AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Vi var så nære, kanskje litt for nære. Nå har han trekt seg mer unna. Vi treffes fortsatt, men han er ikke interessert utenom møtene. Tar ikke initiativ til noe. Tekster meg ikke lenger.. Han svarer selvsagt alltid, men virker uinteressert egentlig. Likte så godt den tette og gode kjemien vi hadde... han ble nok redd for at dette skulle utvikle seg til noe mer. Trodde jeg hadde følelsene mine under kontroll, men tydeligvis har jeg ikke klart å styre de helt, ettersom jeg tar dette så tungt. Anonymkode: c0f4d...68c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg. Og synes også det er skikkelig kjipt. Det kjennes som jeg har mistet en veldig god venn og samtalepartner, en jeg hadde glede av å tjatre med I hverdagen om hva som helst. Er ikke forelsket i ham, men har helt klart noe ekstra følelser enn bare-sex-opplegg. Du får en stor forståelsesfull klem fra, meg! Anonymkode: ae12c...b93 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Slik går det alltid. Mange må gjennom det før de lærer. Anonymkode: 8f35f...a0c 1
ikkevoksen Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Skjønner ikke hvorfor folk vil ha FF. Det er ingen BENEFIT med å pule uten følelser. For 1. du kaster bort tiden din, som du kunne brukt til å møte en mann som elsker deg 2. En av dere kommer til å bli såret eller forlate den andre til fordel for noe ekte. Det er slik det ender. Høres det gøy ut? 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 1 minutt siden, ikkevoksen said: Skjønner ikke hvorfor folk vil ha FF. Det er ingen BENEFIT med å pule uten følelser. For 1. du kaster bort tiden din, som du kunne brukt til å møte en mann som elsker deg 2. En av dere kommer til å bli såret eller forlate den andre til fordel for noe ekte. Det er slik det ender. Høres det gøy ut? Synes det er mange benefits med å pule damer jeg ikke vil ha forhold med jeg da. Anonymkode: 1b3dd...c95 5
ikkevoksen Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes det er mange benefits med å pule damer jeg ikke vil ha forhold med jeg da. Anonymkode: 1b3dd...c95 Det er annerledes for kvinner. Vi får lettere følelser av å ha sex, så vi er oftest den som blir såret. Dessuten har vi også en biologisk klokke som dere ikke trenger å tenke på. Det er ingen fordel for kvinner, med mindre man absolutt ikke vil ha barn eller ekte kjærlighet. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 2 minutter siden, ikkevoksen said: Det er annerledes for kvinner. Vi får lettere følelser av å ha sex, så vi er oftest den som blir såret. Dessuten har vi også en biologisk klokke som dere ikke trenger å tenke på. Det er ingen fordel for kvinner, med mindre man absolutt ikke vil ha barn eller ekte kjærlighet. Kjærlighet kan like gjerne være spontant og forsvinne når som helst det. Og barn er det da mange som ikke vil ha, selv mange kvinner. Ser mange fordeler for begge jeg. Sunt og godt. Anonymkode: 1b3dd...c95 4
ikkevoksen Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjærlighet kan like gjerne være spontant og forsvinne når som helst det. Og barn er det da mange som ikke vil ha, selv mange kvinner. Ser mange fordeler for begge jeg. Sunt og godt. Anonymkode: 1b3dd...c95 Jeg sa jo det. 🙂
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #9 Skrevet 17. juli 2019 1 minutt siden, ikkevoksen said: Jeg sa jo det. 🙂 Det jeg mener er at kjærlighet som ikke varer er like ekte kjærlighet som varer 70 år. Det er like fantastisk. Det blir litt feil å glorifisere langtidsforhold synes nå jeg da. Anonymkode: 1b3dd...c95 3
Cinnamondiva Skrevet 17. juli 2019 #10 Skrevet 17. juli 2019 Vel mitt råd er å ta en samtale med han. Si alt det du har på hjertet og kjemp for han. Skriv det gjerne opp i et brev og send det til han eller overrask han med en morsom gave. Kanskje dere skulle ha prøvd noe nytt innen sex sammens eller dratt på en koselig og romantisk campingtur.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #13 Skrevet 17. juli 2019 Så slutt å treffe han da og finn noen som faktisk LIKER å være sammen med deg samme om dere har sex eller plukker blåbær! Han gjør deg ikke godt og får deg til å føle deg helt dritt fordi du ønsker noe helt annet en han er villig til å gi. Bare sex vil aldri fungere som en erstatning for kjærlighet! Få han UT av livet ditt. Der du er nå vil ting kunn gå nedover og lukt til helvete. Anonymkode: 6fbbf...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #14 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjærlighet kan like gjerne være spontant og forsvinne når som helst det. Anonymkode: 1b3dd...c95 Vi kaller det ikke kjærlighet når det blafrer forbi. Begjær, ja. Det å være betatt kanskje. Til nød forelskelse. Anonymkode: 8f35f...a0c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #15 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, Cinnamondiva skrev: Vel mitt råd er å ta en samtale med han. Si alt det du har på hjertet og kjemp for han. Skriv det gjerne opp i et brev og send det til han eller overrask han med en morsom gave. Kanskje dere skulle ha prøvd noe nytt innen sex sammens eller dratt på en koselig og romantisk campingtur. Nei, nei, nei. Når en mann trekker seg unna, så maser du ikke. Med mindre du vil han skal løpe. Antakeligvis har han truffet noen andre. Anonymkode: 8f35f...a0c 6
Cinnamondiva Skrevet 17. juli 2019 #16 Skrevet 17. juli 2019 Ok. Vel ihvertfall bør man snakke ut sammen. Og finne roten til problemene og løse dem på en konstruktiv måte og prøve å finne igjen til hverandre eller gløden.
Cinnamondiva Skrevet 17. juli 2019 #17 Skrevet 17. juli 2019 Mulig at mannen kan være usikker på seg selv og derfor trekker seg unna. Men man må ihvertfall snakke ut. Det er alfa og omega
Alice123 Skrevet 17. juli 2019 #18 Skrevet 17. juli 2019 Kutt det der ut med en gang. Å fortsette å ligge med noen du har følelser for, men som ikke har føler for deg, er ekstremt smertefullt og destruktivt. Skal man være FF må man være krystallklar på premissene og begge parter må være likeverdig investert. Her er dere ikke det, og da ender det alltid i sorg. 5
Gjest Familytree Skrevet 17. juli 2019 #19 Skrevet 17. juli 2019 Beklager deg, du er sterk😊 Alt vil være bra. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #20 Skrevet 17. juli 2019 4 timer siden, ikkevoksen skrev: Det er annerledes for kvinner. Vi får lettere følelser av å ha sex, så vi er oftest den som blir såret. Dessuten har vi også en biologisk klokke som dere ikke trenger å tenke på. Det er ingen fordel for kvinner, med mindre man absolutt ikke vil ha barn eller ekte kjærlighet. hva med vi kvinner som ikke evner å ha sex med noen vi ikke er tiltrukket av? jeg må ha føleser først, for å i det hele tatt tenne, så dette med pulevenn skjønner jeg bare ikke. Anonymkode: e4560...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå