Gå til innhold

Fly med hund og katt?


PopTart

Anbefalte innlegg

Jeg flytter med hund og katt til England om noen måneder men lurer veldig på hvordan jeg kan begrense tiden deres i bil. Vi hadde planer om å kjøre men det tar 24 timer og det føles uutholdelig for både to og firbeinte. Sjekker derfor ut om det er mulighet for å fly fra Oslo til nærmeste by til Calais for så å kjøre videre.

Noen som vet hvilke flyselskap som godtar dyr og hvilken by som hadde vært best å fly til? Vurderer Brussel.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal flytte enda lenger enn det og har med 4 hunder og 2 katter. Kjører hele veien. Ikke tale om at jeg setter noen av dyrene på flycargo.

Anonymkode: db080...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal flytte enda lenger enn det og har med 4 hunder og 2 katter. Kjører hele veien. Ikke tale om at jeg setter noen av dyrene på flycargo.

Anonymkode: db080...d70

Helt enig. Personlig tror jeg faktisk 24t i bil kan være mindre stressende... Men jeg håper at dere flytter for lang tid, ikke kun ett år eller lignende. Det gjelder både deg og TS

Anonymkode: 78f11...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dere sitter jo ikke i bilen i 24 timer. Dere må jo stoppe og lufte, sove, spise evt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Personlig tror jeg faktisk 24t i bil kan være mindre stressende... Men jeg håper at dere flytter for lang tid, ikke kun ett år eller lignende. Det gjelder både deg og TS

Anonymkode: 78f11...27d

Hehe i alle dager! Det var da en veldig merkelig observasjon. Joda, jeg skal flytte for lang tid... Altså har kjøpt hus på det nye stedet. Og ja - jeg kommer til å ta turen tilbake her jeg bor nå hvert år med bil. Og med hundene og kattene for å være her 2 - 3 md hver vår. Som addict sier så sitter man jo ikke i bilen uten å stoppe/sove/spise og lufte hele veien!

Anonymkode: db080...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...