Neutral90 Skrevet 2. september Forfatter #3401 Del Skrevet 2. september 6+4 Og vips er den mest kritiske uken neeesten ferdig. Det tikker raskt mot torsdag. Torsdag og fredag var det mye symptomer, så var jeg plutselig nesten ikke kvalm lørdag 🥺 heldigvis var kvalmen tilbake i går og den er her i dag... Mest trolig var det bare at jeg slappet godt av fredag og sov godt. Likevel er det lite som skal til før det kommer noen tårer fordi "nå er eventyret over." Jeg er forsiktig optimist, men realistisk sett skal det noe til for at dette blir. Vi har en historie som er lengre enn et vondt år, hvorfor skal det plutselig gå? Jeg grugleder meg til torsdag 😮💨♥️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 2. september #3402 Del Skrevet 2. september Eg føler at me alle skal på ultralyd på torsdag 😂❤️ Eg forstår veldig godt at du ikkje heilt tør å senke guarden enno. Du får feire kvar milepæl etterkvart som dei vert passert, og ta kvar dag som den kjem ❤️ Håpar dagane fram til torsdag glir smidig forbi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. september Forfatter #3403 Del Skrevet 2. september Ilmimo skrev (21 minutter siden): Eg føler at me alle skal på ultralyd på torsdag 😂❤️ Eg forstår veldig godt at du ikkje heilt tør å senke guarden enno. Du får feire kvar milepæl etterkvart som dei vert passert, og ta kvar dag som den kjem ❤️ Håpar dagane fram til torsdag glir smidig forbi. Jeg blir så rørt og den varmen jeg får er helt fantastisk!! ♥️♥️ Takk, gode deg 🥰 jeg føler meg så lite alene i dette takket være dere! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 2. september #3404 Del Skrevet 2. september Tenk at denne dagboken er på 171 (!) sider og nå er vi her! Jeg sier vi fordi det er så mange som krysser fingrene og håper for deg nå 🥰 Og nå er du faktisk gravid, så håper du klarer å nyte det selv om det er nervepirrende og smått utrolig etter all denne tiden 🫶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. september Forfatter #3405 Del Skrevet 2. september jentafralandet skrev (1 time siden): Tenk at denne dagboken er på 171 (!) sider og nå er vi her! Jeg sier vi fordi det er så mange som krysser fingrene og håper for deg nå 🥰 Og nå er du faktisk gravid, så håper du klarer å nyte det selv om det er nervepirrende og smått utrolig etter all denne tiden 🫶🏼 Ja, det svinger mye men det betyr også at jeg har perioder der jeg er i sonen og bare kjenner på hvor heldig jeg er som fikk denne overraskelsen i fanget 💛 eller, forhåpentligvis faktisk i fanget til påske da 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 2. september #3406 Del Skrevet 2. september Ilmimo skrev (10 timer siden): Eg føler at me alle skal på ultralyd på torsdag 😂❤️ Eg forstår veldig godt at du ikkje heilt tør å senke guarden enno. Du får feire kvar milepæl etterkvart som dei vert passert, og ta kvar dag som den kjem ❤️ Håpar dagane fram til torsdag glir smidig forbi. Haha samme her, teller ned dagene og er så spent ❤️❤️ Jeg unner deg dette så utrolig mye Neutral og er optimist . Krysser alt som krysses kan og håper håper ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 2. september #3407 Del Skrevet 2. september Jeg har fulgt med deg i mange år (men mest i stillhet). Gråt noen tårer for deg i mai, og gråter noen gledestårer for deg nå!! Tenk om dette skal bli starten på slutten på den lange og brutale reisen din?! 🥺 Jeg kan ikke forestille meg hvor mye du lengter og håper. Jeg heier sånn på deg, krysser alt jeg kan for deg og sender masse varme tanker i din retnin! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. september Forfatter #3408 Del Skrevet 3. september kaffemor skrev (21 timer siden): Haha samme her, teller ned dagene og er så spent ❤️❤️ Jeg unner deg dette så utrolig mye Neutral og er optimist . Krysser alt som krysses kan og håper håper ❤️ Takk, det varmer skikkelig å lese ♥️♥️ akkurat i dette sekund har jeg en god følelse 😅 dagene går heldigvis raskt til torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. september Forfatter #3409 Del Skrevet 3. september Lianne skrev (19 timer siden): Jeg har fulgt med deg i mange år (men mest i stillhet). Gråt noen tårer for deg i mai, og gråter noen gledestårer for deg nå!! Tenk om dette skal bli starten på slutten på den lange og brutale reisen din?! 🥺 Jeg kan ikke forestille meg hvor mye du lengter og håper. Jeg heier sånn på deg, krysser alt jeg kan for deg og sender masse varme tanker i din retnin! ❤️ Uff ja jeg får vondt i magen å tenke på hvor vi var og hvordan vi hadde det i mai da var vi ferdige. Dette snakker vi om også nå, at det er vondt med usikkerhet, vondt med håp. Vi er veldig klare for å få avklart hvordan ståa er. Tenk om slutten er at vi får et barn, da 😭 det ville vært helt surrealistisk! Takk ♥️ mange skal ha takk for at de har giddi å stått i dette sammen med meg, 171 sider er skikkelig masse innlegg 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 3. september #3410 Del Skrevet 3. september En stund siden jeg har vært på KG nå og hadde en del å lese gjennom, men HERREGUD så verdt det det var! 🥰😍❤️ Er så utrolig glad på deres vegne og fikk tårer i øynene av glede!! Krysser alt som går går an å krysse for at dette går veien. Det fortjener dere virkelig ❤️ Gratulerer så mye 🥰😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. september Forfatter #3411 Del Skrevet 4. september Deseo skrev (13 timer siden): En stund siden jeg har vært på KG nå og hadde en del å lese gjennom, men HERREGUD så verdt det det var! 🥰😍❤️ Er så utrolig glad på deres vegne og fikk tårer i øynene av glede!! Krysser alt som går går an å krysse for at dette går veien. Det fortjener dere virkelig ❤️ Gratulerer så mye 🥰😍❤️ ♥️♥️ Stakkars sjel, her er mange innlegg og tanker å tråle gjennom 😂 de siste fire ukene føles enormt lange, samtidig har det gått fort etter at jeg kunne gi slipp på strimlene 😂 de styrte mye en stund! Takk, du er herlig ♥️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. september #3412 Del Skrevet 4. september Når er det du har TUL i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. september Forfatter #3413 Del Skrevet 4. september 6+6 Kvalmen er der. Blodet er ikke til stede ♥️ denne tiden i morgen er jeg på ultralyd. Dersom alt ser bra ut ber jeg gyn henvise til sykehuset. Jeg håper de vil gi meg tett oppfølging. Vil de ikke, kommer jeg til å ta en ny ul privat i uke 9 men helt ærlig, nå må sykehuset steppe opp og gi meg et godt tilbud. Det har for så vidt overlegene sagt før, at dersom jeg kommer så langt at det ser ut som det skal ved første ultralyd så må jeg følges tett opp av en overlege. Det kan derfor være at lokalsykehuset henviser til et større regionalt sykehus. Nå høres det ut som jeg antar alt går bra, men det er viktig å ha en tanke om hva vi trenger dersom alt er bra ♥️ 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. september Forfatter #3414 Del Skrevet 4. september Amatariel skrev (4 minutter siden): Når er det du har TUL i morgen? Denne tiden i morgen spreller jeg med beina 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følermeddeg Skrevet 4. september #3415 Del Skrevet 4. september Jeg har ikke skrevet til deg på en stund fordi jeg har måttet beskytte meg selv i min egen prosess, men vil bare ønske deg masse lykke til i morgen. ❤️ Jeg blir helt på gråten av å tenke på at nå er dagen din her, bare noen timer til så har du hørt hjertelyd. For jeg tror virkelig det, sånn helt oppriktig og uten tvil. Det er din tur nå! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 4. september #3416 Del Skrevet 4. september Tenker på deg i morgen❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. september Forfatter #3417 Del Skrevet 5. september Følermeddeg skrev (8 timer siden): Jeg har ikke skrevet til deg på en stund fordi jeg har måttet beskytte meg selv i min egen prosess, men vil bare ønske deg masse lykke til i morgen. ❤️ Jeg blir helt på gråten av å tenke på at nå er dagen din her, bare noen timer til så har du hørt hjertelyd. For jeg tror virkelig det, sånn helt oppriktig og uten tvil. Det er din tur nå! ❤️ Det forstår jeg veldig godt, ingen nødvendighet å forklare ♥️ takk for at du er så god, jeg håper du har rett 🌻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 5. september #3418 Del Skrevet 5. september Lykke til i dag, krysser fingrene for gode nyheter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5. september #3419 Del Skrevet 5. september Lykke til i dag! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 5. september #3420 Del Skrevet 5. september Lykke til 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå