Gå til innhold

har det hendt du fikk store forventninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når hadde innledet en samtale per tekst til ei kvinne du "fant" igjennom pc ruta, og dere har snakket hverandre varme, og du har kjent en viss forelskelse før dere egentlig har møttes enda. Var forventningene fortsatt når dere møttes, eller ble fallhøyden omtrent 2000 meter rett ned i asfalten?

 

Anonymkode: fb785...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Når hadde innledet en samtale per tekst til ei kvinne du "fant" igjennom pc ruta, og dere har snakket hverandre varme, og du har kjent en viss forelskelse før dere egentlig har møttes enda. Var forventningene fortsatt når dere møttes, eller ble fallhøyden omtrent 2000 meter rett ned i asfalten?

 

Anonymkode: fb785...ac7

Jeg trodde ikke at det var mulig å få litt følelser for noen før man møtes, men vi chattet omtrent døgnet rundt før vi møttes, og det tok litt tid før vi møttes pga jobb, barn etc. Så fallhøyden ville bli stor, om forventningene ikke innfridde, men forventningene innfridde, og det er fortsatt ganske tidlig i vår relasjon, så jeg vil ikke spå noe utfall, men jeg håper at det blir oss i lang lang tid framover, fordi jeg er så forelsket... og blir ganske knust om han ikke vil ha meg... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne. Men oppgjennom årene, så er det 3 menn som jeg fikk virkelig god kontakt med. Vi chattet mye, pratet en god del på telefonen. Så jeg hadde høye forventninger da vi møttes. 2 av de ble jeg kjæreste med, var sammen med han ene i 3 år, og han andre i 1,5 år. Med den siste så ble vi bestevenner.

Anonymkode: 31428...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å få god kontakt med noen via nett, flere ganger. Noen ganger har det vært helt fantastisk å møtes, andre ganger har det vært heller labert... det er sånn man må regne med. Men har mange ganger gått rundt på en rosa sky, for det er lett å bli revet med.. :) Derfor har jeg vel også utviklet en slags "skepsis" til de som sier at man blir kjent på nett. Man blir vel egentlig ikke det, for vi mennesker er jo så mye mer enn bare ord på en skjerm. Det er kroppspråk og øyne og uttrykk og mye mer som spiller inn. Men at man kan få et inntrykk av noen, og kjenne noe - helt klart. 

I går la jeg til en fyr på snap, og det pleier jeg aldri  å gjøre. Helt fra første stund vi skrev så følte jeg en god følelse, og da han spurte om snap hadde jeg ingen reservasjoner på å dele den. (generelt veldig skeptisk til snap, pga dick pics og andre ulumskheter).  Magefølelsen er god, og alt er bra så langt. Magefølelsen generelt er et godt kompass :) 

Endret av Måneskinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har chattet med noen og fått høye forventninger har det blitt fritt fall rett i asfalten 

Anonymkode: 588bf...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å tenke ditt og datt, men man må bruke tid på å bli kjent. 

Anonymkode: 5f785...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg er dette litt både og. Jeg har opplevd å chatte lenge og hvor jeg fikk høye forventninger. De innfridde når vi traff hverandre, men han ville ikke møtes mer. Så for han ble det kanskje motsatt av meg? Så etter det har jeg vært litt mer skeptisk til å bruke mye tid på chatting, nettopp fordi det er så dumt å få høye forventninger som kanskje ikke stemmer...

Med en annen møttes vi etter tre setninger. Dte føltes mye mer usikkert, og jeg er ikke sikker på at dette heller er det beste for meg. Jeg skulle gjerne ha snakket med han på telefon i hvert fall før vi møttes. Møtet gikk bra, men ikke det store for min del, selv om han nok ville mer.

Så konklusjon: Det er vel ingen fasit her rett og slett.

 

Anonymkode: b2584...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg er dette litt både og. Jeg har opplevd å chatte lenge og hvor jeg fikk høye forventninger. De innfridde når vi traff hverandre, men han ville ikke møtes mer. Så for han ble det kanskje motsatt av meg? Så etter det har jeg vært litt mer skeptisk til å bruke mye tid på chatting, nettopp fordi det er så dumt å få høye forventninger som kanskje ikke stemmer...

Med en annen møttes vi etter tre setninger. Dte føltes mye mer usikkert, og jeg er ikke sikker på at dette heller er det beste for meg. Jeg skulle gjerne ha snakket med han på telefon i hvert fall før vi møttes. Møtet gikk bra, men ikke det store for min del, selv om han nok ville mer.

Så konklusjon: Det er vel ingen fasit her rett og slett.

 

Anonymkode: b2584...f22

det finnes fasit. Fasiten er å kutte internett kobiling til mennesker. 

Anonymkode: fb785...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det finnes fasit. Fasiten er å kutte internett kobiling til mennesker. 

Anonymkode: fb785...ac7

 

Jo det kan jeg være enig i! Men nå var vel spørsmålet om det å bli kjent gjennom pc-ruta? Selvfølgelig er det bedre å bli kjent face-to-face, men for mange er det vanskelig. Og da kan det være en mulighet å treffe noen via nettdating...

 

Anonymkode: b2584...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...