymkode: 96841...b00 Nei? Man trenger ikke tenne på menn fordi man vill oppnå maksimal nytelse 😌 Anonymkode: e74a8...db8
LiseOslo Skrevet 19. juli 2019 #14 Skrevet 19. juli 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Litt av en overskrift 🤭 men er som det er. Jeg og kjæresten ønsker å piffe opp sexlivet litt og kom inn på temaet «mannens gpunkt» 🙌🏻 Han har sagt at han kunne vært innteresert i å prøve det men jeg er litt usikker. Vet ikke hvordan man gjør det og vil ikke få bæsj på fingeren min🤨 men samtidig er jeg åpen og ja sikkert digg for han om jeg gjør det mens jeg suger han. vil jo han skal ha det så godt som mulig! hva tenker dere? Noen tips? Anonymkode: e74a8...db8 Mange menn tenner på å få en finger eller to i rumpa. Ettersom mannens prostata lett kan bli stimulert den veien gir det han lett stor nytelse. Bruk enden på dusjslangen eller en analdusj som du får kjøpt f.eks på Kondomeriet så slipper du angst for søl. Det er også viktig å bruke glidemiddel, ettersom det ikke er noe særlig naturlig glid der bak. Så da er det bare å prøve seg fram, langsomt og forsiktig. P-punktet finner du noen cm inn og opp, du kjenner det med fingeren. 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #15 Skrevet 19. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, AKKURAT på samme sted som dere...jeg er litt nysgjerrig på litt prostata-stimulering, men har aldri prøvd og er litt hygienefreak. Bestilte en douchebag som er på vei i posten, så jeg tenkte full rens, så får kona litt lube også tester vi... Anonymkode: f51cd...f72 Det må du gjøre og det er ufattelig deilig. Vil garantere deg helt ekstreme orgasmer. Anonymkode: 289ed...053
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #16 Skrevet 19. juli 2019 Har forsøkt med en finger i rumpa (med latexhanske og glidemiddel) samt en vibrator i rumpa under onani (har ikketurt foreslå det for dama). Det ga meg ingen ting, ingen ekstra nytelse... Så vi er nok ganske forskjellige der bak. Men greit jeg prøvde på egenhånd, så slipper jeg spørre dama om hun vil gjøre det. Siden det ikke ga meg noe maser jeg heller ikke på dama om analsex, ga liksom ingen tenning i det hele tatt. Anonymkode: b5bb3...938 1
Gjest Alterego666 Skrevet 19. juli 2019 #17 Skrevet 19. juli 2019 Hvorfor én finger når man har en hel hånd?
Gjest Warrior Skrevet 19. juli 2019 #18 Skrevet 19. juli 2019 Du får bruke hanske da. Skjønner meg ikke på folk. Finger i rumpa, dildo og kuk opp i rumpa, sleike hverandre i rumpa. Hva faen? Hvorfor skal alle mase om det? Aldri får noen noensinne røre meg der bak!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #20 Skrevet 21. juli 2019 Jeg bruker latex hansker når jeg fingrer samboeren min 😊 Det er sjeldent det kommer ut noe, men om det skjer er det bare å ta av hansken når man er ferdig og kaste den i søpla 🤷🏼♀️ Var redd det skulle bli litt usexy med de hanskene men man glemmer de fort når man først er i gang. Utenom det anbefaler jeg håndkle eller en papirrull (ikke dopapir) i nærheten da glidemiddelet kan bli litt sølete eller ende opp feil steder. Man må bruke MYE av det. Ellers er det bare å prøve seg fram 😉 Anonymkode: f7126...8f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå