Gå til innhold

Er 75D små eller medium bryster?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Augustotejerina skrev:

75D? Det er større enn normal størrelse! Din partner er blind

Eller har dårlige kontaktlinser eller briller.😂 Dama mi har 75D og jeg elsker de og syns de er store😋

Anonymkode: bb3fe...53f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, Thyra skrev:

Du tenker automatisk at små pupper er noe negativt? 

Jepp. Jeg tenker at når en mann kommenterer dette så er det hvertfall overhodet ikke ment som et kompliment. Det at TS i tillegg bruker en D cup og mannen fortsatt beskriver puppene som små sier meg også at mannen sier dette rett og slett for å være kvalm. Jeg hadde i alle fall ikke tatt det som positivt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker den størrelsen er liten/medium. 

Selv bruker jeg 75G, verken DD, D eller noe annet passer. Jeg har store bryster.

Anonymkode: 06a5f...2c4

AnonymBruker
Skrevet

75D er vel en Tesla?

Anonymkode: acee8...528

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Ikke så relativt. En kvinne som bruker str. 46 er ikke veldig tynn bare fordi det finnes noen som bruker str. 62.

Nei, men hun kan være slank dersom hun er 180 høy og grovbygd eller veldig overvektig hvis hun er 152 og spedbygd. En klesstørrelse er ingen fasit for hvordan en kropp ser ut og en BH-størrelse sier ikke alltid så mye om hvordan noens pupper ser ut. 

Anonymkode: f7f6e...1a4

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått større bryster med årene. Men mannen karakteriserer dem fortsatt som små. Hva er deres mening? Trodde de var medium store.

Anonymkode: cfb3a...392

Bryst størrelser er jo delt inn i A, B, C, D, E osv.

75 har ingenting med bryststørrelsen og gjøre men er omkretsen rundt brystkassen.

D er store men at han i det hele tatt kan finne på og si noe slikt sier mye om han som mann.

Han burde ikke kommentere slikt enten de var en A eller en D for du er kvinnen han har delt årene med og det er veldig respektløst.

Han ville nok sikkert ikke likt om du gikk rundt å sa åååå så liten penis du har, eller så små testikler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker han store, så er de små. For oss andre er de normale. 

Anonymkode: 96d0c...63b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 75D og mine pupper er SVÆRE! Kanskje fordi jeg er såpass liten.

Anonymkode: 6a1d5...998

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Bryst størrelser er jo delt inn i A, B, C, D, E osv.

75 har ingenting med bryststørrelsen og gjøre men er omkretsen rundt brystkassen.

Det er ikke så enkelt. Bokstaven sier ikke noe om bryststørrelsen i seg selv, men om forholdet mellom bryst og ribbein. En som bruker 70C og en som bruker 80A har nøyaktig like store pupper, det er bare at i det første tilfellet er puppene større i forhold til omkretsen på ribbeina. Bokstavene i seg selv sier dermed omtrent ingenting om størrelsen på brystene uten å se det i sammenheng med tallet. 

Anonymkode: 7c7ea...c00

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så enkelt. Bokstaven sier ikke noe om bryststørrelsen i seg selv, men om forholdet mellom bryst og ribbein. En som bruker 70C og en som bruker 80A har nøyaktig like store pupper, det er bare at i det første tilfellet er puppene større i forhold til omkretsen på ribbeina. Bokstavene i seg selv sier dermed omtrent ingenting om størrelsen på brystene uten å se det i sammenheng med tallet. 

interessant. :blush:
85C hva tilsvarer det da?

Anonymkode: 32e70...48c

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke? Hvis jeg kjøper nøyaktig samme størrelse andre steder enn på Change også passer den perfekt. Hva er det som er ulikt, mener du? 

I "vanlige butikker" er det ofte ikke mulig å finne BHer som går så langt opp i cupstørrelse og så langt ned i omkrets som Change sine. F.eks 65F, finner man ikke på Cubus eller HM. Man finner gjerne ikke 65 i det hele tatt. 70 finner man gjerne bare i A, B og C osv. 

AnonymBruker
Skrevet
På 17.7.2019 den 19.24, applestories skrev:

Hva med B-cup? Eksisterer de eller det bare noe butikken vil ha oss til å tro for å selge oss noe, mens de egentlig er usynlige?

De eksisterer ja. Jeg bruker det, kunne ikke tenke meg å gå uten😅

Anonymkode: 6bf4d...f42

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Ikke så relativt. En kvinne som bruker str. 46 er ikke veldig tynn bare fordi det finnes noen som bruker str. 62.

Nei, men om kvinnen er 2,20 høy, så er hun nok ganske tynn om hun bruker 46. Så jo, det er relativt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

interessant. :blush:
85C hva tilsvarer det da?

Cupen i 85C tilsvarer cupen i 95A, 90B, 80D, 75E, 70F, 65G osv..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cupen i 85C tilsvarer cupen i 95A, 90B, 80D, 75E, 70F, 65G osv..

Ja men da har den økt med årene ja ;) Hadde 75B før jeg fikk 3 barn og 20kg ekstra (80kg nå).

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hun kan være slank dersom hun er 180 høy og grovbygd eller veldig overvektig hvis hun er 152 og spedbygd. En klesstørrelse er ingen fasit for hvordan en kropp ser ut og en BH-størrelse sier ikke alltid så mye om hvordan noens pupper ser ut. 

17 timer siden, Thyra skrev:

Nei, men om kvinnen er 2,20 høy, så er hun nok ganske tynn om hun bruker 46. Så jo, det er relativt. 

Klesstørrelser for voksne går på bredde, ikke høyde. Så nei, det er ikke relativt. Vekt er så klart relativt i forhold til høyde, men ikke klesstørrelser. 

Skrevet (endret)
46 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Klesstørrelser for voksne går på bredde, ikke høyde. Så nei, det er ikke relativt. Vekt er så klart relativt i forhold til høyde, men ikke klesstørrelser. 

Det går både på bredde og høyde. En bukse eller genser i xl er selvsagt både lenger og videre enn en i small. Og selvsagt er en person på over 2 meter bredere enn en person på 150 med samme kroppsbygning. 

Endret av Thyra
AnonymBruker
Skrevet

For meg er B liten, C medium og D store. Tallet foran sier bare omkretsen rundt kroppen og har ikke noe med brystet å gjøre.

Anonymkode: f43aa...c78

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er B liten, C medium og D store. Tallet foran sier bare omkretsen rundt kroppen og har ikke noe med brystet å gjøre.

Anonymkode: f43aa...c78

Ok. Neste gang du er i klesbutikken så sammenlign en BH i 70C og en i 85C og se om de er like i skålen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...