Gå til innhold

Sexklubb Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg og min partner har snakket om dette en stund nå, og sexklubb er noe vi har lyst til å prøve ut. Vet det finnes en klubb i Trondheim, men lurer litt på fremgangsmåten? 

Er det bare å møte opp? Må man melde seg på? Må man kontakte noen først? Hvor finner man åpningstider osv. 

På forhånd takk ☺️

Anonymkode: 3b013...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

club4.no

Har vel egne lokaler på Heggstadmyra tror jeg. Ingen erfaring å dele, men tror dette er et seriøst sted med oppegående folk. 

Anonymkode: c1e6b...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle være et anonymt svar til ts, men det ble det ikke. Innlegg fjernet😅

Endret av duja
Skulle være anonym
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

club4.no

Har vel egne lokaler på Heggstadmyra tror jeg. Ingen erfaring å dele, men tror dette er et seriøst sted med oppegående folk. 

Anonymkode: c1e6b...188

TS: Google stedet og innehaver før du går. Har lest litt shady ting om det stedet, men har ikke vært tvunget til å gjøre meg opp en egen mening.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å møte opp. De holder åpent lørdager og onsdager. Åpner som regel kl 18. Og har åpent utover kvelden. Koster 700 kr for mannen hvis man bare skal prøve en gang. Damer har gratis inngang. Etter å ha prøvd en gang, så må man være medlem for å komme inn. Medlemsskap koster fra 295 kr i mnd, og til 1800 kr for 12 mnd. Litt usikker her, men tror at både kvinner og menn må betale medlemsskap.

De som har årsmedlemsskap får betaler bare 400 kr for inngang. Andre medlemmer betaler 500 kr for inngang. Dette gjelder mannen selvfølgelig. Damer har alltid gratis inngang.

Har ikke vært på klubben selv enda, men møtt noen av de som frekventerer der. Og ikke noe negativt å fortelle herfra. Ordentlige folk som rett og slett liker å kose seg.

Anonymkode: f48cf...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært på klubben selv enda, men møtt noen av de som frekventerer der. Og ikke noe negativt å fortelle herfra. Ordentlige folk som rett og slett liker å kose seg.

Har samme erfaring, har vært der flere ganger da de hadde stedet i Innherredsveien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, museslikker69 skrev:

Har samme erfaring, har vært der flere ganger da de hadde stedet i Innherredsveien...

Hvordan fungerer dette? Hva er konseptet? 

Anonymkode: 0be71...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lurer litt på konseptet? Man må vel ikke ha sex med andre? Det er ok og «bare» ha sex med partneren? Forstår jo at det er det, men om det er implisitt at det skal swinges? Kan man bare feks se på andre som har sex? 

Anonymkode: 3b013...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Harry 

Anonymkode: 1321b...e63

Ok.

Anonymkode: 3b013...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Vaser man rundt naken der, eller hva er opplegget?

Vase rundt naken? Hahaha!😂 

Hadde jeg heller tatt med meg partneren til Madagaskar og vaset rundt naken der isteden... Heit, utendørs, sommersex!😍

Anonymkode: 1321b...e63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vase rundt naken? Hahaha!😂 

Hadde jeg heller tatt med meg partneren til Madagaskar og vaset rundt naken der isteden... Heit, utendørs, sommersex!😍

Anonymkode: 1321b...e63

😂👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.7.2019 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer dette? Hva er konseptet? 

Gratis inngang for kvinnene, mennene måtte ha vipkort. Man kunne finne eller ha med en partner. Stripping og salg av drinker i baren med toppløs servering. Og det var flere rom tilgjengelig, også badekar. Det er en stund siden jeg har vært på en slik klubb her i til lands nå, så jeg vet ikke om konseptet er det samme🤫

For min del var jeg ikke så ofte der, selv om de var hyggelige betjening og folk der. Jeg likte bedre å spandere og oppvarte kvinnene på byen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...