Gå til innhold

Per Sandberg varsler "brutalt politisk comeback"


NordicViking

Anbefalte innlegg

Per Sandberg mener at Frp gjør en megatabbe om de ensidig fokuserer på bompenger og innvandring.

- Jeg kommer til å gjøre et brutalt comeback politisk på et eller annet tidspunkt. Fordi jeg vet at behovet for meg og mine politiske standpunkt er der. Det har aldri vært et så sterkt behov for det som akkurat nå, sier Sandberg.  (VG)

Klarer ikke helt å se for meg at han kommer tilbake politisk, og ihvertfall ikke i regjeringen. Og vil Frp ha ham tilbake? Har blitt mye rot rundt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar har Sandberg ikke fått noe oppmerksomhet i det siste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Sandberg får et comeback i norsk politikk tror jeg vi merker det. Inntil da stiller jeg meg avventende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit hvis han kommer tilbake, jeg. Litt liv i norsk politikk har vi bare godt av, og han skuffer aldri i så måte 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, vintage said:

Synes det er greit hvis han kommer tilbake, jeg. Litt liv i norsk politikk har vi bare godt av, og han skuffer aldri i så måte 👍🏻

Akkurat det kan vel ingen si seg uenig i.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Sandberg er en underholdende type. Frp gjør det nok dårlig om to år, et passende tidspunkt etter det med lederskifte (Listhaug tar over) og comeback fra Sandberg som nestleder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronmelisse

Virker ikke som om Siv får særlig med drahjelp fra nestleder Sylvi. I wonder why... (not). Tipper Sylvi jobber hardt på sidelinja for å skape negativitet om Siv. 

Sandberg sier det nærmeste partiet han sympatiserer med er Venstre. Men spørs om de vil ha ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...