Neutral90 Skrevet 22. august Forfatter #3341 Del Skrevet 22. august (endret) Love90 skrev (59 minutter siden): Så fantastisk! 🤩🤩💃🥳🥳😍😍😎 blir så rørt og glad av å se dette! Så skal det fortsette sånn! Hurra for kvalmen og alt! Skal di ha noe TUL eller noe etterhvert?❤️ Jeg blir litt mo selv, det virker helt uvirkelig! Å føle på den redsel å...en forbli barnløs, men ikke minst den første tiden her med testing til alle døgnets tider... Nå er det i alle fall to rolige uker før ultralyd. Det er to uker fra i dag jeg skal på tul. Nå er det bare å vente igjen ♥️ Edit: det er to ting som vil være viktig for meg de neste ukene. En er å ikke spotte eller blø. To er at kvalme ikke skal avta. Ømme bryst har jeg så lenge jeg tar progesteron,så det er ikke noe jeg kan stole på Endret 22. august av Neutral90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følermeddeg Skrevet 22. august #3342 Del Skrevet 22. august Dette er så GØY!!!!! Må bare inn her for å si det. Jeg gleder meg sånn på dine vegne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. august #3343 Del Skrevet 22. august Åååh, kjære neutral ❤️ Sååå glad på dine vegne ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 23. august #3344 Del Skrevet 23. august Gratulerer med 3+ og nydelige, sterke streker!🥹😭❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livli Skrevet 23. august #3345 Del Skrevet 23. august Følger ivrig med her inne, og det er ingen jeg unner mer enn deg å nå målet om en baby♥️ Derfor er dette sååå fantastisk å lese♥️🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. august Forfatter #3346 Del Skrevet 23. august Følermeddeg skrev (22 timer siden): Dette er så GØY!!!!! Må bare inn her for å si det. Jeg gleder meg sånn på dine vegne. Patriotpaula skrev (20 timer siden): Åååh, kjære neutral ❤️ Sååå glad på dine vegne ❤️❤️❤️ Annabel skrev (56 minutter siden): Gratulerer med 3+ og nydelige, sterke streker!🥹😭❤️❤️ Livli skrev (22 minutter siden): Følger ivrig med her inne, og det er ingen jeg unner mer enn deg å nå målet om en baby♥️ Derfor er dette sååå fantastisk å lese♥️🤗 Takk alle dere fine 🥰🥰 jeg er veldig heldig. Reisen føles litt tryggere med så mye støtte ♥️ Tenk at i dag skal hjertet begynne å slå 💛♥️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 23. august #3347 Del Skrevet 23. august 6 hours ago, Neutral90 said: Takk alle dere fine 🥰🥰 jeg er veldig heldig. Reisen føles litt tryggere med så mye støtte ♥️ Tenk at i dag skal hjertet begynne å slå 💛♥️ Blir SÅ rørt.🩷🩷🩷 Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel123 Skrevet 23. august #3348 Del Skrevet 23. august Neutral90 skrev (På 22.8.2024 den 8.09): 5+0 Seeeeeee da dere 😭😭🥺♥️🤯 Åh for en forløsende følelse! Fytti rakkern dette var godt. Jeg har ikke spydd ennå men kvalmen er helt klart der. Slik som i dag der jeg trodde jeg våknet, dusjet, og så trodde at jeg kunne strikke litt før jeg spiste men det var det ingen sjanse for å greie 😂 Sendte også mld til Medicus fordi det er noen medisiner jeg snart er tom for. Håper de vil hjelpe meg med resepter Gratulerer så mye til deg og lille skatten i magen💝. Er du nøyaktig 5 uker på vei? Kommer til å følge deg. Dette blir gøy 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. august Forfatter #3349 Del Skrevet 23. august Josephine skrev (1 time siden): Blir SÅ rørt.🩷🩷🩷 Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien. Takk ♥️ det er skummelt å håpe, men tenk om da 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 23. august Forfatter #3350 Del Skrevet 23. august Himmel123 skrev (41 minutter siden): Gratulerer så mye til deg og lille skatten i magen💝. Er du nøyaktig 5 uker på vei? Kommer til å følge deg. Dette blir gøy 😊😊 Takk ♥️ Ja, eller jeg er 5+1 i dag termin 27 april 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel123 Skrevet 23. august #3351 Del Skrevet 23. august Neutral90 skrev (2 minutter siden): Takk ♥️ Ja, eller jeg er 5+1 i dag termin 27 april 🥰 Det blir en vårbaby🥰😍🤩, fineste årstid og helt nydelig tid på året å føde😉. Har selv begynt på første prøvingen på mandag 19.08. Spennende å følge deg videre mens jeg også prøver å bli gravid 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. august Forfatter #3352 Del Skrevet 24. august Himmel123 skrev (11 timer siden): Det blir en vårbaby🥰😍🤩, fineste årstid og helt nydelig tid på året å føde😉. Har selv begynt på første prøvingen på mandag 19.08. Spennende å følge deg videre mens jeg også prøver å bli gravid 😊. Lykke til ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. august Forfatter #3353 Del Skrevet 24. august 5+2 Litt tøft mentalt i går kveld og gjennom natten. Dere vet hvor mye jeg ønsker dette, jeg trenger ikke forklare. Det er kroppslige og psykiske endringer på grunn av prednisolon, som kombinert med hormoner gjør meg mindre kapabel til å håndtere sårbarheten. Jeg jobber med meg selv og prøver å stole på at dersom dette er liv laga så er det det. Tillate kroppen å gjøre jobben... Det er bare 12 dager til jeg får vite om det er realistisk å håpe 💛 1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 24. august #3354 Del Skrevet 24. august Veldig forståelig ❤️ De er i et limbo akkurat no som er vanskelig for mange, og spesielt for deg med din historikk. Du har i alle fall fått den aller beste starten du kunne fått, med fin stigning og 3+ allerede 5+0 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 24. august #3355 Del Skrevet 24. august Neutral90 skrev (1 time siden): 5+2 Litt tøft mentalt i går kveld og gjennom natten. Dere vet hvor mye jeg ønsker dette, jeg trenger ikke forklare. Det er kroppslige og psykiske endringer på grunn av prednisolon, som kombinert med hormoner gjør meg mindre kapabel til å håndtere sårbarheten. Jeg jobber med meg selv og prøver å stole på at dersom dette er liv laga så er det det. Tillate kroppen å gjøre jobben... Det er bare 12 dager til jeg får vite om det er realistisk å håpe 💛 En god klem herfra ❤️ Du må i alle fall ikke være for streng med deg selv. Alle følelser er tillatt og naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 24. august #3356 Del Skrevet 24. august Neutral90 skrev (14 timer siden): Takk ♥️ Ja, eller jeg er 5+1 i dag termin 27 april 🥰 Samme termin jeg hadde med jenta mi🥰 skjønner godt at du er nervøs og redd som jeg ser du skriver idag, er virkelig vondt å gå sånn med høye skuldrer så lenge, og skjønner at det er vanskelig å nyte. Synes det virker som det er annerledes denne gangen som du har skrevet også. Kvalme og fine tester helt ifra 9 dpo, håper og tror det skiller seg ut denne ene gangen av alle de andre gangene fordi det er en frisk baby som denne gangen er kommet for å bli❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 24. august #3357 Del Skrevet 24. august Jeg tenker masse på deg❤️ Håper og krysser alt jeg har❤️. Ser veldig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 25. august #3358 Del Skrevet 25. august For noen nydelige tester, nydelig lesing og for en nydelig heiagjeng. Jeg krysser virkelig alt jeg har, og håper de neste 11 dagene går forholdsvis fort. Jeg håper også at du etterhvert vil kjenne på en slags ro og trygghet - til en viss grad i alle fall. Sender deg en stor klem og håper du har en nydelig søndag ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. august Forfatter #3359 Del Skrevet 25. august Ilmimo skrev (På 24.8.2024 den 9.32): Veldig forståelig ❤️ De er i et limbo akkurat no som er vanskelig for mange, og spesielt for deg med din historikk. Du har i alle fall fått den aller beste starten du kunne fått, med fin stigning og 3+ allerede 5+0 😊 Du har helt rett, alt så langt ser veldig bra ut jeg håper det holder seg slik ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. august Forfatter #3360 Del Skrevet 25. august Supah skrev (På 24.8.2024 den 10.26): En god klem herfra ❤️ Du må i alle fall ikke være for streng med deg selv. Alle følelser er tillatt og naturlig. Takk ♥️ denne hjalp når jeg leste den i går. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå