bruker_navn Skrevet 5. september #3421 Del Skrevet 5. september Ønsker dette så inderlig for dere! Masse lykke til i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 5. september #3422 Del Skrevet 5. september Lykke til ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 5. september #3423 Del Skrevet 5. september Masse lykke til idag❤️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proktor Skrevet 5. september #3424 Del Skrevet 5. september Jeg er også en av de tause leserne som har fulgt deg i laaaang tid. Håper inderlig for dere ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 5. september #3425 Del Skrevet 5. september Masse lykke til idag. Lykkestøv sendes din vei.🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 5. september #3426 Del Skrevet 5. september Dagen er her ❤️ 7+0 og UL. Jeg forstår at denne dagen ikke er lett, men jeg har en helt utrolig god magefølelse på at dette skal bli en god opplevelse for dere! Vi tenker og heier, og er her for å ta i mot deg etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. september #3427 Del Skrevet 5. september Lykke til i dag kjære deg❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 5. september #3428 Del Skrevet 5. september Lykke til i dag❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 5. september #3429 Del Skrevet 5. september Tenker så mye på deg og venter spent💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. september #3430 Del Skrevet 5. september Jeg håper det banker et hjerte på rett sted og at ingenting er for lite eller galt på noe vis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 5. september #3431 Del Skrevet 5. september 🤞🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. september Forfatter #3432 Del Skrevet 5. september Dere er alle så gode og jeg føler meg så godt ivaretatt ♥️ it takes a village, sier jeg bare! Enormt takknemlig fordi det har vært tøft å stå i, selv om det bare har vart i nesten en måned. Dessverre ender dette som det alltid har gjort... Jeg hadde helt ærlig et håp. Det har vært så annerledes denne gangen. Masse symptomer, god hcg økning... Nå føler jeg meg bare helt matt. Tappet for luft. Mannen er utrolig lei seg, føler det er hans skyld og det gjør så vondt for han å vite den fysiske smerten jeg må gjennom med abort. De ekle undersøkelsene. Hele pakka er belastende... Det var hjerteslag, men de var for sakte. Det var et embryo, men det var alt for lite. Fosterhulen hadde feil form osv... Legen mener jeg er kortere enn 7+0 og sier "her er det håp." Når vi vet at det ikke er håp. Jeg kan ikke være i uke 5, jeg fikk positiv test 9dpo liksom. Går knapt an å få positiv før det. Jeg har tatt hcg i blod og det er ny kontroll om en uke, men vi vet så altfor godt hvordan dette ender. Det er virkelig vondt dette her 💔 jeg bare orker ikke mer... 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_navn Skrevet 5. september #3433 Del Skrevet 5. september 8 minutter siden, Neutral90 said: Dere er alle så gode og jeg føler meg så godt ivaretatt ♥️ it takes a village, sier jeg bare! Enormt takknemlig fordi det har vært tøft å stå i, selv om det bare har vart i nesten en måned. Dessverre ender dette som det alltid har gjort... Jeg hadde helt ærlig et håp. Det har vært så annerledes denne gangen. Masse symptomer, god hcg økning... Nå føler jeg meg bare helt matt. Tappet for luft. Mannen er utrolig lei seg, føler det er hans skyld og det gjør så vondt for han å vite den fysiske smerten jeg må gjennom med abort. De ekle undersøkelsene. Hele pakka er belastende... Det var hjerteslag, men de var for sakte. Det var et embryo, men det var alt for lite. Fosterhulen hadde feil form osv... Legen mener jeg er kortere enn 7+0 og sier "her er det håp." Når vi vet at det ikke er håp. Jeg kan ikke være i uke 5, jeg fikk positiv test 9dpo liksom. Går knapt an å få positiv før det. Jeg har tatt hcg i blod og det er ny kontroll om en uke, men vi vet så altfor godt hvordan dette ender. Det er virkelig vondt dette her 💔 jeg bare orker ikke mer... Så forferdelige nyheter. Ord blir fattige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 5. september #3434 Del Skrevet 5. september Det finnes ingen ord som føles riktig. Jeg er så lei meg på deres vegne. Mistet litt pusten da jeg leste oppdateringer din. Fy faen.💔 Det skulle ikke vært lov. Gjør hva enn som føles best (minst jævlig) for deg nå. Det er lov til å kjenne at alt er dritt, og det er lov til å ta hensyn KUN til deg selv. Kan ikke gjøre annet enn å si at jeg kommer til å tenke masse på deg uansett hva ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. september #3435 Del Skrevet 5. september Det finnes rett og slett ikke ord Neutral 😓 Det er tøft å slippe inn håp, selv om det er det man lever for. Bare utrolig hjerterått når det viser seg å ikke gå 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5. september #3436 Del Skrevet 5. september Så vondt! Fy søren! ❤️ Mange gode tanker og klemmer din vei 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 5. september #3437 Del Skrevet 5. september Dette var veldig trist å lese 😢💔 Hadde bare virkelig god følelse for at det kom til å gå bra denne gangen! Så utrolig urettferdig 😞 Krysser fortsatt fingrene for et mirakel ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 5. september #3438 Del Skrevet 5. september Så utrolig trist å lese💔 Sender mange klemmer deres vei❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 5. september #3439 Del Skrevet 5. september (endret) Dette var veldig trist og vondt å lese… syntes alt virket annerledes denne gangen. Er så lei meg for dere… har ikke ord. 😞 vil bare gi deg en god klem! Dette er sååå uretferdig! Endret 5. september av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 5. september #3440 Del Skrevet 5. september Så vondt og knusende. God klem til deg og mannen 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå