Gå til innhold

Møtt veda Tinder. Hun kommer hjem til meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har kjent hverandre nå i ca 1 uke  jeg er ca sikker på at hun vil ha sex, hun kommer hjem til meg imorgen, hvordan burde jeg gjøre det? Burde jeg ta første steget for sex eller la hun gjøre det? 

Anonymkode: bcfc9...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjeud

Bare spør om hun også skal storme area 51 20. September. Avhengig av hva hun svarer følger du bare magefølelsen videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fjeud skrev:

Bare spør om hun også skal storme area 51 20. September. Avhengig av hva hun svarer følger du bare magefølelsen videre

Hæ?

Anonymkode: bcfc9...9af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

La hun gjøre det

Hun er litt sv den sjenerte typen. 

Anonymkode: bcfc9...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er litt sv den sjenerte typen. 

Anonymkode: bcfc9...9af

Desto viktigere er det at du tar initiativ, og pusher litt på :)

Anonymkode: 7154d...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere skal se film, så kan du spørre om hun vil sitte/ligge i armkroken din. om hun sier ja, så kan hun etter det ta initiativ til å kysse/kline når hun er klar og derfra går det som regel av seg selv eller du kan ta initiativ til sex derfra. 

Sånn liker/bruker det å være på mine dater. Jeg er dame. Fra armkroken har jeg kontroll på om jeg er klar for noe mer, siden jeg må snu hode for at det skal være mulig å kysse. 

Anonymkode: 4448f...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om dere skal se film, så kan du spørre om hun vil sitte/ligge i armkroken din. om hun sier ja, så kan hun etter det ta initiativ til å kysse/kline når hun er klar og derfra går det som regel av seg selv eller du kan ta initiativ til sex derfra. 

Sånn liker/bruker det å være på mine dater. Jeg er dame. Fra armkroken har jeg kontroll på om jeg er klar for noe mer, siden jeg må snu hode for at det skal være mulig å kysse. 

Anonymkode: 4448f...749

Vi skal ikke se noe film nei. Bare sitte og snakke litt. 

Anonymkode: bcfc9...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke hun har tatt på deg innen du har lyst til å ta på henne, så begynn med å stryke henne på armen etc. Ta det pent steg for steg og la henne være med å eskalere det for å kjenne om lysten bygger seg opp. Det er bare rart å gå rett fra prating til, "vil du ha sex?" Første gangen med kjæresten min, tok jeg hånda hans, han begynte å stryke på meg og så husker jeg ikke helt hvem som gjorde hva, men det var åpenbart at vil ville det samme ganske raskt. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ikke se noe film nei. Bare sitte og snakke litt. 

Anonymkode: bcfc9...9af

Hørtes drit kjedelig ut...

Anonymkode: 33f47...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om å bygge opp seksuell spenning? Det skal ikke veldig mye til for å skape en situasjon der begge vet hva som kommer til å skje. Da blir det ofte mye morsommere også.

Anonymkode: 7629d...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kjent hverandre nå i ca 1 uke  jeg er ca sikker på at hun vil ha sex, hun kommer hjem til meg imorgen, hvordan burde jeg gjøre det? Burde jeg ta første steget for sex eller la hun gjøre det? 

Anonymkode: bcfc9...9af

Startet du samtalen på Tinder med ho?

Anonymkode: fb60e...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...