Gå til innhold

Pekefinger/ ringfinger..

Fremhevede innlegg

Gjest Kiarah
Skrevet

Jenter: er pekefingeren deres lengre enn ringfingeren, eller omvendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ringfinger her og

Gjest Anonymous
Skrevet

Pekefingeren er noen millimeter lengre. Men HVORFOR SPØR DU? Nå er jeg blitt kjempenysgjerrig....

Skrevet

Ringefinger er ganske mye lengre enn pekefinger.

Skrevet

Min pekefinger er litt lengre..

Jeg tror hun spør, fordi på Schrødingers Katt i går tok de opp jente/gutt diskusjonen. Hva gjør slik at vi blir gutter, og hvem av guttene/mennene har mest testosteron. Dette kunne man visst se på ringfinger/pekefinger. Hvis ringfingeren er lengre enn pekefingeren har man mer testosteron. Gikk teorien ut på da. Det ble tatt en test, hvor en vitenskapsmann tippet på hvem som vant i en løpekonkurranse. Han med lengst ringfinger kontra pekefinger vant, som han tippet..

Gjest Anonymous
Skrevet

På min venstre hånd er pekefingeren lenger enn ringefingeren, men på høyre er det vica versa... Sa de noe om hvillke hånd de hadde gått ut ifra?!?!

Skrevet

Ringefinger er lenger enn pekefinger.

Gjest seroxata
Skrevet

ringfingeren min er lengst..

Gjest Anonymous
Skrevet

Ringfingrene mine er klart lengst. Jeg var også en av de beste i klassen i gym, så denne delen av teorien stemmer på meg.

Skrevet

Vil det si at jenter som har ringfingeren lengre enn pekefingeren er mer maskuline da? De kunne like gjerne vært gutter liksom? Hmm...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Vil det si at jenter som har ringfingeren lengre enn pekefingeren er mer maskuline da? De kunne like gjerne vært gutter liksom? Hmm...

Det finnes maskuline kvinner, men de behøver da virkelig ikke være menn for det. :wink:

Skrevet

Mine er like lange fra "oversiden" .. men fra undersiden er pekefingeren klart lengst :o (litt sent på kvelden kanskje :klø: )

Skrevet

Ringfingeren er lengre hos meg også, og jeg er hverken spesielt maskulin eller sportslig av meg.

Gjest sl-27
Skrevet

Kanskje alle lesbiske har ringfinger som er lengre enn pekefinger.

Kanskje alle jenter som har ringfinger som er lengre enn pekefinger er lesbiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...