Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Hurra😍🎉 Håper virkelig du får gode svar på neste prøve også, og at dette blir graviditeten som holder hele veien😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gode nyheter! 👏👏💕 HCG-nivået verkar jo å vere heilt i rute.

Håpar du får den bekreftelsen du håpar på etter neste prøve og, så du kan senke skuldrene litt ❤️

Stå på! Eg heier på deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Neutral90 skrev (7 timer siden):

Jeg vil bare skrive at jeg setter sånn pris på alle som skriver sine erfaringer eller deler omsorg for meg. Det leses og tas inn, men det er vanskelig å forholde seg til det på et dypere nivå når jeg står midt oppe i det 😢

En gladmelding! Jeg kommer aldri til å finansiere clearblue igjen! 

Hcg 5+5 var 2600, samme morgen som den digitale viste 2-3.

Nå er det å håpe på dobling ❤️ neste prøve tas i morgen, svar på mandag. 

For en fantastisk nyhet! Dette er kjempebra! Da kan du senke skuldrene og nyte helgen! Jeg er sikker på at dette går bra🤗 gratulerer så mye! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal gå bra💗! Heier masse på deg! Jeg hadde ganske lav måling av hcg med sønnen, hadde veldig mye høyere på samme dag i dette svangerskapet. Tror det kan være veldig forskjellig, uten at det trenger å bety så mye! Håper du bekymrer deg mindre nå 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig nyheter å se her! At du har blitt gravid 😍 dette er så fortjent! Gratulerer så mye med lille spiren i magen og nyt graviditeten 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre dårlige nyheter 😭 målingen 6+0 hadde bare økt fra 2600 til 3300, 44 timer mellom. 

Det er jo alt for lite, selv om det er en økning. 

Er helt knust nå. Alt er bare kaos i kropp og hode. Og ikke minst, det gjør veldig vondt. Hvorfor må vi gå gjennom dette igjen?? 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, fine neutral ❤️ 

Jeg tok å satte målingene dine i en HCG-kalkulator, og fikk dette:

Screenshot_20210109_090954_com.android.chrome.thumb.jpg.9f51a3707bf1b456f12998b41d2f5869.jpg

Jeg skjønner så altfor godt at du er bekymret. Likevel håper jeg du kan klamre fast i håpet litt til, for som du ser er det innenfor et normalt stigningsområde ❤️ Til sammenligning når jeg hadde feks MA, hadde hcgen min en doblingstid på 10 dager (noe legen min sa var normalt men som åpenbart ikke er det😅). 

Sender deg en stor klem 

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
Neutral90 skrev (8 minutter siden):

Dessverre dårlige nyheter 😭 målingen 6+0 hadde bare økt fra 2600 til 3300, 20 timer mellom. 

Det er jo alt for lite, selv om det er en økning. 

Er helt knust nå. Alt er bare kaos i kropp og hode. Og ikke minst, det gjør veldig vondt. Hvorfor må vi gå gjennom dette igjen?? 

Uff så ufattelig trist og urettferdig. 💔Sender deg mange klemmer. Ta vare på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumlehumle skrev (9 minutter siden):

I hode mitt hadde jeg 48 timer, men etter 20 timer virker det lovende. Hold motet oppe. Jeg har trua. 

Uff, ja hadde det vært 20 timer hadde det vært supert! Skrev feil :( mente 44 timer. Har endra nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (15 minutter siden):

Kjære, fine neutral ❤️ 

Jeg tok å satte målingene dine i en HCG-kalkulator, og fikk dette:

Screenshot_20210109_090954_com.android.chrome.thumb.jpg.9f51a3707bf1b456f12998b41d2f5869.jpg

Jeg skjønner så altfor godt at du er bekymret. Likevel håper jeg du kan klamre fast i håpet litt til, for som du ser er det innenfor et normalt stigningsområde ❤️ Til sammenligning når jeg hadde feks MA, hadde hcgen min en doblingstid på 10 dager (noe legen min sa var normalt men som åpenbart ikke er det😅). 

Sender deg en stor klem 

Takk for at du tok deg tiden ❤️ men, jeg skrev jo feil. Det var 44 timer mellom målingene.... Så da er doblingtiden oppe i 5 dager og det er jo bare å være realist, det kommer ikke til å gå bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå fikk jeg utrolig vondt i magen for dere. Skjønner godt at dette er vondt og at det er vanskelig å finne noe håp å holde fast i. Stor klem 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (23 minutter siden):

Takk for at du tok deg tiden ❤️ men, jeg skrev jo feil. Det var 44 timer mellom målingene.... Så da er doblingtiden oppe i 5 dager og det er jo bare å være realist, det kommer ikke til å gå bra :(

Ååå, nå sank hjertet mitt... Det er dessverre ikke et godt tegn, nei. Så forbanna urettferdig 💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, er det mulig :sad: Fy søren så urettferdig! Skjønner godt at du er lei deg nå. Har ikke ord.. Sender over en varm klem :klem:❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så trist å høre💔😢Føler virkelig med deg, og sender deg en god klem🤗

Jeg opplevde litt det samme som deg på min andre SA, da økte hcg fra 3000-4000 på 48 timer, og da hadde jeg begynt å begynt å spotte litt før den første målingen. SA startet da ordentlig hos meg kun få dager etter siste målingen😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

💔😢 Jeg tenker på deg. Jeg håper fortsatt litt på at det er en feil eller noe slikt, og at det sitter en spire der enda! 🤞🏼🌱 Er det noen som fortjener en baby nå, så er det deg❤️!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei kjære Neutral90 , dette var ikke det vi ville høre nå! Det skulle jo gå din vei...!  Dette er bare skikkelig urettferdig!!
Jeg krysser alt jeg har for et MIRAKEL nåsadhugsmiley.gif.06b1286d3cfa6629f9f0a2633643d7c0.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit å høre 😭 men du har ka kanskje ikke fått snakket med legen? Du er jo rundt 6 uker, er det fortsatt vanlig at hcg fordobler seg annen hver dag? Stigningen faller jo litt jo lengre ut man kommer 🤷‍♀️ jeg kan ingenting om hcg verdier og sånn, men jeg krysser alt jeg har for at det allikvel skal gå veien for dere nå!! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...