AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Kan dere hjelpe meg å forstå denne? Situasjonen er som følger: Jeg har snakket lenge med en mann som jeg skulle møte (han bor i et annet land). Vi deler noen sære interesser som ikke mange andre bryr seg om, altså har vi mye å snakke om. Vi var også interessert i hverandre på et romantisk og seksuelt plan. Så stikker han og ignorerer meg over flere måneder. Han får seg dame og har tydeligvis gått videre i livet. Jeg innser at jeg har blitt ghosta og går videre med livet. Hvorfor tar denne mannen kontakt meg meg nå, nesten et år etter, og forteller at han savner meg, ønsker kontakt og at han tenker mye på meg. Han er på sjarmoffensiven men har fremdeles kjæreste. Hva vil han? Jeg har gitt slipp på han for lenge siden, men syns dette tilfellet av ghosting var merkelig. De fleste som ghoster meg stikker for godt, mens noen tar kontakt igjen dog uten kjæreste. Han her har det. Snålt? Anonymkode: d5f8a...e88
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Han vil ha deg på si. Anonymkode: 55e64...a45 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil ha deg på si. Anonymkode: 55e64...a45 Eller som en back-up når forholdet er over? Merkelig at han tror jeg er villig til å stå på venteliste, det må jeg si. Anonymkode: d5f8a...e88
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Han vil ha i pose og sekk! Kutt & blokk! Nasty 🤢 Anonymkode: e0fae...512 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil ha i pose og sekk! Kutt & blokk! Nasty 🤢 Anonymkode: e0fae...512 Enig! Han får det ikke altså. Men merkelig oppførsel, det må jeg si. Og feil ovenfor kjæresten sin. Anonymkode: d5f8a...e88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå