Gjest Kiarah Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Jenter: er pekefingeren deres lengre enn ringfingeren, eller omvendt?
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Pekefingeren er noen millimeter lengre. Men HVORFOR SPØR DU? Nå er jeg blitt kjempenysgjerrig....
*Lene* Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 Min pekefinger er litt lengre.. Jeg tror hun spør, fordi på Schrødingers Katt i går tok de opp jente/gutt diskusjonen. Hva gjør slik at vi blir gutter, og hvem av guttene/mennene har mest testosteron. Dette kunne man visst se på ringfinger/pekefinger. Hvis ringfingeren er lengre enn pekefingeren har man mer testosteron. Gikk teorien ut på da. Det ble tatt en test, hvor en vitenskapsmann tippet på hvem som vant i en løpekonkurranse. Han med lengst ringfinger kontra pekefinger vant, som han tippet..
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 På min venstre hånd er pekefingeren lenger enn ringefingeren, men på høyre er det vica versa... Sa de noe om hvillke hånd de hadde gått ut ifra?!?!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #13 Skrevet 6. mai 2005 Ringfingrene mine er klart lengst. Jeg var også en av de beste i klassen i gym, så denne delen av teorien stemmer på meg.
Gjest Ice Skrevet 6. mai 2005 #14 Skrevet 6. mai 2005 Vil det si at jenter som har ringfingeren lengre enn pekefingeren er mer maskuline da? De kunne like gjerne vært gutter liksom? Hmm...
Gjest Madam Felle Skrevet 6. mai 2005 #15 Skrevet 6. mai 2005 Vil det si at jenter som har ringfingeren lengre enn pekefingeren er mer maskuline da? De kunne like gjerne vært gutter liksom? Hmm... Det finnes maskuline kvinner, men de behøver da virkelig ikke være menn for det.
LilleBille Skrevet 6. mai 2005 #16 Skrevet 6. mai 2005 Mine er like lange fra "oversiden" .. men fra undersiden er pekefingeren klart lengst :o (litt sent på kvelden kanskje :klø: )
Arkana Skrevet 6. mai 2005 #18 Skrevet 6. mai 2005 Ringfingeren er lengre hos meg også, og jeg er hverken spesielt maskulin eller sportslig av meg.
Gjest sl-27 Skrevet 6. mai 2005 #19 Skrevet 6. mai 2005 Kanskje alle lesbiske har ringfinger som er lengre enn pekefinger. Kanskje alle jenter som har ringfinger som er lengre enn pekefinger er lesbiske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå