Gå til innhold

Skal jeg bare hoppe i det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt råd😬 Jeg har en veldig god kompis, vi har vært venner i 5-6 år. Jeg har aldri sett på han som mer enn en venn, men vet at han alltid har hatt litt følelser for meg. Men vennskapet vårt har aldri tatt skade av det (Stjerne i boka allerede der..)

Jeg har alltid lett etter den «stormende» forelska-følelsen når jeg har datet, men aldri følt helt den. Kanskje jeg har et feil bilde av hvordan det kjennes å være forelska i noen som er det tilbake? (Har vært kjempe forelska før, men bare i noen jeg aldri kunne fått. Og leter vel litt etter den samme følelsen...) 

I det siste har jeg merket at jeg tenker jo på han her hele tiden, ser for meg en framtid med han med barn og hele pakka, har en sånn merkelig magefølelse av det blir oss to etter hvert.. selv om han ikke gir meg hjertebank og sommerfugler i magen, snarere tvert imot... Altså jeg gleder meg alltid til å se han, og flytter gjerne på planene for å få det til, men i motsetning til andre ganger hvor jeg har vært litt betatt, så gjør han her meg bare helt rolig og trygg. Ingen nervøsitet, rødming og stamming. Er bare 100% naturlig og vi har det bare utrolig gøy sammen. Han er egentlig alt jeg noensinne har sett etter. Og det er jo ikke ofte sånne kommer innom livet ditt.. 

Så det eneste som mangler er litt hjertebank og sommerfugler som jeg vet jeg har opplevd før, men hvor realistisk er det å vente på at det skal skje igjen..?? 

Har du selv vært i denne situasjonen?

Skal jeg bare hoppe i det?😜

Anonymkode: 54ec3...fcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det ved han som"mangler", med tanke på at du ikke har den store forelskelsesfølelsen? 

Anonymkode: d20c0...bea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et 5 år langt forhold med en der det bare var trygghet og sånt og ikke masse sommerfugler og forvirrerende forelskelse. Han jeg er med nå var det gjensidig forvirrende forelskelse med og jeg foretrekker det mye mer. Vi er alle forskjellige, så du må lite på deg selv her. Du er jo ikke nødt til å bli i forholdet hvis det ikke var noe for deg likevel. Så ta gjerne en sjanse, helt opp til deg, ingen på KG har fasiten.

Anonymkode: b5f52...b77

AnonymBruker
Skrevet

har dere vært på utsiden av det vante der dere bor, hvis dere kjenner hverandre så godt, hva med å dra på tur sammen, invitere hverandre til en annen by, kanskje i Europa. Hva vil jeg frem til? det er sånn dere får bli kjent enda bedre kjent hverandre, og hva vet jeg kanskje det er de følelsene du leter etter vil komme enda mer tydeligere frem. 

Uansett jeg vet ikke hvilke fremstøt han har prøvd på deg eller gjort, men iallfall så trenger dere begge bekreftelser dere vil ha hverandre. 

Anonymkode: 3ace6...379

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger litt råd😬 Jeg har en veldig god kompis, vi har vært venner i 5-6 år. Jeg har aldri sett på han som mer enn en venn, men vet at han alltid har hatt litt følelser for meg. Men vennskapet vårt har aldri tatt skade av det (Stjerne i boka allerede der..)

Jeg har alltid lett etter den «stormende» forelska-følelsen når jeg har datet, men aldri følt helt den. Kanskje jeg har et feil bilde av hvordan det kjennes å være forelska i noen som er det tilbake? (Har vært kjempe forelska før, men bare i noen jeg aldri kunne fått. Og leter vel litt etter den samme følelsen...) 

I det siste har jeg merket at jeg tenker jo på han her hele tiden, ser for meg en framtid med han med barn og hele pakka, har en sånn merkelig magefølelse av det blir oss to etter hvert.. selv om han ikke gir meg hjertebank og sommerfugler i magen, snarere tvert imot... Altså jeg gleder meg alltid til å se han, og flytter gjerne på planene for å få det til, men i motsetning til andre ganger hvor jeg har vært litt betatt, så gjør han her meg bare helt rolig og trygg. Ingen nervøsitet, rødming og stamming. Er bare 100% naturlig og vi har det bare utrolig gøy sammen. Han er egentlig alt jeg noensinne har sett etter. Og det er jo ikke ofte sånne kommer innom livet ditt.. 

Så det eneste som mangler er litt hjertebank og sommerfugler som jeg vet jeg har opplevd før, men hvor realistisk er det å vente på at det skal skje igjen..?? 

Har du selv vært i denne situasjonen?

Skal jeg bare hoppe i det?😜

Anonymkode: 54ec3...fcb

Hei. Tenker du bør hoppe i det og satse. Denne personen virker å være ærlig og seriøs, noe som er et godt utgangspunkt. Gi så forholdet 1-2 år for å se om du utvikler følelser. Dersom du ikke får følelser i det hele tatt i denne perioden er det bare å bryte. Greit å avvente litt med barn og giftemål. Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...