Gå til innhold

Tips til butikker i London


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lyst til å freshe opp garderoben litt når jeg skal dit i august, men hvor handler dere damer på 30+? Tips til butikker med middels prisnivå tas imot med takk ☺️

Anonymkode: 2ffea...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Next har mye fint. Butikker over alt. 

Anonymkode: 1fe61...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debenhams, Forever 21, Wallis, Monsoon, Marks & Spencer, Dorothy Perkins, Next, River Island, Urban Outfitters, Bershka, Gap for å nevne noen. 

Anonymkode: ec332...620

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiss (mest for jakkene sin del)

Tar alltid turen innom Cos, Arket og &Other Stories selv om snittene ofte ikke passer meg. 

Anonymkode: 3ac61...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

House of Fraiser på Oxford har alltid mye fint 👌 av kjeder liker jeg Next, dorothy perkins og bershka. Også er det alltid gøy med en sving innom new book, river Island og forever 21. 

Anonymkode: 9f374...f6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta en runde på Selfridges, da får man litt av hvert.

Det finnes endel kjeder, men mange av de er litt som Cubus og Bik Bok. Så vet ikke helt hvor intressant det er. Hvilke merker kjøper du her i Norge?? Så blir det litt lettere å anbefale noe.

Anonymkode: b38cb...1f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selfridges og John Lewis på Oxford street har mye fint.  Og Liberty, men det er litt dyrt der.  Next har også mye fint. Og i området rundt Covent Garden er det mange fine butikker.  Marks & Spencer har jeg aldri funnet noe, så det gidder jeg ikke bruke tid på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...