Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

12 dpo

Tok en på morgenurin hehe... Men den er sterk og fin. Sammenligner her med de første bildene av den sterkeste testen i går, ca 5 min etter tatt. 

Nå er jeg fornøyd og rolig og skal greie å være engasjert ansatt på jobb 😅 takk til dere som gidder å roe meg, svare ut spamminga mi, gi meg kjærlighet når jeg nok oppleves som slitsomt ♥️

I dag:

PXL_20240813_0509526582.thumb.jpg.70888278da0379e95151300733e76ee6.jpg

I går:

PXL_20240812_0724275874.thumb.jpg.b92545024cf4e7e0d9a4f698cbb9498c.jpg

  • Hjerte 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå kjære neutral❤️❤️ Du er jo uten tvil gravid! Se på de fine testene da🥹 Vi er nok mange her som har svidd av godt over gjennomsnittet mange graviditetstester i starten. Jeg testet hver gang jeg var på do en periode selv😅 Jeg håper så inderlig at dette går veien for dere! Jeg vet jo at det å bli gravid ikke nødvendigvis har vært problemet for dere, men det er jo lov å håpe at kosttilskuddene mannen din tar har hatt effekt🥹🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (41 minutter siden):

12 dpo

Tok en på morgenurin hehe... Men den er sterk og fin. Sammenligner her med de første bildene av den sterkeste testen i går, ca 5 min etter tatt. 

Nå er jeg fornøyd og rolig og skal greie å være engasjert ansatt på jobb 😅 takk til dere som gidder å roe meg, svare ut spamminga mi, gi meg kjærlighet når jeg nok oppleves som slitsomt ♥️

I dag:

PXL_20240813_0509526582.thumb.jpg.70888278da0379e95151300733e76ee6.jpg

I går:

PXL_20240812_0724275874.thumb.jpg.b92545024cf4e7e0d9a4f698cbb9498c.jpg

Nydelig test! 😍 Og det til og med på morgenurin som ikke vanligvis gir de sterkeste strekene for deg! Ingen tvil om at hcg utvikler seg som det skal nå i alle fall. 
 

Jeg skjønner at du vil prøve å ikke teste hver gang du er på do, for å skåne deg selv. Men det er jo helt utrolig vanskelig. Har aldri klart å stå imot det jeg. 😅 Skal man liksom bare tisse og spyle ned? Føles helt bortkastet. 🙈 

Selvfølgelig best for deg om du klarer å senke skuldrene, bare stole på denne fine testen og ikke ta flere i dag… men ikke vær streng med deg selv om det blir en test til. Eller 7. ❤️
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Så fantastisk å se så fin test! 😍

Nå gikk jeg tilbake i dagboken din til juni 2020 og leste, begynte å gråte. 😭

Men denne gangen er det annerledes, det må det bare være! For nå har mannen din gjort endringer og denne lille spiren blir deres 2025-drøm. 🤞☀️ Det SKAL bare bli sånn, det finnes ikke noe alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 timer siden):

12 dpo

Tok en på morgenurin hehe... Men den er sterk og fin. Sammenligner her med de første bildene av den sterkeste testen i går, ca 5 min etter tatt. 

Nå er jeg fornøyd og rolig og skal greie å være engasjert ansatt på jobb 😅 takk til dere som gidder å roe meg, svare ut spamminga mi, gi meg kjærlighet når jeg nok oppleves som slitsomt ♥️

I dag:

PXL_20240813_0509526582.thumb.jpg.70888278da0379e95151300733e76ee6.jpg

I går:

PXL_20240812_0724275874.thumb.jpg.b92545024cf4e7e0d9a4f698cbb9498c.jpg

For en fantastisk fin økning🤩🤩 vi skjønner deg utrolig godt, og oppleves Hvertfall ikke som slitsom! Er jo ikke rart at du blir litt på en snurr i de dagene her, som jeg tror det kjennes i hodet ditt nå, sommerfugler, redsel, og mye nervøs, samtidig som du har håp! Ikke rart etter alt slite du har vært igjennom! Jeg også tror endringene hos mannen her er positive denne gangen, og har skikkelig troa❤️🤞🏻🤞🏻 denne gangen skal det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (4 timer siden):

Åååå kjære neutral❤️❤️ Du er jo uten tvil gravid! Se på de fine testene da🥹 Vi er nok mange her som har svidd av godt over gjennomsnittet mange graviditetstester i starten. Jeg testet hver gang jeg var på do en periode selv😅 Jeg håper så inderlig at dette går veien for dere! Jeg vet jo at det å bli gravid ikke nødvendigvis har vært problemet for dere, men det er jo lov å håpe at kosttilskuddene mannen din tar har hatt effekt🥹🤞🏼❤️

♥️♥️ Jeg vet! Det er underlig fint å høre at andre har gått samme veien før 😅👏  

Jeg håper veldig selg ♥️ det føles egentlig annerledes også.... Håper det er et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supah skrev (3 timer siden):

Nydelig test! 😍 Og det til og med på morgenurin som ikke vanligvis gir de sterkeste strekene for deg! Ingen tvil om at hcg utvikler seg som det skal nå i alle fall. 
 

Jeg skjønner at du vil prøve å ikke teste hver gang du er på do, for å skåne deg selv. Men det er jo helt utrolig vanskelig. Har aldri klart å stå imot det jeg. 😅 Skal man liksom bare tisse og spyle ned? Føles helt bortkastet. 🙈 

Selvfølgelig best for deg om du klarer å senke skuldrene, bare stole på denne fine testen og ikke ta flere i dag… men ikke vær streng med deg selv om det blir en test til. Eller 7. ❤️
 

 

Ja i know 😍😍 veldig deilig! Synes testene er superfine for 12dpo å være. 

Takk for gode ord, det er så deilig å møte forståelse og ikke fordømmelse ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følermeddeg skrev (3 timer siden):

Jippi! Så fantastisk å se så fin test! 😍

Nå gikk jeg tilbake i dagboken din til juni 2020 og leste, begynte å gråte. 😭

Men denne gangen er det annerledes, det må det bare være! For nå har mannen din gjort endringer og denne lille spiren blir deres 2025-drøm. 🤞☀️ Det SKAL bare bli sånn, det finnes ikke noe alternativ.

Uff kjenner litt cringe når jeg tenker på alt jeg har skrevet de siste fem årene i denne dagboken 🙈 det er når jeg har vært på mitt laveste, mest forsmådde... 2020 var tøff ♥️ 

Håper dette er et nytt kapittel ♥️ 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 timer siden):

For en fantastisk fin økning🤩🤩 vi skjønner deg utrolig godt, og oppleves Hvertfall ikke som slitsom! Er jo ikke rart at du blir litt på en snurr i de dagene her, som jeg tror det kjennes i hodet ditt nå, sommerfugler, redsel, og mye nervøs, samtidig som du har håp! Ikke rart etter alt slite du har vært igjennom! Jeg også tror endringene hos mannen her er positive denne gangen, og har skikkelig troa❤️🤞🏻🤞🏻 denne gangen skal det gå!

Ja veldig deilig økning 🥰🥰 det var veldig godt for det stilna styggen på ryggen, i alle fall enn så lenge. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo

Jeg tok en test til i 9 tiden, den var like sterk kanskje litt sterkere. Det eeeeee så deiiiiiiilig 😍😍😍 

Nå drikker jeg med vilje vann fordi jeg kommer ikke til å teste mer i dag. Jeg begynner å se hva mitt beste er i dette. 

Jeg synes også det kjennes annerledes allerede. Kaffe var ekkel smak. Det murrer veldig i magen, mye mer enn før vanlig mens. Det gjør meg håpefull ♥️ det snur veldig raskt med andre ord.

  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (5 minutter siden):

Uff kjenner litt cringe når jeg tenker på alt jeg har skrevet de siste fem årene i denne dagboken 🙈 det er når jeg har vært på mitt laveste, mest forsmådde... 2020 var tøff ♥️ 

Håper dette er et nytt kapittel ♥️ 

Jeg leste ikke noe jeg cringet av. Helt naturlige responser har du. 🤗 

Det håper jeg også! ❤️ Og jeg tror det. 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (Akkurat nå):

12 dpo

Jeg tok en test til i 9 tiden, den var like sterk kanskje litt sterkere. Det eeeeee så deiiiiiiilig 😍😍😍 

Nå drikker jeg med vilje vann fordi jeg kommer ikke til å teste mer i dag. Jeg begynner å se hva mitt beste er i dette. 

Jeg synes også det kjennes annerledes allerede. Kaffe var ekkel smak. Det murrer veldig i magen, mye mer enn før vanlig mens. Det gjør meg håpefull ♥️ det snur veldig raskt med andre ord.

Javel, og hvor er liksom bildet av denne testen???!?!?!????

🤪🤣😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følermeddeg skrev (4 minutter siden):

Javel, og hvor er liksom bildet av denne testen???!?!?!????

🤪🤣😁❤️

Lurer jeg også på! Jeg elsker testebildene❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte spiren sitte ❤️ Håper så veldig for dere at medisinene/tilskuddene mannen begynte på allerede har gjort den forskjellen. 

Så kan Medicus og medikas og alt det dra sin kos. 😑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 timer siden):

Lurer jeg også på! Jeg elsker testebildene❤️

 

Følermeddeg skrev (4 timer siden):

Javel, og hvor er liksom bildet av denne testen???!?!?!????

🤪🤣😁❤️

Haha søte dere 😅♥️

PXL_20240813_0754096992.thumb.jpg.b7e02645347f6986f8e5e79e294f1890.jpg

  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Måtte spiren sitte ❤️ Håper så veldig for dere at medisinene/tilskuddene mannen begynte på allerede har gjort den forskjellen. 

Så kan Medicus og medikas og alt det dra sin kos. 😑 

Da skal jeg sende de en bolle i posten ♥️♥️ håper veldig ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neutral90 skrev (35 minutter siden):

 

Haha søte dere 😅♥️

PXL_20240813_0754096992.thumb.jpg.b7e02645347f6986f8e5e79e294f1890.jpg

For en utrolig nydelig 12 DPO-test! Den roper jo gravid! ❤️🤩 Har du tatt digital test? Eller fortsetter du med strimler og streker til de er maks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supah skrev (24 minutter siden):

For en utrolig nydelig 12 DPO-test! Den roper jo gravid! ❤️🤩 Har du tatt digital test? Eller fortsetter du med strimler og streker til de er maks? 

Tenker ta digital i morgen eller torsdag, forhåpentligvis viser den 2-3 og da tar jeg ny digital 5+0 (forhåpentligvis) :)

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (12 minutter siden):

Tenker ta digital i morgen eller torsdag, forhåpentligvis viser den 2-3 og da tar jeg ny digital 5+0 (forhåpentligvis) :)

Høres ut som en god plan ❤️ Husk at du ikke må bli veldig stresset om den viser 1-2 i morgen sant!   
Min ble ikke 2-3 før 15 DPO. Og det er helt normalt! 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 timer siden):

 

Haha søte dere 😅♥️

PXL_20240813_0754096992.thumb.jpg.b7e02645347f6986f8e5e79e294f1890.jpg

Wow for en stigning 🤩🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...