Gå til innhold

damer har du erfaring med lavere menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Fornuftig-mann skrev:

Internett er farlig for sårbare mennesker. Går selv på noen smeller av og til, og tenker at "alle er slik". Det stemmer jo ikke.

Ja, det er synd at internettet tar over livene til mange i dag, og de får helt forvridd syn på ting...

Kanskje vi alle skal ta oss en tur ut og se litt hvordan virkeligheten er? 😄

Anonymkode: 038a3...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Sykepleiere ser vel en god del peniser både på fritiden og på jobb? 

Anonymkode: 2c83e...a50

At du kritiserer enkelte, bare fordi du liker noen som er gått utstyrt. 

Anonymkode: eacf8...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med to stk som er like høye som meg. 168. Kan putte begge i "dårlig sex" kategorien. 

 

De 4 beste jeg har hatt sex med er en del høyere enn meg. Det er definitivt noe i det. Kunne ikke vært sammen med en kort gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkelighetens verden betyr høyde veldig mye for kvinner, og alle vet det. Sånn er det nå bare.

Anonymkode: ab5a9...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seksuelt tenner jeg på kvinner som er høyere, fordi det er noe sexy ved det. 

Anonymkode: eacf8...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
20 minutter siden, AnonymBruker said:

seksuelt tenner jeg på kvinner som er høyere, fordi det er noe sexy ved det. 

Anonymkode: eacf8...9b9

Tenner du generelt på ydmykelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er noe i det gamle ordtaket, "en lav herre, har kort k****"

Anonymkode: 476a9...84c

Nei!!!!

Anonymkode: 0c8c4...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 og har datet en mann som er like høy, og et par lavere, 174 og 170 kanskje.

Det som er slitsomt er at menn legger veldig mye prestisje i høyde, og det var vanskelig å forholde seg til. Selv om de har ALT annet gående for seg, så er de veldig usikre. Følte at jeg måtte bekrefte at jeg fortsatt var keen hele tiden.

Nå er jeg med en mann på 188 cm. Han er så veldig mye tryggere på seg selv, og datingene er derfor gått mye lettere.

Anonymkode: 76e82...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke nødvendigvis. Mannen min er «lav» med sine 174 cm, og han er velutstyrt. Har sett høye slanke menn med «blyantpeniser».

Det KAN være noe i det, men da ar det mer med kroppsbygning enn med høyde å gjøre. Lave menn av den «kulerunde» typen har ofte små tisser, ihvertfall i slapp tilstand. Danny de vito -typen...Mulig de har potensiale...

Er sykepleier btw 😅

Anonymkode: 349dd...e22

:icon_lol:

https://youtu.be/hs5lHEWBu_Y?t=167

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 175 og har datet en mann som er like høy, og et par lavere, 174 og 170 kanskje.

Det som er slitsomt er at menn legger veldig mye prestisje i høyde, og det var vanskelig å forholde seg til. Selv om de har ALT annet gående for seg, så er de veldig usikre. Følte at jeg måtte bekrefte at jeg fortsatt var keen hele tiden.

Nå er jeg med en mann på 188 cm. Han er så veldig mye tryggere på seg selv, og datingene er derfor gått mye lettere.

Anonymkode: 76e82...9fe

dere er ikke kjærester enda?

Anonymkode: eacf8...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke kvinner får så store problemer at lavere menn ser direkte på brystene, håper de kan være overbærende og litt raus. Sammen skal vi jo bli gode. 

Anonymkode: eacf8...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er synd at internettet tar over livene til mange i dag, og de får helt forvridd syn på ting...

Kanskje vi alle skal ta oss en tur ut og se litt hvordan virkeligheten er? 😄

Anonymkode: 038a3...7dd

Ja. Jeg tror også når noen spør her inne om krav til partnere, så vil alltid mange svare bekreftende på det bare for å såre. Tror faktisk mange folk er så fæle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 175 og har datet en mann som er like høy, og et par lavere, 174 og 170 kanskje.

Det som er slitsomt er at menn legger veldig mye prestisje i høyde, og det var vanskelig å forholde seg til. Selv om de har ALT annet gående for seg, så er de veldig usikre. Følte at jeg måtte bekrefte at jeg fortsatt var keen hele tiden.

Nå er jeg med en mann på 188 cm. Han er så veldig mye tryggere på seg selv, og datingene er derfor gått mye lettere.

Anonymkode: 76e82...9fe

Det er nok dessverre sånn. Det har ikke noe eller lite med høyden å gjøre direkte. Dette har med mannens høydekomplex og ikke så mye damas krav. Noen damer har krav, men langt fra de tall som kommer råder. Menn med høyde, trenger ikke tenke på høyden, det gjør mange lave menn. Hadde lave menn, tenkt som høye menn og gitt f i høyden, solved🤗 Jeg er mann 173. Har datet både mye høyere og lavere damer. Nå er jeg sammen med ei på 185, aldri hatt det så bra med noen ever, det sier hun også om meg. Vi er begge opptatt av kropp, trenere, god kjemi, masse humor og supersex🤗

Vi har snakket litt om høyde, han forrige hun var sammen med en kort periode, eller rettere sagt en dating periode. Han var flott og alt. Men når han sto på tå, når de snakka sammen, (for å nå opp), det ble totalt turn off for hun. Det ble rett og slett ikke noe, ikke pga høydefoeskjell, men på grunn av høydekomplex hos han.

 

Anonymkode: 0c8c4...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jente og 184. Var utrolig kresen før på høyde og mannen måtte være minst 190. Men så møtte jeg drømmemannen og han er 175. Vi er glade i hverandre og det er det som teller ❤️ Ikke la høyde ødelegge for noe som kan bli et fantastisk forhold. 

Anonymkode: 78449...aad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jente og 184. Var utrolig kresen før på høyde og mannen måtte være minst 190. Men så møtte jeg drømmemannen og han er 175. Vi er glade i hverandre og det er det som teller ❤️ Ikke la høyde ødelegge for noe som kan bli et fantastisk forhold. 

Anonymkode: 78449...aad

Enig med deg, meg over. Er 173 og et fantastisk forhold med ei på 185😉 Vi har verdens beste forhold, alt fra kjemi, til sex, aldri funka sånn for noen av oss💖

Anonymkode: 0c8c4...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Sykepleiere ser vel en god del peniser både på fritiden og på jobb? 

Anonymkode: 2c83e...a50

😂😂 De har sett alle variantene. Helt normalt det. De ser ofte menn når de sover på sykehuset med ståkuk, så de vet hva de snakker om.

Anonymkode: ded8f...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner flere par hvor kvinnen er høyere enn mannen.

Det som kjennetegner alle disse er at kjærlighet har oppstått ved at mennesker har møttes på normale sosiale arenaer -snakket sammen, og søt musikk har oppstått på bakgrunn av hvem man faktisk er, og hva man står for.

Det er først når potensielle partnere skal velges fra en «meny» som feks Tinder at denne selekteringen blir et tema.

For menneskehetens del håper jeg at det også i fremtiden vil være slik at majoriteten av mennesker danner allianser basert på at de har møttes i andre sammenhenger enn på Tinder Date, som i mine øyne har noe asosialt, introvert, desperat og småkleint over seg.

I det virkelige liv er det heldigvis ikke slik at det er kun vi som er godt over 180 cm som har sjanse på damene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm høy og kjæresten min er 157 cm 😊 elsker han 

Anonymkode: caa1f...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jente og 184. Var utrolig kresen før på høyde og mannen måtte være minst 190. Men så møtte jeg drømmemannen og han er 175. Vi er glade i hverandre og det er det som teller ❤️ Ikke la høyde ødelegge for noe som kan bli et fantastisk forhold. 

Anonymkode: 78449...aad

Blir lykkelig å høre din historie. :hjerte:

Anonymkode: eacf8...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DigBic23 skrev:

Jeg kjenner flere par hvor kvinnen er høyere enn mannen.

Det som kjennetegner alle disse er at kjærlighet har oppstått ved at mennesker har møttes på normale sosiale arenaer -snakket sammen, og søt musikk har oppstått på bakgrunn av hvem man faktisk er, og hva man står for.

Det er først når potensielle partnere skal velges fra en «meny» som feks Tinder at denne selekteringen blir et tema.

For menneskehetens del håper jeg at det også i fremtiden vil være slik at majoriteten av mennesker danner allianser basert på at de har møttes i andre sammenhenger enn på Tinder Date, som i mine øyne har noe asosialt, introvert, desperat og småkleint over seg.

I det virkelige liv er det heldigvis ikke slik at det er kun vi som er godt over 180 cm som har sjanse på damene.

Jeg er hundre prosent enig med deg. Det var så deilig å legge bort Tinder, og møte mennesker på arenaer jeg trives i. Slik traff jeg kjæresten min og personligheten hans triumferte alt 😊 han er også usedvanlig kjekk. Synd hvor mye bra menn kvinner går glipp av pga tullete høydekrav, men ikke akkurat mitt problem da jeg har funnet min "lille kjekkas"!

Anonymkode: caa1f...b2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...