Gå til innhold

Hva får han i morgengave?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Mannen min fikk et flott lommeur.. inne i lokket fikk jeg gravert inn:

"Kjære guttemin. Idag begynner den første dagen i resten av vårt liv!Elsker deg! Klem fra kona di"

Han ble utrolig glad for den gaven! :D

Koz.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fikk et maleri med oss to i størrelse 50*60. Maleriet er et portrett av oss to sammen og det er kjempeflott. Det er kanskje ikke så personlig, men det er iallfall en ting som varer i mange år og som falt veldig i smak hos min mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga min mann mansjettknapper og slipsnål i børstet sølv og gull sammen med et dikt og noen ord fra meg siden jeg ikke hadde holdt tale i bryllupet. Dette falt veldig i smak hos ham :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forslaget ditt var veldig flott Livy !!

Selv er jeg litt i tvil.. Lurer paa om jeg skal gi han ett ultralydsbilde av vaart foerste barn som ett tegn paa at jeg er klar for aa begi meg ut i foreldrerollen igjen ( sonnen vaar blir 1 aar naa i oktober og min bedre halvdel vil veldig gjerne begynne paa nummer to, selv vil jeg vente til vi er mann og fru neste sommer) Hva tror dere ? Blir det litt for ..ehhh hva skal jeg kalle det ....ikke akkuatt egoistisk, men dog ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei augustbrud2003!

Morro at noen syntes det var en flott gave.. han ble som sagt veldig glad.. det er liksom en annen vri enn den tradisjonelle slipsnålen. :) Samtidig som det ble personlig med graveringen!

Synes det hørtes ut som en koselig ting å gi til din kommende mann... :D

Forresten lykke til med planleggingen fremover alle kommende bruder! Det er en flott tid.. som ender i en flott dag!!

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjaere fikk en klokke. Saa kan han tenke paa meg hver gang han ser paa den :wink:

Det var veldig vellykket (men jeg slet lenge for jeg fant den perfekte klokken ogsaa, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi er enige om å ikke gi hverandre dyre morgengaver, heller noe symbolsk eller litt morsomt. Jeg har derfor bestilt nytt dørskilt til oss, med begge fornavn + vårt nye felles etternavn. Vet han synes det er stas at jeg skal ta hans navn, og tror han synes det er en morsom gest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gav ikke min mann noenting. Tradisjonen er egentlig at det er bruden som skal få morgengave :) Tror ikke han syns det var noe trist i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tradisjoner forandrer seg. Akuratt som om bruder holder taler. Så det å ikke gi noe til sin mann i morgengave syntes jeg er merkelig....

Min mann hadde nok blitt veldig overrasket om jeg ikke hadde gitt han noe. Men folk er jo forskjellige :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi bruker ca 160-170.000 på bryllup og bryllupsreise :o På bryllupsreisen skal vi bo bra, spise godt, leie en kul bil, shoppe - med andre ord unne oss en luksusferie. Vi har god inntekt, men synes likevel vi faktisk bruker nok penger på bryllupet nå... så vi ble enige om at vi dropper morgengavene. Vi får jo våkne opp med hverandre som nygift, i tillegg til at vi antagelig får i overkant med gaver til selve bryllupet. Jeg har ikke behov for enda en gave på morgenen. Jeg tror han egentlig synes det var en lettelse at jeg foreslo det, og jeg er ikke lei meg for dette i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk Oslo-weekend med billetter til Øystein Sunde-show av meg. Showet er den 14. og vi gleder oss dødsmye. Barnefri en hel helg, kino, Øystein Sunde-show, hotell :) Han ble kjempeglad for gaven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...