Gå til innhold

Reisemål som syk..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kronisk sykdom, men føler at jeg lar meg holde tilbake ved å bare være hjemme hvert år fordi jeg føler meg for dårlig til å reise noen steder om sommeren.

Så lurer jeg på om dere kan anbefale noen steder jeg kan reise enten i Norge eller andre steder, som passer for meg som ikke er for fyllt med turister, helst et fredelig sted. Hvor jeg kan våkne til frisk luft og likevel være sentralt nok til at jeg ikke må kjøre flere timer for å finne noe å spise. Helst ikke noe veldig langt. Bare Norge eller Europa.

Kanskje litt rar tråd, men takk for tips.

Anonymkode: e00be...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også lurer jeg på om jeg bare skal bestille en tur via Airbnb et sted. Men jeg har aldri prøvd dette før.

Hvor lenge kan man bli værende der? Er det mye shady folk som står bak dette? Er leilighetene rene? Har bare lyst på en helt enkel tur, bare for å ha vært noe annet sted enn bare hjemme...

Anonymkode: e00be...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Albania eller Montenegro? 

Anonymkode: bb0a7...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lettere å anbefale noe om du sier hva som er utfordringen for deg, for eksempel om du har vanskelig for å gå, så kan bakker eller avstander være utfordringer. Tåler man ikke varme for eksempel så er kanskje ikke Kreta i høysesong noe for deg :) Du trenger ikke si hva som er "diagnosen", men tipsene blir bedre om du gir litt info om hva du bør unngå om du skal ha en fin ferie :)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket prisnivå tenker du?

Anonymkode: 8bc9f...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgården eller Reumasol? Begge i Spania og tilpasset personer med fysiske utfordringer

Anonymkode: a5b18...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er en fordel med hotell fremfor Airbnb da du slipper å rydde og vaske. Klesvask kan hotellet som regel ta for deg også.

Anonymkode: 2be73...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undersøk om pasientforeningen din har avtale med noe sted, slik at du får rabatt på oppholdet. Min pasientforening har avtale med Finnskogtoppen. 

Anonymkode: 7793c...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...