Gå til innhold

Oppkjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er en oppkjøring, og hvordan var din oppkjøring? Har oppkjøring på fredag og er så utrolig nervøs. Har vært nervøs hele uken, og er så redd for å stryke:( Men begge kjørelærerne mine sier jeg er flink, så satser på at de mener det. 

Anonymkode: 14abd...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjørt opp enda. Er bare på trinn 2, men kjenner jeg allerede er litt nervøs for oppkjøring 😛 Hvorfor er det krise hvis du skulle stryke? Det er mange som stryker, til og med flere ganger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Brimi skrev:

Jeg har ikke kjørt opp enda. Er bare på trinn 2, men kjenner jeg allerede er litt nervøs for oppkjøring 😛 Hvorfor er det krise hvis du skulle stryke? Det er mange som stryker, til og med flere ganger! 

Krise og krise.. haha😅 Er bare at da må jeg vente ca to måneder for ny oppkjøring, ettersom det ikke er ledig i august:/

Anonymkode: 14abd...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare miljøkjøring på trinn 4 igjen, skal ta det nå denne månden om kjøretimen går bra nu den 24. Etter det så er det oppkjøring i september, timen har dem allerede bestilt for meg.

Anonymkode: 45d2e...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte i alle miljøer (landevei, by, boligfelt, smal vei). Fikk beskjed av sensor om at jeg måtte rygge et stykke på en vei. Måtte også parkere mellom 2 biler (på en parkeringsplass, ikke lukeparkering). Fikk et kontrollspørsmål, husker ikke hva det var. Hadde oppkjøring kl. 15 midt i rushen, uheldig, men satt fast i trafikken en liten stund så kanskje det var bra likevel?

Oppkjøringen var vanskeligere enn en vanlig kjøretime, men ingenting super-vanseklig som du ikke klarer med mindre du er klar for å få lappen. Bestod på første forsøk, hadde god dagsform og synes det gikk greit. Kjørelæreren min var litt streng, tok en stund før jeg kom meg gjennom opplæringen. Jeg anbefaler å sette opp kjøretimer på dagene før oppkjøringen, og gjerne samme dagen. Oppkjøringen er nesten som en vanlig kjøretime, så dette fungerer som en trening for oppkjøringen.

Anonymkode: 9bc4c...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...