Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Angrer sånn på denne avtalen, men kan ikke avlyse nå. Vi skal møtes på et spisested. Hvor lenge er det vanlig å bli? Når er det innafor å gå? Og hvordan kommer man seg unna hvis det bare viser seg å være helt feil?

Anonymkode: e215c...919

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Angrer sånn på denne avtalen, men kan ikke avlyse nå. Vi skal møtes på et spisested. Hvor lenge er det vanlig å bli? Når er det innafor å gå? Og hvordan kommer man seg unna hvis det bare viser seg å være helt feil?

"Sorry jeg blir nødt til å avlyse idag, noe kom opp"
"Sorry jeg har en fæl hodepine og jeg klarer ikke møte opp idag"

"Sorry men jeg har ombestemt meg, tror ikke vi passer sammen"

Alle disse er bedre enn å møte opp med tanke om at du skal gå tidlig. Du kaster bort begges tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor feige deg ut? og ikke si dette er en slags internett forbindelse du har fått? 

Anonymkode: 74a33...c24

AnonymBruker
Skrevet

Foreslå at dere tar en drink før dere bestiller maten. Da kan du be om regningen etter drinken hvis du må.

Anonymkode: 7206b...603

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har lyst til gå, og vet det er dødfødt i utganskpunket, så bruker du bare opp den andre partens tid.

Det er mer egoistisk å møte opp med intensjon om å gå så fort du kan, enn å kanselere på forhånd.
Selv om det er litt i seneste laget, så skriv heller en beklagende melding, eller ta en telefon.

Anonymkode: 4a501...ae8

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke fasitsvar på dette. Alle er nervøse før et slik treff. Jeg var nervøs som pokker, i ettertid har min date som jeg har fortsatt med :) sagt til meg at hun ikke merket det. Men jeg var akkurat det. Timene bare gikk, og det var utrolig hyggelig! Vi kunne holdt på mye lengre faktisk. Hadde det ikke klaffet hadde jeg sagt rett ut "dette går ikke" vi får bare gå hver til vårt og det raskt som mulig. Vær ærlig, gi det en sjanse og kos deg på date! For dette er å "øve" seg, for deg blir det en "læring" uansett hvordan det går. Og etter en date? Neste blir mye mye lettere, i alle fall for min del. Nå vet jeg alt sammen :) Om det klaffer er en annen sak, men man vet hvordan man skal håndtere ting. Ikke trekk deg, da blir det bare enda vanskeligere neste gang.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke har lyst til gå, og vet det er dødfødt i utganskpunket, så bruker du bare opp den andre partens tid.

Overhodet ikke, fordi ønsket om å ikke ville gå kommer av nervøsiteten for å date. Så det er bare for TS å kaste seg ut i dette, og om det ikke klaffer bare si høflig farvel og gå. Om det klaffer så vil nervøsiteten være borte innen kort tid, og det hele kan lykkes. Trekke seg er bare å  utsette problemet og forsterke det, og det vil ødelegge muligheten hennes for et forhold fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...