AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Hei! Idag skal jeg på middag til besteforeldrene til kjæresten min, for første gang. Burde jeg ta med blomster? Føler liksom det er normalt, eller? Anonymkode: 69ec7...3de 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Kjempekoselig! Kan jo også gi blomsten fra dere begge, så understreker det liksom at dere er et par ☺️ Anonymkode: bbf54...93a 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Blomster er kjedelig da, tipper bestefar heller hadde satt pris på typ en vin eller noe sånt. Tror det bare er en myte at bestemødre liker blomster, tror egentlig de gir veldig faen og bare prøver å være hyggelig. Skittent undertøy til bestemor og fleshlight til bestefar tenker jeg hadde satt inntrykket. Anonymkode: 6f83b...365
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjempekoselig! Kan jo også gi blomsten fra dere begge, så understreker det liksom at dere er et par ☺️ Anonymkode: bbf54...93a 7 minutter siden, Ariadne# skrev: Ja, det er koselig:-) Jeg har bestilt nå, som jeg tar med. Gruer meg veldig til hva jeg skal si.. Men det løser seg nok:) Anonymkode: 69ec7...3de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå