AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #81 Skrevet 19. juli 2019 Jeg vil si at de er store... Selv bruker jeg 85AA (lykke til med å finne BH som passer 😶), og det er smått!! A vil jeg også si er små, og når du kommer opp i B og C er det medium og alt fra D og oppover er svært. I mine øyne... Anonymkode: 7ad87...661
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. juli 2019 #82 Skrevet 19. juli 2019 1 time siden, Thyra skrev: Det går både på bredde og høyde. En bukse eller genser i xl er selvsagt både lenger og videre enn en i small. Og selvsagt er en person på over 2 meter bredere enn en person på 150 med samme kroppsbygning. Bukser for voksne er omtrent like lange uansett størrelse når man bruker xs-xxl-størrelser (altså ikke de med tommer bredde/lengde). Dette er jo ofte et problem for både høye og tynne og korte og brede folk. Ja, høye folk er ofte bredere, men en kvinne som bruker str 46 (som er xxxl) er ikke "veldig tynn" uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Og store pupper er ikke små bare fordi det finnes noen som er enda større, som var hovedpoenget mitt. Akkurat som et hus på 250 kvm ikke er et lite hus selv om det finnes noen som bor i slott. Osv.
Thyra Skrevet 19. juli 2019 #83 Skrevet 19. juli 2019 5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Bukser for voksne er omtrent like lange uansett størrelse når man bruker xs-xxl-størrelser (altså ikke de med tommer bredde/lengde). Dette er jo ofte et problem for både høye og tynne og korte og brede folk. Ja, høye folk er ofte bredere, men en kvinne som bruker str 46 (som er xxxl) er ikke "veldig tynn" uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Og store pupper er ikke små bare fordi det finnes noen som er enda større, som var hovedpoenget mitt. Akkurat som et hus på 250 kvm ikke er et lite hus selv om det finnes noen som bor i slott. Osv. Jo, om hun er ekstremt høy, så kan hun være veldig tynn og bruke størrelse 46. Ekstremt høye mennesker må selvsagt bruke store størrelser selv om de ikke er tykke. Jeg ser f.eks på t-skjorter. Large er mye lenger enn xs. Ikke bare videre. Når det gjelder bukser, så er de ofte lange selv om de er i små størrelser, ja.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #84 Skrevet 19. juli 2019 jeg er 162 høy, veier 60 kg og bruker 75DD jeg har store bryster, så store at jeg har vurdert brystreduksjon. Anonymkode: a21ad...ded
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. juli 2019 #85 Skrevet 19. juli 2019 25 minutter siden, Thyra skrev: Jo, om hun er ekstremt høy, så kan hun være veldig tynn og bruke størrelse 46. Ekstremt høye mennesker må selvsagt bruke store størrelser selv om de ikke er tykke. Jeg ser f.eks på t-skjorter. Large er mye lenger enn xs. Ikke bare videre. Når det gjelder bukser, så er de ofte lange selv om de er i små størrelser, ja. Da må hun i så fall være så høy at det er over det som er mulig for mennesker å være. Uansett er dette langt forbi hva som var poenget mitt, nemlig at puppestørrelse ikke er relativt. Det finnes alltid noen som har større, men det betyr ikke at alle andre er små.
Thyra Skrevet 19. juli 2019 #86 Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, Anonymus Notarius skrev: Da må hun i så fall være så høy at det er over det som er mulig for mennesker å være. Uansett er dette langt forbi hva som var poenget mitt, nemlig at puppestørrelse ikke er relativt. Det finnes alltid noen som har større, men det betyr ikke at alle andre er små. Høyere enn det som er normalt å være, ja. Men ikke høyere enn det som er mulig. Jeg vil tro at de kvinnene som er høyere enn 215-220 bruker minst 46 selv om de er slanke. Og nei, selv om det alltid er noen som er større, betyr det ikke at alle andre er små. Men hvordan man oppfatter puppestørrelse er relativt. De som selv har veldig store pupper og er vant til å se veldig store pupper, synes nok fort de gjennomsnittlige er veldig små.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 19. juli 2019 #87 Skrevet 19. juli 2019 På 17.7.2019 den 19.19, AnonymBruker skrev: Har fått større bryster med årene. Men mannen karakteriserer dem fortsatt som små. Hva er deres mening? Trodde de var medium store. Anonymkode: cfb3a...392 Lurer du på om de er store eller små? - De har jo samme størrelse uansett hva man kaller dem 🤣 Forresten, hva vil du egentlig at de skal være?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå