AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Så, en mann jeg har møtt nylig og truffet 2 ganger (har hatt sex ) gir meg litt hodebry 😅 Jeg kjenner at jeg liker han veldig godt, og går hele tiden og håper å høre fra han. Han skrev en snap på søndag der han spør hva jeg driver med, sa jeg var på besøk hos en veninne og han skrev bare kos deg. Så skre han i går og lurte på om jeg var i form, skrev at det var jeg, og spurte hvordan det gikk med han. Han svarte at han følte seg litt dårlig, og jeg skrev god bedring , så hørte jeg ikke mer. Han er veldig kort på meldinger. Aner virkelig ikke om jeg skal tørre og åpe på at fyren virkelig er interressert? Noen synspunkter ? Anonymkode: 64c22...5ec
mellomtomater67 Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Han virker ikke særlig interessert når det er bare det han har skrevet. Har han ikke gitt mere tegn? skrevet at han savner deg eller noe sånt? høres ikke ut som han er interessert.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, mellomtomater67 skrev: Han virker ikke særlig interessert når det er bare det han har skrevet. Har han ikke gitt mere tegn? skrevet at han savner deg eller noe sånt? høres ikke ut som han er interessert. Nei, ingenting mer. Kanskje litt tidlig og skrive at han savner meg da, men du har nok rett. En skal jo ikke lure på om noen er interressert i utgangspunktet, er de det er det vel sjelden noe tvil. Anonymkode: 64c22...5ec
Gjest Familytree Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 Hvis du tviler på hans interesse for deg, er det sannsynligvis fordi han ikke er interessert eller fordi han har problemer på dette tidspunktet. Eller din personlighet, men ikke bli innblandet i tanker. Følg livet ditt og ikke spekulere om dette
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 Noen skriver kort og noen skriver lenger. En kan ikke si noe som helst om han er intressert enda. Dere har treffes to ganger + hatt sex, så jeg tenker han liker deg, nysgjerrig, du kan være en mulighet. Kan ta litt mer tid før en blir ordentlig intressert også. Men han HAR sendt deg meldinger og det er positivt. Men hva med deg, sitter du bare å venter på at han skal kontakte deg? Ha litt selvtillit og ikke analyser deg ihel. Tenk han liker deg super godt og vil helt klart bli veldig glad om DU sendte han en melding, bilde. Anonymkode: 8a06e...eec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå