Gå til innhold

NÅR blir jeg fridd til?? Mannfolk, se hit..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier han skal fri, men at han venter på den rette anledningen. Hva i huleste er den rette anledningen? Det har ikke blitt frieri på bursdager, ikke på romantiske ferier, ikke jul, heller ikke nyttårsaften. Han avslørte at han hadde tenkt til å fri etter fødsel i august, men jeg mistet så da skjer ikke det. Jeg fyller 30 i år, tror du han frir da? Hvis ikke? HVA er det som er den rette anledningen??😬

Anonymkode: 3a33f...6ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor haster det å gifte seg sånn? Du høres veldig stressa ut..

Anonymkode: 1de12...630

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den perfekte anledningen er vel når man har noen dager fri, og når man er alene sammen. Gjerne på reise eller hyttetur. 

Anonymkode: 7811d...f88

• Liker 3
Skrevet

Det er det ingen her som kan vite,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier han skal fri, men at han venter på den rette anledningen. Hva i huleste er den rette anledningen? Det har ikke blitt frieri på bursdager, ikke på romantiske ferier, ikke jul, heller ikke nyttårsaften. Han avslørte at han hadde tenkt til å fri etter fødsel i august, men jeg mistet så da skjer ikke det. Jeg fyller 30 i år, tror du han frir da? Hvis ikke? HVA er det som er den rette anledningen??😬

Den rette anledningen er når han føler at det er det. At noen tilfeldigvis har en utovertiss, akkurat som han, betyr ikke at de vet hva han føler er den rette anledningen. Det er det bare han som vet.

Anonymkode: efff8...7a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

han har forsnakket seg, han kommer ikke til å fri om dere allerede har fått barn sammen...

han tørr ikke i nærheten å fri. Han har feiga ut

Anonymkode: 780a0...9ec

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor haster det å gifte seg sånn? Du høres veldig stressa ut..

Anonymkode: 1de12...630

Det haster ikke i det hele tatt.. Jeg er bare så nysgjerrig og tenker «nå skjer det kanskje» hver gang det nærmer seg en spesiell dag. Jeg har bare veldig lyst til å bli hans kone og å begynne å finne kjole, planlegge bryllup og alt det flesteparten av oss kvinner synes er gøy😁

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den perfekte anledningen er vel når man har noen dager fri, og når man er alene sammen. Gjerne på reise eller hyttetur. 

Anonymkode: 7811d...f88

Da hadde jeg blitt fridd til for lenge siden😂 Vi har ikke barn, så vi er mye alene og er glade i å reise😊

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han har forsnakket seg, han kommer ikke til å fri om dere allerede har fått barn sammen...

Anonymkode: 780a0...9ec

Vi skulle fått barn i august, da skulle han visstnok også fri, men jeg mistet så nei vi har ikke barn😞

Skrevet

Han frir sikkert når du minst forventer det. Alle merkedagene du har ramset opp er jo dager det er "normalt" å fri på. 

Så jeg tror nok at frieriet kan komme på en hvilken som helst dag, bare under riktige omstendigheter ;) 

Hvorfor frir du ikke selv? Mange kvinner om frir i dag. Mannen har jo en tendens til å nøøøøle og dra det ut i det lengste. Sånn er det bare. Hiv deg rundt, og fri selv. Så får du det gjort 😄  

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han er ikke våt altså? 

Typen til TS komme aldri til å fri hvis hun fortsetter å mase om det. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Juks skrev:

Han frir sikkert når du minst forventer det. Alle merkedagene du har ramset opp er jo dager det er "normalt" å fri på. 

Så jeg tror nok at frieriet kan komme på en hvilken som helst dag, bare under riktige omstendigheter ;) 

Hvorfor frir du ikke selv? Mange kvinner om frir i dag. Mannen har jo en tendens til å nøøøøle og dra det ut i det lengste. Sånn er det bare. Hiv deg rundt, og fri selv. Så får du det gjort 😄  

Fordi jeg veldig «jentete» av meg og ønsker at han går ned på kne med en fin ring, på en flott plass og at alt er skikkelig romantisk😁

Ok, kanskje ikke så rart dette frieriet tar tid🙈😂

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg veldig «jentete» av meg og ønsker at han går ned på kne med en fin ring, på en flott plass og at alt er skikkelig romantisk😁

Ok, kanskje ikke så rart dette frieriet tar tid🙈😂

Hadde jeg også hatt en partner som hadde store krav både til frieriet og omstendighetene, så hadde jeg også nølet og vært usikker, i frykt om at frieriet ikke er godt nok... :) 

Kombinerer du det med mannlige hormoner og tankeganger om dette så kan det hende du må vente i årevis. :)  

AnonymBruker
Skrevet

Husk at 30 bare er et tall. Du er ikke mer vellykket eller bedrer rustet mot skilsmisse hvis du får ringen på fingeren før 30. Det er mange som - bevisst eller ubevisst - tenker slik.

Anonymkode: 19b19...b68

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at 30 bare er et tall. Du er ikke mer vellykket eller bedrer rustet mot skilsmisse hvis du får ringen på fingeren før 30. Det er mange som - bevisst eller ubevisst - tenker slik.

Anonymkode: 19b19...b68

Jøss, men hva har det med saken å gjøre? Tanken om å ha ringen på fingeren før jeg fyller 30 har faktisk aldri slått meg eller vært et mål. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Juks skrev:

Hadde jeg også hatt en partner som hadde store krav både til frieriet og omstendighetene, så hadde jeg også nølet og vært usikker, i frykt om at frieriet ikke er godt nok... :) 

Kombinerer du det med mannlige hormoner og tankeganger om dette så kan det hende du må vente i årevis. :)  

Hadde det bare vært at han virket usikker så hadde jeg forstått det og å gifte oss ville aldri vært er must. Greia her er at han nemlig virker så sikker. Han er helt klar på at han vil være gift og at han skal fri. Og da begynner jo disse kvinnelige tankene å gå helt berserk🙈

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært at han virket usikker så hadde jeg forstått det og å gifte oss ville aldri vært er must. Greia her er at han nemlig virker så sikker. Han er helt klar på at han vil være gift og at han skal fri. Og da begynner jo disse kvinnelige tankene å gå helt berserk🙈

Vel. Du har to valg: 

1 Vær tålmodig og vent. Tidsestimatet er veldig usikkert og det kan bli langvarig. Ønsker du at det skal skje kjappere, så skru ned forventningene.

2 Fri selv.

Godt valg 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...