kaffemor Skrevet 5. september #3441 Del Skrevet 5. september Åneii!! Det var jo ikke slik det skulle gå. 😭Vanskelig å finne de riktige ordene her, livet er så utrolig urettferdig noen ganger!! Tenker masse på deg og dere❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 5. september #3442 Del Skrevet 5. september 4 hours ago, Neutral90 said: Dere er alle så gode og jeg føler meg så godt ivaretatt ♥️ it takes a village, sier jeg bare! Enormt takknemlig fordi det har vært tøft å stå i, selv om det bare har vart i nesten en måned. Dessverre ender dette som det alltid har gjort... Jeg hadde helt ærlig et håp. Det har vært så annerledes denne gangen. Masse symptomer, god hcg økning... Nå føler jeg meg bare helt matt. Tappet for luft. Mannen er utrolig lei seg, føler det er hans skyld og det gjør så vondt for han å vite den fysiske smerten jeg må gjennom med abort. De ekle undersøkelsene. Hele pakka er belastende... Det var hjerteslag, men de var for sakte. Det var et embryo, men det var alt for lite. Fosterhulen hadde feil form osv... Legen mener jeg er kortere enn 7+0 og sier "her er det håp." Når vi vet at det ikke er håp. Jeg kan ikke være i uke 5, jeg fikk positiv test 9dpo liksom. Går knapt an å få positiv før det. Jeg har tatt hcg i blod og det er ny kontroll om en uke, men vi vet så altfor godt hvordan dette ender. Det er virkelig vondt dette her 💔 jeg bare orker ikke mer... Awww! Dette var leit å lese. 💔 Ord er fattige... Det eneste jeg kan si er at jeg håper du tillater deg selv til å kjenne på alt av følelser og at dere bruker tid på å finne ut av veien etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 5. september #3443 Del Skrevet 5. september Nei nei nei, så utrolig trist og grusomt dette er😭 Ord blir fattige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følermeddeg Skrevet 5. september #3444 Del Skrevet 5. september Nei nei nei nei nei nei, NEI !!!!!!!!! Jeg er sjokkert!!! Det er bare helt uforståelig, hjerterått, kvelende jævelig, og jeg kan ikke forstå hvordan det er for dere. Noe så grusomt! Det skulle jo være annerledes denne gangen!!! Dere har min dypeste medfølelse, sorgen og fortvilelsen er ufattelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 5. september #3445 Del Skrevet 5. september Nei, nei, nei det var jo ikke sånn det skulle gå 😭 Så vondt og ufattelig urettferdig! 💔 Ord blir fattige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 5. september #3446 Del Skrevet 5. september 💔😔 Dette gjorde vondt å lese. Ord blir fattige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 5. september #3447 Del Skrevet 5. september Fy flate 😭 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Stoooor klem. ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. september #3448 Del Skrevet 5. september Gjør det som må til for at du og din kjære skal leve et godt og meningsfullt liv. Og bruk den tiden det tar å sørge. Eller rase. Eller begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 5. september #3449 Del Skrevet 5. september Jeg kan bare ikke skjønne det. Det burde ikke være mulig. Ble så lei meg for deg. 🥲❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 5. september #3450 Del Skrevet 5. september 💔stor medfølelse sendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 5. september #3451 Del Skrevet 5. september Det trillet noen tårer for deg nå.. 😭❤️ Noe så urettferdig 💔 Stor klem fra en som har fulgt deg i et par år, uten å legge igjen særlig spor. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livli Skrevet 5. september #3452 Del Skrevet 5. september Tenker sånn på deg❤️😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnkål Skrevet 6. september #3453 Del Skrevet 6. september Hjerteskjærende å lese siste oppdatering💔 Har fulgt med på sidelinjen, og håpet så at det skulle gå denne gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. september #3454 Del Skrevet 6. september Så utrolig trist, kjære neutral 💔💔 Ta vare på deg selv og hverandre ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 7. september #3455 Del Skrevet 7. september Åh💔😔 Hvorfor er livet så urettferdig?! Jeg kan ikke tro at du må igjennom dette IGJEN😭 Er det noen måte å sortere ut «friske» sædceller fra de dårlige, og ta ICSI med dine egg? Bare en tanke jeg fikk når du skrev om at hans sædkvalitet… Sender gode tanker og styrkeklemmer❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 7. september #3456 Del Skrevet 7. september Alle mine tanker, styrke og kjærlighet til deg! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. september #3457 Del Skrevet 7. september Huff, skikkelig berg og dalbane å lese alt dette her 🥺🥺💔💔 helt utrolig leit, trist, fælt. Man finner ikke ordene. Unner dere sånn at det endelig skal gå bra 😭❤️ dere fine mennesker fortjener ikke dette, det er så urettferdig! Klarer ikke forestille meg hvordan dere har det nå 😭💔 sender mange gode tanker og klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. september Forfatter #3458 Del Skrevet 8. september Alle dere fine, takk så mye for omtanke, gode ord og trøst ♥️♥️♥️ det gjør meg trist og øm å lese, takknemlig også. Det er virkelig en dyp sorg. Samtidig vet jeg at det verste er foran meg. Jeg hadde brun utflod torsdag kveld og lørdag morgen. Først var det irriterende, kunne ikke det skjedde før timen på torsdag så hadde jeg vært mer forberedt på MA? Så kom håpet at kanskje kom aborten igang av seg selv. Enn så lenge har det ikke skjedd, men det hadde vært det aller beste. Den smerten som er ved å ta mifegyne og cytotec er jævlig. Den følelsen når livmorhalsen er åpnet nok og hinnen brister og jeg kjenner det flomme ned er utrolig ekkel. For meg er det den vonde følelsen av å mislyktes igjen. Jeg har ikke fått svarene av blodprøven, så jeg vet ikke hva hcg er på. Siden jeg ikke har fått svarene nå regner jeg med at gyn har valgt å ikke formidle det. Gruer meg veldig til kontroll torsdag. Vet det blir henvisning til sykehuset og da må jeg gjennom kontroll enda en gang. Det er noe mekanisk og vondt ved det - de aller fleste leger og spl er skånsom og god rundt dette, dette handler mer om min egen erfaring rundt dette. Jeg har det ok psykisk. Det var en tøff periode i mai og juni når vi trodde vi hadde satt strek. Ekte sorg som måtte jobbes gjennom. Dette er kjempetungt og jeg gråter mye. Likevel skal jeg gjøre hva jeg kan for at det ikke skal utvikle seg. En forsvarsmekanisme er å planlegge. Vi har noen store valg å gjøre, men jeg tror ikke vi er nær ved å ta en avgjørelse. Kanskje den største avgjørelsen er om jeg orker en ny graviditet. Det er så tøft å håpe. Denne gangen var annerledes og jeg trodde derfor det kunne gå. Hvordan skal jeg kunne stole på kroppen og dens signaler noensinne igjen? Dette er det vi vurderer som muligheter pdd - ta imot fosterbarn som skal være i langtidsplassering. - et forsøk med TESA, dvs kirurgisk uthenting av sæd fra vevet i pung (@Pillowtalk dette er alternativet du spør om. Problemet er at de kan ikke se om sædcellene har skade eller ikke, det blir derfor en gambling, men man vet at ved mannens type skade kan TESA med icsi hjelpe). - et forsøk med donorsæd. - ingenting. Greie å gå videre. Leve barnløst. Vi er ikke klar for å ta et valg ennå. Jeg kommer til å forhøre meg med advokat (mannen har enkel rådgivning inkludert som lo medlem, og redusert pris på mer inngående rådgivning), men det skjer ikke den første uken. Aborten må gjennomgås og kontakt med advokat og Medicus kan ikke være preget av følelser, hjertet må få tid å komme på innsiden av brystet først. ♥️ 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 12. september #3459 Del Skrevet 12. september Tenker på deg i dag…. Lykke til på kontroll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 12. september #3460 Del Skrevet 12. september Lykke til på kontroll i dag. Tenker på deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå