Gå til innhold

Kvinner som omfavner sin feminitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til noe, og det er at kvinner som omfavner sin feminitet som oftest ser bedre og friskere ut enn dem som ikke gjør det. Det jeg mener med feminitet er egenskapene som er særlig prominente hos kvinner. Det å være glad i barn og snille/omsorgsfulle.

Har dere merket dette? Det er greit, vi alle er forskjellige, det er noen som ikke naturlig har disse egenskapene. Men jeg legger merke til at noen av politiske grunner ikke ønsker å omfavne sin feminitet. Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 27cb0...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger merke til noe, og det er at kvinner som omfavner sin feminitet som oftest ser bedre og friskere ut enn dem som ikke gjør det. Det jeg mener med feminitet er egenskapene som er særlig prominente hos kvinner. Det å være glad i barn og snille/omsorgsfulle.

Har dere merket dette? Det er greit, vi alle er forskjellige, det er noen som ikke naturlig har disse egenskapene. Men jeg legger merke til at noen av politiske grunner ikke ønsker å omfavne sin feminitet. Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 27cb0...163

Så jeg er feminin siden jeg er glad i barn og er omsorgsfull? 

Jeg tror ikke vi er helt enige om hva som er feminint? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stan skrev:

Så jeg er feminin siden jeg er glad i barn og er omsorgsfull? 

 

Ja. Ser ut som om menn som omfavner sin femininitet holder seg i live.

Anonymkode: 141cc...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å være feminin er å være glad i barn og snill/omsorgsfull? Jøss, da kjenner jeg mange feminine menn uten at jeg visste om det! 

Å være glad i barn og å være snill mot folk rundt seg er - etter min mening - menneskelige egenskaper. Altså hverken feminine eller maskuline. 

Anonymkode: 4e1f8...ea1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok og sorry på vegne av kvinner. Det er bare så innmari kjedelig å bruke livet på å "omfavne sin feminitet" skjønner du. 

Anonymkode: e6066...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stan said:

Så jeg er feminin siden jeg er glad i barn og er omsorgsfull? 

Jeg tror ikke vi er helt enige om hva som er feminint? 

Ser du fresh og søt ut da? I så fall omfavner du nok din femininitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Ser ut som om menn som omfavner sin femininitet holder seg i live.

Anonymkode: 141cc...7dd

Javel. I følge en slik definisjon av feminitet er bikkja mi feminin. Han er veldig glad i barn og omsorgsfull. 

Jeg tror dere må klarlegge hva dere legger i begrepene dere bruker. Å diskutere når det legges opp til en personlig definisjon av sentrale begreper er meningsløst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger merke til noe, og det er at kvinner som omfavner sin feminitet som oftest ser bedre og friskere ut enn dem som ikke gjør det. Det jeg mener med feminitet er egenskapene som er særlig prominente hos kvinner. Det å være glad i barn og snille/omsorgsfulle.

Har dere merket dette? Det er greit, vi alle er forskjellige, det er noen som ikke naturlig har disse egenskapene. Men jeg legger merke til at noen av politiske grunner ikke ønsker å omfavne sin feminitet. Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 27cb0...163

Wtf...🤣😎

Anonymkode: 552b9...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 11.38, AnonymBruker skrev:

Wtf...🤣😎

Anonymkode: 552b9...531

Menn må omfavne sin maskulinitet. 

Mekke bil

drikke øl

slåss

Anonymkode: 42a10...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn må omfavne sin maskulinitet. 

Mekke bil

drikke øl

slåss

Anonymkode: 42a10...a1a

Ikke rart menn av i dag sliter med maskuliniteten. Det er knapt mulig å mekke på nyere biler, og det er liksom ingen som setter pris på at man drar i gang en skikkelig slåsskamp, heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hactar skrev:

Ikke rart menn av i dag sliter med maskuliniteten. Det er knapt mulig å mekke på nyere biler, og det er liksom ingen som setter pris på at man drar i gang en skikkelig slåsskamp, heller.

Jeg var ironisk 

Anonymkode: 42a10...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ironisk 

Anonymkode: 42a10...a1a

Jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...