Heidipia:) Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Har nå gått på p-sprøyte i ett år, har ikke hatt mensen siden jeg begynte på den. Kan dette virkelig være normalt??Noen i samme situasjon?? Bekymra jeg
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 http://www.lommelegen.no/art/art2070.asp P-sprøyter endrer livmorslimhinnen (slik nesten all hormonell prevensjon gjør), dette gjør at befruktete egg ikke klarer seg, og de forsvinner i en form for tidlig SA. Dette er vanlig. Men sunt, neppe.
Gjest Sesselja Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Det er helt vanlig ved p-sprøyte, og så vidt jeg vet er slett ikke påvist at det er usunt. (Det er vel heller uvanlig å ha så mange menstruasjoner som vi moderne kvinner har...)
Samantha Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Det er heilt normalt og ikkje farlig i det heile tatt. Når vi går på hormon-prevansjon, som f.eks p-piller er jo menstruasjonen kunstig egentlig. Så at den er heilt vekke er null problem! Berre vær glad for at du slepper det du
Heidipia:) Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2005 Det er heilt normalt og ikkje farlig i det heile tatt. Når vi går på hormon-prevansjon, som f.eks p-piller er jo menstruasjonen kunstig egentlig. Så at den er heilt vekke er null problem! Berre vær glad for at du slepper det du Så det er ikke usunt eller skadelig for kroppen på noen måte?..har nesten begynt å blitt så nervøs at jeg har vurdert å slutte på p-sprøyten, selv om jeg syns den er veldig grei på alle andre måter.
7v8 Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Ikke noe å bekymre seg over. Jeg har gått på P-sprøyta i 4 år, og har heller ikke hatt mensen i denne perioden. Har vært jevnlig hos legen hele tiden, og han har sagt at det er vanlig å miste den. Så slapp av og nyt tiden uten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå