Neutral90 Skrevet 25. august Forfatter #3361 Del Skrevet 25. august Love90 skrev (På 24.8.2024 den 12.30): Samme termin jeg hadde med jenta mi🥰 skjønner godt at du er nervøs og redd som jeg ser du skriver idag, er virkelig vondt å gå sånn med høye skuldrer så lenge, og skjønner at det er vanskelig å nyte. Synes det virker som det er annerledes denne gangen som du har skrevet også. Kvalme og fine tester helt ifra 9 dpo, håper og tror det skiller seg ut denne ene gangen av alle de andre gangene fordi det er en frisk baby som denne gangen er kommet for å bli❤️ Alt ser veldig bra ut så langt ♥️ ingenting som tilsier at noe ikke er ok - men slik har det vært før også så det gjør meg nok ekstra nervøs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. august Forfatter #3362 Del Skrevet 25. august Waldfee skrev (17 timer siden): Jeg tenker masse på deg❤️ Håper og krysser alt jeg har❤️. Ser veldig lovende ut! Gode Waldfee, takk ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. august Forfatter #3363 Del Skrevet 25. august Sovia skrev (2 timer siden): For noen nydelige tester, nydelig lesing og for en nydelig heiagjeng. Jeg krysser virkelig alt jeg har, og håper de neste 11 dagene går forholdsvis fort. Jeg håper også at du etterhvert vil kjenne på en slags ro og trygghet - til en viss grad i alle fall. Sender deg en stor klem og håper du har en nydelig søndag ♥️ Takk ♥️ ja, det ser jo veldig bra ut! Og føles bra ut. Kanskje det gjør det ekstra skummelt? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. august Forfatter #3364 Del Skrevet 25. august 5+3 Jeg ble kjempedårlig i går 😂 vi var på en heldagsting der man måtte være fokusert og vise oppmerksomhet, og jeg alet veldig med å ikke spy. Mannen såg det på meg, jeg var hvit og klam i ansiktet. Spydde ikke da. I natt sov jeg 12 t og jeg er skikkelig uggen, dog ikke like ille som i går. Greide ikke la vær å ta en test. Se så fin den er da ♥️ jeg har det litt bedre i dag, takk for fine ord ♥️ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 25. august #3365 Del Skrevet 25. august Dette er helt fantastisk. Krysser alt jeg har 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 27. august #3366 Del Skrevet 27. august Alt i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august #3367 Del Skrevet 27. august Ja, håper alt er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. august Forfatter #3368 Del Skrevet 27. august Lidis88 skrev (1 time siden): Alt i orden? Klink skrev (1 time siden): Ja, håper alt er bra. ♥️♥️ Jada, alt er bra. Er bare ikke så mye å melde om, pluss lange dager på jobb. Legger meg tidlig og sover gjerne før kl er 22. Kvalmen har ikke økt på, men kanskje jeg bare skal være fornøyd med det? Har ca en meltdown i døgnet, kanskje to 😅 jeg vil så gjerne at dette skal bli et barn... Det er tøffe dager. Torsdag neste uke kan ikke komme raskt nok Apoteket slet litt med å få tak i prolutex (progesteron). Bestilte for en uke siden og tok siste i dag tidlig - nå fikk jeg mld om at de sikkert får det inn i morgen. Dette hos vitus. Sykehusapoteket har aldri problemer med å få inn til neste virkedag hvis jeg bestiller før kl 11, men de har rævva åpningstider. Kjedelig å ta seg fri fra jobb i to timer for å hente medisiner 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august #3369 Del Skrevet 27. august Neutral90 skrev (14 minutter siden): ♥️♥️ Jada, alt er bra. Er bare ikke så mye å melde om, pluss lange dager på jobb. Legger meg tidlig og sover gjerne før kl er 22. Kvalmen har ikke økt på, men kanskje jeg bare skal være fornøyd med det? Har ca en meltdown i døgnet, kanskje to 😅 jeg vil så gjerne at dette skal bli et barn... Det er tøffe dager. Torsdag neste uke kan ikke komme raskt nok Apoteket slet litt med å få tak i prolutex (progesteron). Bestilte for en uke siden og tok siste i dag tidlig - nå fikk jeg mld om at de sikkert får det inn i morgen. Dette hos vitus. Sykehusapoteket har aldri problemer med å få inn til neste virkedag hvis jeg bestiller før kl 11, men de har rævva åpningstider. Kjedelig å ta seg fri fra jobb i to timer for å hente medisiner Det var godt å høre.❤️❤️ Testa noe mer da? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. august Forfatter #3370 Del Skrevet 27. august Klink skrev (51 minutter siden): Det var godt å høre.❤️❤️ Testa noe mer da? 😊 Nei, jeg tenker den plutselig nå kan snu fordi hcg er for høy (hook effect) og jeg vil neppe ta en svakere test med fatning 😂😂 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 27. august #3371 Del Skrevet 27. august Jeg sender stadig inn søknad om spoleeffekt på livet så torsdag neste uke kommer raskere. 😅 En-to meltdown i døgnet høres "riktig" ut, misforstå meg rett, og gubbanoa for en påkjennelse også ❤️ tror dessverre ikke slike søknader ikke har effekt, men sender gode tanker også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. august Forfatter #3372 Del Skrevet 27. august Rainstorm2.0 skrev (16 minutter siden): Jeg sender stadig inn søknad om spoleeffekt på livet så torsdag neste uke kommer raskere. 😅 En-to meltdown i døgnet høres "riktig" ut, misforstå meg rett, og gubbanoa for en påkjennelse også ❤️ tror dessverre ikke slike søknader ikke har effekt, men sender gode tanker også! Takk, herlige deg 😅♥️ heldigvis er det mye å gjøre på jobb, oooooog jeg har blitt nokså god på å finne zen sonen/ro når jeg først lander i sofaen. Ja, iblandet de melt down da 😅 det er nok helt vanlig å være redd, uansett om man har mistet før eller ei 🥲 jeg har tenkt for meg selv at selv om ultralyd i uke 7 skulle se bra ut, så må jeg regne med at jeg ikke får ny ultralyd før tidligst i uke 9 - de to ukene mellom der vil være enda verre en disse ukene jeg går i nå 🥺 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 27. august #3373 Del Skrevet 27. august (endret) Neutral90 skrev (59 minutter siden): Takk, herlige deg 😅♥️ heldigvis er det mye å gjøre på jobb, oooooog jeg har blitt nokså god på å finne zen sonen/ro når jeg først lander i sofaen. Ja, iblandet de melt down da 😅 det er nok helt vanlig å være redd, uansett om man har mistet før eller ei 🥲 jeg har tenkt for meg selv at selv om ultralyd i uke 7 skulle se bra ut, så må jeg regne med at jeg ikke får ny ultralyd før tidligst i uke 9 - de to ukene mellom der vil være enda verre en disse ukene jeg går i nå 🥺 Blir litt av en høst. 🧚♀️🤗❤️ Synes det er til etterlevelse, altså at jeg blir imponert over din evne til å finne zen. Høres for øvrig ut som en interessant cocktail "zen meltdown". 😅 Edit: måtte slette noen emojier, de så helt feil ut på nett vs telefonen min 🤪🌼 Endret 27. august av Rainstorm2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idapida567 Skrevet 28. august #3374 Del Skrevet 28. august Neutral90 skrev (10 timer siden): Takk, herlige deg 😅♥️ heldigvis er det mye å gjøre på jobb, oooooog jeg har blitt nokså god på å finne zen sonen/ro når jeg først lander i sofaen. Ja, iblandet de melt down da 😅 det er nok helt vanlig å være redd, uansett om man har mistet før eller ei 🥲 jeg har tenkt for meg selv at selv om ultralyd i uke 7 skulle se bra ut, så må jeg regne med at jeg ikke får ny ultralyd før tidligst i uke 9 - de to ukene mellom der vil være enda verre en disse ukene jeg går i nå 🥺 Jeg var også på UL (privat) i uke 7. Rundt uke 8/9 var jeg hos fastlege (mest grunnet kvalme). Men da viste det seg at de hadde fått UL apparat der 🫶🏻 Så fastlege spurde om vi ikke skulle ta en kikk. Har faktisk fått totalt 3 UL ved ulike anledninger hos fastlegen min ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. august #3375 Del Skrevet 28. august Soving er bra ❤️ I mitt mest angstfulle svangerskap der tiden bare måtte gå, så la jeg meg også tidlig. Jobbet, var på trening og la meg tidlig. Og på den måten så gikk faktisk dagene. Èn etter èn, slik at datoene til TUL osv. kunne komme "så fort som mulig". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. august Forfatter #3376 Del Skrevet 28. august Idapida567 skrev (5 timer siden): Jeg var også på UL (privat) i uke 7. Rundt uke 8/9 var jeg hos fastlege (mest grunnet kvalme). Men da viste det seg at de hadde fått UL apparat der 🫶🏻 Så fastlege spurde om vi ikke skulle ta en kikk. Har faktisk fått totalt 3 UL ved ulike anledninger hos fastlegen min ☺️ Fastlegen min har også ultralydkompetanse,men jeg har veldig mange dårlige erfaringer med ikke bare ultralyder men også gynekologiske undersøkelser og inngrep. Det er frivillig men likevel helt borderline traume. Jeg vil derfor ikke at fastlegen, som jeg skal ha et langvarig pasientforhold til, skal utføre innvendig ultralyd...bagasjen min er for tung. Jeg vil ikke at han skal oppdage en ma for så at jeg må forholde meg til han med andre helserelaterte spørsmål videre i livet... Vanskelig å forklare for den som har en lettere ryggsekk. Jeg får en akutt fysisk reaksjon når jeg er på St Olavs og ser søren til fertilitetsseksjonen, så mye vondt har skjedd der ♥️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. august Forfatter #3377 Del Skrevet 28. august 5+6 I morgen er det ny uke. Helt utrolig deilig ♥️ Greide ikke la vær å ta en test, men denne er den siste for nå kan den ikke blir sterkere deilig å se! I dag er en tyngre dag igjen. Er nok fordi i går var veldig stress og fordi jeg har sovet dårlig. Styggenpå ryggen har utestemme og overdøver alt. I dag er jeg overbevist om at det ikke går. Jeg tenkte for meg selv at dersom dette ikke går så vet jeg ikke om jeg greier dette igjen... En graviditet mener jeg. Vi hadde jo tenkt et forsøk til med tesa. Akkurat nå er følelsen at dette makter ikke sjelen min en gang til. Jeg bruker all min vilje på at jeg skal greie disse ukene med kropp og sinn intakt... Symptomer: - uggen og uvel nesten konstant - kan ikke pusse tenner uten å brekke meg - jeg kjenner det i hoftene. Kan det være bekkenet? Vondt å sykle, selv uten å ta i. Trø-bevegelsen er det vonde. - forstoppet! Spiste indisk i går. Dårlig combo 😂 - sover veldig variert. Veldig dårlig i natt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. august Forfatter #3378 Del Skrevet 28. august Amatariel skrev (3 timer siden): Soving er bra ❤️ I mitt mest angstfulle svangerskap der tiden bare måtte gå, så la jeg meg også tidlig. Jobbet, var på trening og la meg tidlig. Og på den måten så gikk faktisk dagene. Èn etter èn, slik at datoene til TUL osv. kunne komme "så fort som mulig". Takk for fin erfaringsdeling ♥️🥇bare tiden er min hjelp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 28. august #3379 Del Skrevet 28. august 8 hours ago, Neutral90 said: Takk for fin erfaringsdeling ♥️🥇bare tiden er min hjelp Vil anbefale hyppige ultralyder. Betalte for det privat og det var en god investering. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. august Forfatter #3380 Del Skrevet 29. august Josephine skrev (10 timer siden): Vil anbefale hyppige ultralyder. Betalte for det privat og det var en god investering. 😊 Ja, det er dårlig med tilbud rundt her - jeg må nok belage meg på at han ene private (som egentlig er en fastlege som hadde sitt lis år på fødeavd for...45 år siden 😂) eller gynpol på sykehuset ønsker å gi meg tett oppfølging. Jeg har et håp om at sykehuset vil gi meg dette meeeeeen alt står og henger på ultralyd om en uke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå