AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Har datet en mann i 2 måneder nå, og vi er på god vei til å bli kjærester. Jeg har bursdag om 1 1/2 måned (vi er begge i 30-åra), og lurer derfor på om jeg kan forvente en gave eller blomster? Må innrømme at det hadde vært utrolig hyggelig med en bukett med blomster. Jeg er absolutt ikke kravstor av meg! Jeg har allerede kjøpt litt gaver til han allerede, da jeg er en som er veldig glad i å gi gaver uten at det er en spesiell anledning, men ikke fått noen ting av han ennå. Så, lurer bare på om jeg er rar som kan ende opp med å bli skuffa hvis jeg ikke får en liten oppmerksomhet på bursdagen min? Vet ikke om vi har blitt kjærester til da eller om vi fortsatt dater da... Anonymkode: 36b3a...9ce
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Hva om du tar initiativ til å gå ut og spise middag? Anonymkode: e87d5...290 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Datet i 2 mnd, og det vil bli totalt 3 1/5 mnd når du har bursdag. Ja jeg vil si at det å forvente noen blomster i det minste er helt innafor. Det hadde jeg nå gjort nei kanskje ikke smykke til mange tusen kroner, men jo litt oppnerksomhet, en bukett blomster 😄 Anonymkode: 88f3b...5db 2
Anim92 Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Var i samme situajon som deg. Jeg håpet på blomster eller gave, men forventet ingenting og forberedte meg på å ikke få noe. Fikk blomster, og en "bursdagsgave" noen uker etterpå (var visst vanskelig å finne 😆) Tror det beste er å ikke forvente noe.. så blir du evt positivt overrasket☺ 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om du tar initiativ til å gå ut og spise middag? Anonymkode: e87d5...290 Har allerede avtalt at vi skal ut og spise, og forventer ikke at han skal betale for oss begge! Anonymkode: 36b3a...9ce
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datet i 2 mnd, og det vil bli totalt 3 1/5 mnd når du har bursdag. Ja jeg vil si at det å forvente noen blomster i det minste er helt innafor. Det hadde jeg nå gjort nei kanskje ikke smykke til mange tusen kroner, men jo litt oppnerksomhet, en bukett blomster 😄 Anonymkode: 88f3b...5db Så bra at jeg ikke er helt ute og kjører hehe. Ja, en liten oppmerksomhet er det jeg håper på! Så får vi se da Anonymkode: 36b3a...9ce
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 6 minutter siden, Anim92 skrev: Var i samme situajon som deg. Jeg håpet på blomster eller gave, men forventet ingenting og forberedte meg på å ikke få noe. Fikk blomster, og en "bursdagsgave" noen uker etterpå (var visst vanskelig å finne 😆) Tror det beste er å ikke forvente noe.. så blir du evt positivt overrasket☺ Så koselig! hehe. Ja, er det jeg tenker også. Skal prøve å ikke forvente noe, så jeg ikke blir skuffa! Er dere fortsatt sammen den dag i dag? Anonymkode: 36b3a...9ce
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 Jeg var på første date dagen etter bursdagen min og han spanderte kino da han fant ut jeg hadde hatt bursdag. Anonymkode: 3459a...64e 4
Anim92 Skrevet 17. juli 2019 #9 Skrevet 17. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så koselig! hehe. Ja, er det jeg tenker også. Skal prøve å ikke forvente noe, så jeg ikke blir skuffa! Er dere fortsatt sammen den dag i dag? Anonymkode: 36b3a...9ce Det er vi, vært sammen ca ett år:) 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #10 Skrevet 17. juli 2019 Synes det hadde vært på sin plass med blomster og en liten gave. Gaven kan være middag på restaurant eller hjemme, eller noe småtteri. Men det er bare min mening da, så hjelper jo ikke deg noe egentlig 😜 Anonymkode: af42f...770 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #11 Skrevet 17. juli 2019 1 time siden, Anim92 skrev: Det er vi, vært sammen ca ett år:) Åå så bra! Anonymkode: 36b3a...9ce
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #12 Skrevet 17. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det hadde vært på sin plass med blomster og en liten gave. Gaven kan være middag på restaurant eller hjemme, eller noe småtteri. Men det er bare min mening da, så hjelper jo ikke deg noe egentlig 😜 Anonymkode: af42f...770 Ts her. Er enig med deg hehe. Hadde det vært han som hadde hatt bursdag, hadde jeg kjøpt noe til han og/eller spandert middag på han. Men hvem vet hva han tenker! Anonymkode: 36b3a...9ce
annebanane Skrevet 17. juli 2019 #13 Skrevet 17. juli 2019 Hadde forventet at han kjenner til bursdagen min og gir en gratulasjon om det var meg og vi enda datet. Forventer ikke gave, men hadde vært fint å legge opp til en hyggelig date rundt bursdagstidene. Det trenger ikke være mer enn å lage et godt måltid sammen og ha en kosekveld, men kan også være å reise på noe begge ønsker.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #14 Skrevet 17. juli 2019 Jeg synes det er rart å tenke på halvannen måned før man har bursdag. Anonymkode: 3e9e2...af5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #15 Skrevet 18. juli 2019 Hadde datet i to mnd når jeg hadde bursdag. Fikk et nydelig sølvsmykke Anonymkode: 8d645...719
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #16 Skrevet 18. juli 2019 Les deg opp på Kjærlighetens 5 språk. Virker som om ditt er gaver og om han ikke vet dette kan det bli mye frustrasjon for deg. Anonymkode: eadb8...90e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #17 Skrevet 18. juli 2019 Jeg har datet en i 3 mnd når jeg har bursdag, og håper virkelig jeg ikke får gave! Blomster ja, kanskje middag hos ham? Men å få noe konkret, i en uavklart relasjon- hadde jeg funnet småkleint.. Anonymkode: e2fd8...837
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #18 Skrevet 19. juli 2019 Jeg hadde datet min i 2 mnd når vi dro på en helgetur. Jeg betalte min flybillett. Han betalte hotellrom som forskudd på bursdagsgave. Det var en overraskelse - en suite på et 5* hotell. På selve dagen fikk jeg en nydelig blomsterbukett levert på døren. Helt perfekt. Når han hadde bursdag fikk han en bok av meg og litt småting 🙈 men han har bedre råd enn meg. Og vi er fortsatt sammen. Anonymkode: 7d1d0...608 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå