Neutral90 Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #981 Del Skrevet 5. januar 2021 5+4 Fortsatt 2-3 på digitale 😭😭 Hvorfor kan vi ikke bare få lov til å ha en normal graviditet og faktisk få en baby? Jeg ser at strekene er veldig sterke, men uansett tyder dette på nokså lav hcg. Altså dette er 5 gang vi er gravide. Jeg blir bare så motløs og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle en ny runde cytotec 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 5. januar 2021 #982 Del Skrevet 5. januar 2021 Ikke gi opp håpet enda! ❤️ jeg husker selv når jeg sto der og fikk 2-3 på den digitale og da var jeg også 5+4. Jeg vet at den dagen så var HCG nivået kun på 1678 men en uke seinere var den på over 15.000. Har snakket med gynekologen min om dette og hun mente at man ikke skulle bekymre seg dersom de var lavere en gjennomsnittet - er tross alt en grunn til hvorfor det blir kalt et gjennomsnitt (noen er over og noen er under). Det viktigste er jo at den stiger. Jeg håper det hjelper deg litt med å holde i håpet. Jeg var sikker på at dette ikke kom til å gå bra men nå sitter jeg her i min 10 uke. Det er derfor et håp!! Jeg skjønner også at dette må være ekstra vanskelig mtp. at du har opplevd å være gravid 5 ganger før Men jeg håper virkelig at det går denne gangen ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 5. januar 2021 #983 Del Skrevet 5. januar 2021 Neutral90 skrev (52 minutter siden): 5+4 Fortsatt 2-3 på digitale 😭😭 Hvorfor kan vi ikke bare få lov til å ha en normal graviditet og faktisk få en baby? Jeg ser at strekene er veldig sterke, men uansett tyder dette på nokså lav hcg. Altså dette er 5 gang vi er gravide. Jeg blir bare så motløs og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle en ny runde cytotec 😭 Jeg hadde 1-2 frem til uke 4, og 2-3 frem til uke 6. Har i dag en frisk gutt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 5. januar 2021 #984 Del Skrevet 5. januar 2021 Ikke ta sorgen på forskudd, kjære du❤️ Husk at HCG er svært individuelt, og at gjennomsnittet behøver ikke gjelde deg. Dette kan være helt normalt! Sender deg en stor klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2021 #985 Del Skrevet 5. januar 2021 Skjønner at dette ikke var det du ville se på testen i dag Men jeg er enig med de andre, ikke gi opp!! Folk er forskjellige når det gjelder hcg-økning. Noen bruker jo lang tid på å øke, uten at noe er galt. Jeg ville nok også vært lei meg i dag, men PRØV å se bort fra denne testen. Bekymret kan vi bli når en test går ned i styrke... Men her har du masse hcg, og testen øker helt sikkert snart. Om du så må kaste ut masse penger for å ta ny digital hver dag fremover... for jeg forstår at ventetiden er tung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 5. januar 2021 #986 Del Skrevet 5. januar 2021 Gode du❤️ Jeg skjønner veldig godt at dette var demotiverende, men jeg håper du holder deg til det håpet som er igjen. Se på historien til @Lillra, med både blødninger og lave nivåer, men fortsatt et friskt svangerskap❤️ Hvor mange dager er det til du skal på ultralyd? Dagene kommer vel til å være lange frem til det, men jeg håper ultralyden viser deg en frisk bønne, og at du får et normalt svangerskap du også!❤️ Etter så mange graviditeter som ikke gikk veien håper jeg du snart får ett som gjør akkurat det og gir deg en baby om ni måneder❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 5. januar 2021 #987 Del Skrevet 5. januar 2021 Men er du 5+4 om teorien din stemmer? Om at du det innsatte egget gjekk til grunne men at «din egen» kan ha festa seg og det derfor gjekk litt opp og ned med testane i starten? For om du då berre er så vidt over 5 veker er det ikkje sikkert det vil slå ut på 3+. Kryssar fingrane for at alt er i orden denne gongen ❤️🤞🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 5. januar 2021 #988 Del Skrevet 5. januar 2021 Håper du tar til deg de gode historiene her og ikke mister håpet helt ♥️ Kanskje bare la være å teste mer nå? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #989 Del Skrevet 5. januar 2021 Det har vært en skikkelig rævva dag, men jeg tar virkelig til meg alle historiene ❤️ Det gir håp! Og jeg trenger virkelig håp nå. Jeg som skulle være helt kuli liksom, jaja. Måtte til legen i dag. Gråt i hver lille pause jeg hadde på jobb. Så flaut. Samtidig er det et enormt press fordi vi er sterkt underbemannet, spesielt nå som skolen er i rød sone igjen. Legen er heldigvis grei, skal måle hcg i morgen og fredag. Så innen mandag vet vi sikkert... Har ultralyd fredag om en uke, men akkurat nå føles det alt for lenge til. Det som er ekstra vanskelig er alle drømmene en positiv test utløser. Drømmen om stor mage. En baby. Barseltid. Permisjon. Trilling 😭 Uansett, takk for at dere deler. Jeg setter stor pris på det ❤️ Føler meg mye mindre alene med en gang jeg leser her inne. @Ilmimo hvis teorien min er riktig så er jeg 5+2. Jeg burde likevel få 3+ på digital, siden jeg fikk 2-3 for en uke siden. Men vi har regnet på det. Si at jeg hadde 180 i hcg tirsdag en uke siden. Da skulle hcg i dag vært ca 1600. Så det kan være at det er innafor. Jeg tør nesten ikke håpe, men håper jo likevel 🙁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 5. januar 2021 #990 Del Skrevet 5. januar 2021 Føler med deg ❤️ Håper på betryggende beskjeder fra legen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sibirstjerne Skrevet 5. januar 2021 #991 Del Skrevet 5. januar 2021 Hei, følte veldig for å legge igjen et lite spor her hos deg🤗. Først og fremst, gratulerer så mye med graviditeten! For en fantastisk nyhet! 🤗 Når det gjelder disse digitale testene, så er det veldig individuelt hvordan disse slår ut. Dett gjelder både for person, men også per svangerskap. Det samme gjelder hcg stigningen. Jeg husker jeg fikk 3+ før jeg var 5+0 i min første graviditet, denne endte dessverre i MA uke 8+4. I den andre graviditeten min fikk jeg 3+ da jeg var akkurat 5+0, dagen etter viste den 2-3, dagen etter der igjen viste den 3+. Testet kun på morgenurin, (ja jeg testet som en gal). Og her sitter jeg nå med en frisk og fin liten gutt på ni måneder. Så mitt råd til det vil være å senke skuldrene, (ja lettere sagt enn gjort), men det koster deg mer både fysisk og psykisk å gå rundt og engste deg, eller å være lei deg. Prøv å legg fra deg disse testene nå, du er gravid, og det er helt fantastisk! Nyt det og prøv å fokusere på noe annet som også gir deg positiv energi. Jeg er sikker på at dette kommer til å gå kjempebra! Jeg heier på deg og det lille frøet🤗. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 5. januar 2021 #992 Del Skrevet 5. januar 2021 Jeg fikk 3+ på digital når jeg var 6+0 og har i dag en 10 uker gammel baby så synes ikke du skal miste håpet bare på grunn av en digital test, den gir jo uannsett bare et estimat. Krysser fingrene for gode nyheter fra legen 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 5. januar 2021 #993 Del Skrevet 5. januar 2021 Neutral90 skrev (14 timer siden): 5+4 Fortsatt 2-3 på digitale 😭😭 Hvorfor kan vi ikke bare få lov til å ha en normal graviditet og faktisk få en baby? Jeg ser at strekene er veldig sterke, men uansett tyder dette på nokså lav hcg. Altså dette er 5 gang vi er gravide. Jeg blir bare så motløs og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle en ny runde cytotec 😭 Jeg ville bare titte innom å si at de testene er ikke alltid like nøyaktige. Jeg fikk 2-3 en dag hvor jeg målte hcg til over 10.000 på blodprøve. Jeg ville holdt motet oppe til du får svar på hcg blodprøve istedet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 5. januar 2021 #994 Del Skrevet 5. januar 2021 Vil bare sende deg en varm klem Jeg håper hcg-målingene viser gode fine tall og at du ser et bankende hjerte på ultralyd neste fredag. Jeg heier på dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #995 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg vil bare skrive at jeg setter sånn pris på alle som skriver sine erfaringer eller deler omsorg for meg. Det leses og tas inn, men det er vanskelig å forholde seg til det på et dypere nivå når jeg står midt oppe i det 😢 En gladmelding! Jeg kommer aldri til å finansiere clearblue igjen! Hcg 5+5 var 2600, samme morgen som den digitale viste 2-3. Nå er det å håpe på dobling ❤️ neste prøve tas i morgen, svar på mandag. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. januar 2021 #996 Del Skrevet 7. januar 2021 Så flott hcg-svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. januar 2021 #997 Del Skrevet 7. januar 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): Jeg vil bare skrive at jeg setter sånn pris på alle som skriver sine erfaringer eller deler omsorg for meg. Det leses og tas inn, men det er vanskelig å forholde seg til det på et dypere nivå når jeg står midt oppe i det 😢 En gladmelding! Jeg kommer aldri til å finansiere clearblue igjen! Hcg 5+5 var 2600, samme morgen som den digitale viste 2-3. Nå er det å håpe på dobling ❤️ neste prøve tas i morgen, svar på mandag. Herlig gladmelding! ❤️ Nå må dette gå veien! Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 7. januar 2021 #998 Del Skrevet 7. januar 2021 Neutral90 skrev (1 time siden): Jeg vil bare skrive at jeg setter sånn pris på alle som skriver sine erfaringer eller deler omsorg for meg. Det leses og tas inn, men det er vanskelig å forholde seg til det på et dypere nivå når jeg står midt oppe i det 😢 En gladmelding! Jeg kommer aldri til å finansiere clearblue igjen! Hcg 5+5 var 2600, samme morgen som den digitale viste 2-3. Nå er det å håpe på dobling ❤️ neste prøve tas i morgen, svar på mandag. Det er jo et fint tall! Krysser alt for at stigningen er som den skal. Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 7. januar 2021 #999 Del Skrevet 7. januar 2021 For en herlig gladmelding 🤩👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 7. januar 2021 #1000 Del Skrevet 7. januar 2021 Hurra for fin måling! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå