Gå til innhold

Kjæresten min er så glemsk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er så glemsk! Skal han handle på butikken, så glemmer han jo halvparten, selv med handleliste. Jeg må alltid passe på at han husker ting og det er veldig slitsomt. Skal vi på tur, så må jeg dobbelsjekke alt, ellers glemmer han ting. Irriterende når vi er i bilen og han sier "ops jeg glemte......" 🤦‍♀️ jeg blir som en mor som alltid må passe på og si før han/vi går "har du husket..........?" Sier jeg ikke noe, så glemmer han det. Legetime og alt. Hjelper ikke at han skriver det ned heller

Noe som kan bli gjort? For å få bedre hukommelse?

Anonymkode: 53361...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke vil være mamma for voksne menn: la være med det og la dem greie seg selv. Det er faktisk så enkelt. Man høster som man sår.

Anonymkode: 8c531...683

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe som kan bli gjort? For å få bedre hukommelse?

Ja. Men først og fremst bør han utredes av lege.

Anonymkode: 270c5...487

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røker han meruiahuanahua?

Anonymkode: 648f1...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer han på jobb? Har han samme problem eller får han mirakuløst god hukommelse der?

Anonymkode: c03d1...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Røker han meruiahuanahua?

Anonymkode: 648f1...e33

Nei

Anonymkode: 53361...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer han på jobb? Har han samme problem eller får han mirakuløst god hukommelse der?

Anonymkode: c03d1...c30

Han er taxisjåfør og funker greit i jobben, sier han.

Det er mest på privaten. Skal vi ut å reise, så må jeg jo leke mamma, ellers er halvparten glemt 🤦‍♀️ skal vi handle sammen, så må jeg sørge for at alt på listen kommer med. Håpløst å sende han på butikken alene. Men merker at jeg er lei nå

Nei han har ikke ADHD

Anonymkode: 53361...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er taxisjåfør og funker greit i jobben, sier han.

Det er mest på privaten. Skal vi ut å reise, så må jeg jo leke mamma, ellers er halvparten glemt 🤦‍♀️ skal vi handle sammen, så må jeg sørge for at alt på listen kommer med. Håpløst å sende han på butikken alene. Men merker at jeg er lei nå

Nei han har ikke ADHD

Anonymkode: 53361...6b2

Hvordan er han i senga? "Glemmer" han å gi deg orgasme også?

Anonymkode: 648f1...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er taxisjåfør og funker greit i jobben, sier han.

Det er mest på privaten. Skal vi ut å reise, så må jeg jo leke mamma, ellers er halvparten glemt 🤦‍♀️ skal vi handle sammen, så må jeg sørge for at alt på listen kommer med. Håpløst å sende han på butikken alene. Men merker at jeg er lei nå

Nei han har ikke ADHD

Anonymkode: 53361...6b2

Kan han på jobb, så kan han hjemme. Han bare velger å la deg ta støyten.

Anonymkode: c03d1...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er som han er, glemmer neppe ting med vilje. Du får akseptere han eller slå opp om du ikke klarer å leve med det. 

Anonymkode: e8e5a...4d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er han i senga? "Glemmer" han å gi deg orgasme også?

Anonymkode: 648f1...e33

Hehe vibratoren gir meg orgasme 👌

Anonymkode: 53361...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker han jo og har ikke lyst til å slå opp. Vi har det veldig fint ellers. Men ja, er slitsomt han alltid glemmer noe 

Anonymkode: 53361...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Så han ikke har et problem, han er bare glemsk og du er veldig sliten av det. Aldre ting hva liker du ikke om forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ham passe avtalene sine selv. Eneste måte han lærer på er ved at han ikke har deg som husker for ham.

Når han glemmer noe på butikken, så går det vel utover dere begge? La vær å lage den middagen eller det han glemte. Det er vel ikke så krise. Sikkert kjedelig, men så har han glemt. Kanskje verst for ham selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker han jo og har ikke lyst til å slå opp. Vi har det veldig fint ellers. Men ja, er slitsomt han alltid glemmer noe 

Anonymkode: 53361...6b2

Det kommer alltid til å være noe med partner man irriterer seg over. Det får du leve med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er så glemsk! Skal han handle på butikken, så glemmer han jo halvparten, selv med handleliste. Jeg må alltid passe på at han husker ting og det er veldig slitsomt. Skal vi på tur, så må jeg dobbelsjekke alt, ellers glemmer han ting. Irriterende når vi er i bilen og han sier "ops jeg glemte......" 🤦‍♀️ jeg blir som en mor som alltid må passe på og si før han/vi går "har du husket..........?" Sier jeg ikke noe, så glemmer han det. Legetime og alt. Hjelper ikke at han skriver det ned heller

Noe som kan bli gjort? For å få bedre hukommelse?

Anonymkode: 53361...6b2

Du må la han glemme, ts. Og la være å flytte sammen til han har tatt grep. Det angår jo ikke deg om han glemmer tannlege, lege, å besøke sin mor eller å handle inn mat. La han glemme - og la han ta konsekvensene. 

I forhold til turer: pakk dine egne klær og utstyr til en person (feks telt, sovepose til deg selv og mat til en). Og så lar du han føle på konsekvensene. Ingen tar nemlig skade av å fryse ei natt, legge seg sulten på hytta, gå på fjellet i sine vanlige sko eller være på storbyweekend uten klesskift (eller måtte sitte alene i bilen i 12 timer fordi en ikke har med utstyr til en aktivitet). Men man lærer svært godt av det.

Anonymkode: 80c50...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er adhd, så er han bare

av de tusenvis som velger å være glemsk fordi da ordner dama alt. 

Anonymkode: de063...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...