AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Vi har datet en stund, og tiden er snart inne for å møte venner og familie. Jeg har stor bekjentskapskrets, mange gode kolleger- men ingen nære venninner. Dvs. Ingen som er naturlig å introdusere ham for.. Jeg bekymrer meg mye for dette, og vurderer å avslutte «forholdet», da jeg kjenner at dette ikke er «godt nok». Jeg har vert i et langvarig forhold, der jeg nedprioriterte venner (dessverre), og vi har derfor mistet kontakten. Nå går tiden som alenemor til full jobb og studier- og tiden begrenser seg naturlig nok.. Hva gjør jeg? 😞 Anonymkode: 0a17f...cfe
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Da lar du være å introdusere ham. Tror neppe han bryr seg om det. Anonymkode: b5c88...b6a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Er ikke det rart? Eller overtenker jeg? 🙄 ts. Anonymkode: 0a17f...cfe
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg har en jeg treffer avogtil, kanskje ikke super seriøs dating men vi får se. Får inntrykk av at han har et betraktelig større nettverk enn det jeg har og kjenner litt på det. Han kan spørre om jeg vil bli meg og sier jeg kan ta med ei venninne, om han er med kompiser. Nå har jeg forsåvidt venninner, men som godt voksen og med barn så er også venninner i samme situasjon, gjerne gift og samboer også. Nå er det ikke direkte problem.. Men kjenner litt på at jeg nok skulle ønske jeg hadde flere nære venninner her jeg bor. Men du.. ikke bekymre deg. Jeg tenker at dette er ikke noe som trenger å bety så mye. En får inntrykk av at mange har en stor vennegjeng, men jeg tror ikke det stemmer alltid. Jeg forsøker å sosialisere meg mer og ta iniativ i forhold til potensielle venninner. Men klart med to barn og jobb så begrenser det seg litt selv. Han flørten min har også et barn, men har ikke hovedansvaret og dermed mer alene tid. Anonymkode: d9a19...f0b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Dette er et ikke-problem slik jeg ser det. Virkelig, det har ingenting å si. Anonymkode: 22fae...879 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå