Gå til innhold

Hvor ofte og hvem tar initiativ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som er i godt etablerte forhold og har familie/barn. Hvor ofte/mye sex har dere og hvem av partene tar mest initiativ? Er selv en mann i starten av 40, med kone og to barn på 11 og 14 år. Som regel er det jeg som må ta initiativ og har sex ca 1 gang pr uke. Har da veldig god sex, men hadde ønsket litt mer og ikke minst at hun også tok initiativ.

Hva er deres erfaringer? 

Anonymkode: dfd28...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært sammen i over 30 år, og har passert 50..

Akkurat nå for tiden har vi sex litt for sjelden i mine øyne dessverre.

Men for 1-2 år siden, var det ca en gang pr. uke, alltid god sex, og stort sett alltid jeg som tok initiativet. Men hun gjorde også det innimellom. Husker f.eks ungene satt og spilte/så tv i 2.etg. På morgenen, jeg var i dusjen på badet i under etg., skrur av vannet, og snur meg rundt, der står hun med et stort smil og begjær i øynene og sier “jeg vil ha deg nå». 

Men som sagt stort sett jeg som tok initiativ..

AnonymBruker
Skrevet

2-5 ganger i uka, initiativ jevnt fordelt. 40 år begge to, gift i 16 år.

Men du, det er tre-fire tråder om dette i uka. Er bare å søke opp.

Anonymkode: e8d78...cb7

• Liker 1
Skrevet

Har omtrent aldri opplevd at damer tar initiativ til noe som helst. Hvis de har lyst så ligger de der og bare venter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts: dere har barn sammen og har vært sammen i år og dag. For å være dørgande ærlig så er her to alternativ:

1. Situasjonen er noe dere kan snakke sammen om som to likeverdige og oppegående mennesker og komme frem til en løsning som passer begge to.

2. Forholdet er ikke og har aldri vært liv laga. 

Anonymkode: 8690a...347

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine veninner sier alltid at mannen maser om sex hele tiden, så tror menn vil ha langt oftere sex enn kvinner. Helst hver dag. Men finnes menn med lav libido også..

Anonymkode: 46723...170

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sex hver dag, noen ganger han, andre ganger jeg som tar initiativ.

Anonymkode: 6a8fd...0c1

AnonymBruker
Skrevet

Vi er middeladrende. Sex tre-fire ganger pr uke. Som regel hun som tar initiativet. Og selv om jeg avviser iblant, er hun fortsatt lysten og ivrig:)

Anonymkode: 1a907...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...